Taggen = engelse term, betekent je naam op een foto zetten zodat niemand ze voor eigen doeleinden kan gebruiken/afdrukken etc.quote:
oooooooooooow dat... tjah jattuh hequote:Op maandag 9 januari 2006 20:50 schreef BVO het volgende:
[..]
CHARMED_ANGEL staat er altijd heel groot en heel vaak op.
jah ik snap.....quote:Op maandag 9 januari 2006 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Taggen = engelse term, betekent je naam op een foto zetten zodat niemand ze voor eigen doeleinden kan gebruiken/afdrukken etc.![]()
(Da's je goed recht natuurlijk)
Vlinders in m'n buikquote:Op maandag 9 januari 2006 17:00 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Om verliefd op te worden hè, die jongen![]()
Nu had ik eigenlijk ook wel verwacht dat hij de pluspunten zou krijgenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:00 schreef Sneeze het volgende:
[..]
Vlinders in m'n buik.
*tromroffel*
+2: DizerOmdat hij speciaal is.
-2 Torio: Omdat hij geen Vaduz, Yeahinho, BVO, Ayaxola, Dizer, Zhenar of Andiyan is. En ook uit wraak.
-2 Tom_Tom-: Zie Torio.
Anders ik welquote:Op maandag 9 januari 2006 21:05 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nu had ik eigenlijk ook wel verwacht dat hij de pluspunten zou krijgen![]()
Hij was eerst.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach.. morgen plus ik jeen doe jij dat ook of zo
mag ik er dan 2 punten bijquote:Op maandag 9 januari 2006 20:37 schreef Svensational het volgende:
Het gaat hier om hoe hij in IDO is hoor![]()
Ik daarna! Voordat ik ga slapen!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik ga stemmen!
Schiet dan ook opquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
HALLO IK WAS EERDER!
schiet op danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
HALLO IK WAS EERDER!
nou het moet niet lang duren..... anders doe ik het gewoon morgen :-)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:27 schreef Yeahinho het volgende:
Nu wordt het hier een rommeltje zeker?!![]()
![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |