Bulbasaur, Ivysaur, Venusaur enzovoort.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:11 schreef navvy het volgende:
Wie?
oooooooooooh die...........quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:14 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Bulbasaur, Ivysaur, Venusaur enzovoort.
nou pfff als je het allemaal beter weet eh, gooi er dan een slotje opquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
1) Marble was een jongen
2) Het meervoud van pokemon is ook pokemon
3) Marble is al veel vaker teruggeweest
Ja, ik weet het allemaal beter (dat had je allang moeten inzien) maar ik gooi er geen slotje op want nu kan ik zien welke bosjosti's marble allemaal niet kennen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:20 schreef Herald het volgende:
[..]
nou pfff als je het allemaal beter weet eh, gooi er dan een slotje op
Wie?quote:
Marble heeft de nare gewoonte om nooit te reageren in topics waarin ik zeg 'hey, je bent weer terug' of 'hey, ik herken deze user' of 'hey, hoe gaat het'.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:27 schreef Falco het volgende:
Het wachten is op zijn binnenkomst.
draagt ie veel roze?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een vriend van me kent trouwens ook alle 150 pokemon uit z'n hoofd. Zou dát marble zijn?
Marble mij ooit geprobeerd mij te pijpen? Ik weet van niks.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:30 schreef Herald het volgende:
heeft die ooit geprobeerd je te pijpen?
zo ja, dan kan het best weleens Marble zijn!
wow, jij kent Marble dus écht IRL!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Marble mij ooit geprobeerd mij te pijpen? Ik weet van niks.
Maar bij die vriend wordt z'n heteroseksualiteit idd ook in twijfel getrokken.
Dat was ook het eerste wat ik me afvroeg.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:11 schreef navvy het volgende:
Wie?
Nou, als ik het goed heb woonde Marble in Purmerend, en die vriend woont ongeveer naast me.quote:
Maar dat wil niet zeggen dat je haar niet als vrouw aan kan spreken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
1) Marble was een jongen
en bovendien als i eeen jongen WAS dan moet je het wel als vrouw aanspreken..quote:Op zondag 8 januari 2006 13:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat je haar niet als vrouw aan kan spreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |