jij hoort met Gerdy te neuken in bed!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:45 schreef kikoooooo het volgende:
Wie doet dat nog meer?
* Intrepidity ligt met een kokendhete phat geoverclockte pentium 9 met driedubbele waterkoeling en een 24" crt in bedquote:Op zondag 8 januari 2006 00:50 schreef beertenderrr het volgende:
* beertenderrr ligt atm met laptop in bed
Ik dus ookquote:Op zondag 8 januari 2006 00:50 schreef beertenderrr het volgende:
* beertenderrr ligt atm met laptop in bed
Ik lig er vroeg inquote:Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef rudedeltadude het volgende:
jij ligt er wel vroeg in btw... of moet je nog opstaan?
uitgeput van de daad?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik lig er vroeg inMevrouw slaapt al
Ik vraag toch niet wat jouw mening is? Ik vraag wie dat nog meer doet.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:53 schreef -jos- het volgende:
nou én!!! ik zit gewoon op een stoel!!!!!!!!!!
ej swoosh menquote:Op zondag 8 januari 2006 00:54 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ej mên! kikooo
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:56 schreef beertenderrr het volgende:
iedereen met een laptop of pc in bed is stoer![]()
Ah, ik dacht dat het aan mijn laptop lag, maar dat heeft iedereen dus?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:47 schreef Repeat het volgende:
Wordt op een gegeven moment wel warm helaas
Telt een pc (of 2) aan je bed ook mee?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:56 schreef beertenderrr het volgende:
Zijn toch boven verwachting veel mensen!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:56 schreef beertenderrr het volgende:
Ook relaxed! terwijl je keramiekplaatser bent!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:59 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Ik niet, ik lig op een stoel.
En nu ga ik uit het raam pissen anders moet weer helemaal naar beneden lopen.
zolang je maar in je bed ligtquote:Op zondag 8 januari 2006 00:59 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Telt een pc (of 2) aan je bed ook mee?![]()
Je weet gekquote:Op zondag 8 januari 2006 01:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ook relaxed! terwijl je keramiekplaatser bent!
ja he, had het niet verwacht. Rijke lui hiezo. 14.gifquote:Op zondag 8 januari 2006 00:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zijn toch boven verwachting veel mensen!
drol?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vraag toch niet wat jouw mening is? Ik vraag wie dat nog meer doet.
Drol
Ik heb geen geld om uit te gaanquote:Op zondag 8 januari 2006 01:00 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
ja he, had het niet verwacht. Rijke lui hiezo. 14.gif
quote:
Op t toilet heb ik geen ervaring...quote:Op zondag 8 januari 2006 01:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik wil een laptop zodat ik m mee naar bed kan nemen.
Of lekker op de bank fokken .
Of op het toilet.![]()
Als ik die verkoop kan ik bruut uitquote:Op zondag 8 januari 2006 01:07 schreef beertenderrr het volgende:
[..]maar je hebt dan wel weer een laptop
GODVERTERING, IK WIL UIT!!!
Nopez, ben aan ut werk...quote:Op zondag 8 januari 2006 00:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ben je helemaal alleen vanavond mejonge?
ik ookquote:Op zondag 8 januari 2006 01:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Als ik die verkoop kan ik bruut uit![]()
Nee MAx niet aan het werk... het is een doodsaaie avond...quote:Op zondag 8 januari 2006 01:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ow rustig dus vanavond?Max ook aan t werk?
Jij zat niet achter een computer toen je dit bericht tikte?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:36 schreef bolletje_25 het volgende:
Verbazingwekkend hoe snel het nerd-gehalte de overhand neemt op Fok
Beetie goedtepasse?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:35 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Nee MAx niet aan het werk... het is een doodsaaie avond...
Verbazingwekkend ook hoe goed jij het fokforum ook al kentquote:Op zondag 8 januari 2006 01:36 schreef bolletje_25 het volgende:
Verbazingwekkend hoe snel het nerd-gehalte de overhand neemt op Fok
Neej... jeuk an de tasse!quote:
trustuhquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:25 schreef pino.in.disguise het volgende:
Niet meer, mijn ex vond dat ze recht had op mijn laptop......zit ik hier op een stoel in mijn woonkamer.......
Is het echt zo erg?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Verbazingwekkend ook hoe goed jij het fokforum ook al kent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |