14.gifquote:Op zondag 8 januari 2006 01:52 schreef MUUS het volgende:
Wat heeft bannen met sluiten te maken?
Het gaat erom dat het met een mod te maken heeft, ex-modquote:Op zondag 8 januari 2006 01:52 schreef MUUS het volgende:
Wat heeft bannen met sluiten te maken?
Ja, en dus.... ? Snap je je eigen topic wel? Wij niet namelijk.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het met een mod te maken heeft, ex-mod![]()
Okee even bij het begin beginnen:quote:
Absoluut!quote:Snap je je eigen topic wel?
Spreek voor jezelfquote:Wij niet namelijk.
He watte?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Okee even bij het begin beginnen:
-dit topic verwijst naar een ander topic
-in dat topic wordt een zeker feit dikwijls benadrukt
-plotseling had ik om 1.52 een epifanie te verkondigen die ik het liefste wilde delen met heel de wereld, maar aangezien die nog al groot is wilde ik beginnen met de user en crew van Fok!
-naar aanleiding daarvan dit topic![]()
Dat lieg je!quote:[..]
Absoluut!
Nee!quote:[..]
Spreek voor jezelf
Mijn 3e post in dit topic blijkt maar al te waar te zijnquote:
Waarom liegen als de waarheid vertellen nog leuker is dan een eventuele leugen?quote:Dat lieg je!
Het welles-nietes niveau is iets te infantiel voor mijquote:Nee!
Zes regels tekst, en niet één beantwoordt de vraag naar het verband tussen ban-rechten voor moderators en het sluiten van een bepaald topic. Een prestatie van formaat, hulde!quote:Op zondag 8 januari 2006 02:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Okee even bij het begin beginnen:
-dit topic verwijst naar een ander topic
-in dat topic wordt een zeker feit dikwijls benadrukt
-plotseling had ik om 1.52 een epifanie te verkondigen die ik het liefste wilde delen met heel de wereld, maar aangezien die nog al groot is wilde ik beginnen met de user en crew van Fok!
-naar aanleiding daarvan dit topic![]()
Bring in the clowns!quote:Op zondag 8 januari 2006 02:12 schreef Insertusername. het volgende:
[..]
Zes regels tekst, en niet één beantwoordt de vraag naar het verband tussen ban-rechten voor moderators en het sluiten van een bepaald topic. Een prestatie van formaat, hulde!
Als moderators konden bannen, zou het feit dat in dat topic verkondigd wordt niet juist zijn.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:12 schreef Insertusername. het volgende:
[..]
Zes regels tekst, en niet één beantwoordt de vraag naar het verband tussen ban-rechten voor moderators en het sluiten van een bepaald topic. Een prestatie van formaat, hulde!
Nee!quote:Op zondag 8 januari 2006 02:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mijn 3e post in dit topic blijkt maar al te waar te zijn![]()
He watte?quote:Waarom liegen als de waarheid vertellen nog leuker is dan een eventuele leugen?
[..]
Dat lieg je!quote:Het welles-nietes niveau is iets te infantiel voor mij![]()
Ahzo, logisch ja (quote:Op zondag 8 januari 2006 02:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als moderators konden bannen, zou het feit dat in dat topic verkondigd wordt niet juist zijn.
Dus zou een feit dat steeds weer aangehaald wordt een onjuist feit zijn en dat zou een reden kunnen zijn om een topic te sluiten aangezien elke herhaling van een onjuist feit behalve onnuttig vanaf dan ook onwaar blijkt te zijn.![]()
Zelfde antwoord als daarnetquote:
Zelfde antwoord als daarnetquote:He watte?
[..]
Zelfde antwoord als daarnetquote:Dat lieg je!
Ja maar ik bedoel het meer in de zin van, als moderators vanaf nu ineens zouden kunnen bannen, dan zou het sluiten van dat topic wellicht spoedig geschieden.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:18 schreef Insertusername. het volgende:
[..]
Ahzo, logisch ja (). Maargoed als moderators konden bannen dan zou de TT en de OP (yowel voor als na de edit) van het betreffende topic al juist zijn, en zouden al die posts nooit geplaatst zijn en bleef het topic dus toch gewoon open.
Dat zou impliceren dat elk topic dat een onjuistheid bevat gesloten wordt, wat me niet geheel in lijn lijkt met de realiteit. Verder begin ik me steeds meer af te vragen waarom je in hemelsnaam dit topic geopend hebt, want echt interessant of grappig is het nou niet bepaald, dit terzijde.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel het meer in de zin van, als moderators vanaf nu ineens zouden kunnen bannen, dan zou het sluiten van dat topic wellicht spoedig geschieden.
Als dergelijke topics actief zijn en blijven lijkt dat mij een logische constatering jaquote:Op zondag 8 januari 2006 02:23 schreef Insertusername. het volgende:
[..]
Dat zou impliceren dat elk topic dat een onjuistheid bevat gesloten wordt, wat me niet geheel in lijn lijkt met de realiteit.
Over die laatste zin verschillen we mening, ik lach me dood, met name om jullie reactiesquote:Verder begin ik me steeds meer af te vragen waarom je in hemelsnaam dit topic geopend hebt, want echt interessant of grappig is het nou niet bepaald, dit terzijde.
Bron? Onderbouwing? Voorbeelden? Argumenten? Redeneringen?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als dergelijke topics actief zijn en blijven lijkt dat mij een logische constatering ja
Ik vermaak me ook kostelijk, laat daar geen misverstand over bestaan.quote:Over die laatste zin verschillen we mening, ik lach me dood, met name om jullie reacties![]()
Dergelijke dingen heb je nodig als je een stelling of een feit poneert, ik opperde slechts een bescheiden voorspelling.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:28 schreef Insertusername. het volgende:
[..]
Bron? Onderbouwing? Voorbeelden? Argumenten? Redeneringen?
[..]
quote:Dat zou impliceren dat elk topic dat een onjuistheid bevat gesloten wordt, wat me niet geheel in lijn lijkt met de realiteit.
Ha! Daar ben ik blij om, het doet me deugd dat ik nog minimaal één iemand heb weten te vermaken op deze kalme zondagnachtquote:Ik vermaak me ook kostelijk, laat daar geen misverstand over bestaan.
Uiteraard niet. Echter, mocht je een voorspelling doen met als doel anderen ervan te overtuigen, dan kan enige onderbouwing nooit kwaad natuurlijk.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dergelijke dingen heb je nodig als je een stelling of een feit poneert, ik opperde slechts een bescheiden voorspelling.
Dat is een logische conclusie die op grond van eerdere posts van jouw hand getrokken mag worden, met name deze: "Dus zou een feit dat steeds weer aangehaald wordt een onjuist feit zijn en dat zou een reden kunnen zijn om een topic te sluiten aangezien elke herhaling van een onjuist feit behalve onnuttig vanaf dan ook onwaar blijkt te zijn. ".quote:Bovendien geef je zelf ook geen bron, onderbouwing, voorbeeld, argumentatie of enige vorm van redenatie voor deze concludering:
Waarvoor mijn welgemeende dank!quote:Ha! Daar ben ik blij om, het doet me deugd dat ik nog minimaal één iemand heb weten te vermaken op deze kalme zondagnacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |