Ik ook!quote:
En ze heeft op mij gestemdquote:Op maandag 9 januari 2006 15:07 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom is iedereen zo tegen Sneeze? Ik heb haar nog zo gespaard.
Om verliefd op te worden hè, die jongenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:27 schreef Sneeze het volgende:
Wat zijn jullie lief trouwens! Vooral yeahinho.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:00 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Om verliefd op te worden hè, die jongen![]()
Waarom morgen pas?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:53 schreef BVO het volgende:
Arme Sneeze.
Morgen iedereen ++ geven aan Sneeze!!!!
Ik vind dat het gewoon niet telt!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:37 schreef Svensational het volgende:
Het gaat hier om hoe hij in IDO is hoor![]()
En je moet de stand ook aanpassen en posten.
dus als ik er dalijk uit ben, dan mag ik jou geen 2 punten meer geven?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:43 schreef BVO het volgende:Als je er niet tussen staat zou je ook niet mogen stemmen
.
Ja, dat wel, maar ik bedoelde de 68-personen-beginlijstquote:Op maandag 9 januari 2006 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus als ik er dalijk uit ben, dan mag ik jou geen 2 punten meer geven?![]()
Mooie woordenquote:zijn liefde voor Hind is beangstigend zorgwekkend hilarisch aandoenlijk.
ja klopt helemaal! hihi en een spijt wat ik nu achteraf heb......quote:Op maandag 9 januari 2006 20:45 schreef Cee het volgende:
charmed_angel -2 omdat ik me vaag weet te herinneren dat ze vorig jaar een Alice-icon had, en dat kan dus niet he.
ow jah dat is waar..... ik ben ook voor de 68 personen-beginlijst die mogen stemmenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ik bedoelde de 68-personen-beginlijst.
Nu kan je dus half FOK! optrommelen om te stemmen bijvoorbeeld.
[..]
Mooie woorden.
huh?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:45 schreef Cee het volgende:
Indien ik het fout heb: mijn excuses, in dat geval is de reden dat je je leuke Idols foto's loeigroot tag't.
des te langer duurt het... is toch beter zo??? W zijn nog maar net bezigquote:Op maandag 9 januari 2006 20:48 schreef Zhenar het volgende:
Volgens mij kunnen we toch beter het aantal personen waarop je mag stemmen omhoog schroeven. Doe gewoon 3 personen - en 2 + of 3 - en 1 +. Ofzo. Het gaat zo tergend traag nu!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |