Oh, mijn excuses. ¤ 175,- ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:48 schreef Matel het volgende:
Richtprijs is verplicht zie FAQ
Je kunt toch klikken ? Wat raad je anders aan ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:53 schreef Croga het volgende:
En regel een betere host voor je plaatjes. Imageshack en Fok! gaan niet samen
Moet ik even bekijken... mischien gata hij wel in onderdelen... brengt nog meer op.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:47 schreef tke het volgende:
ok, tot wanneer laat je het doorlopen? mail maar op: t.heil @ inter.nl.net
Yep ! + toegevoegd aan de TSquote:Op zondag 8 januari 2006 16:49 schreef RD4 het volgende:
Externe vga werkt wel nog?
Geheugen kan inderdaad in die NC6000, echter heb ik er zelf ook nog wel een waar het in kan... kan niet werken op 2 laptops tegelijkquote:Op zondag 8 januari 2006 19:54 schreef Matel het volgende:
Als hij in onderdelen gaat heb ik wel interesse in de 512MB geheugenIk heb zelf ook een HP namelijk (NC6000) dus dat werkt zeer waarschijnlijk wel samen met het geheugen dat jij gebruikt voor die laptop.
Ik noteer het, laat het deze week hier wel even weten. `quote:Op zondag 8 januari 2006 23:44 schreef tke het volgende:
Ik neem aan dat het bedrag van 155 niet voldoende is gezien de reactie hierboven, wil wel stijgen naar de gevraagde 175 incl verzenden, wel svp. snel duidelijkheid hierover.
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:43 schreef LifeStyler het volgende:
[..]
Ik noteer het, laat het deze week hier wel even weten. `
Ik hou niet zo van ongeduldige mensen
Nou zo serieus nam ik dat ook weer niet, jij ook niet hoop ikquote:Op maandag 9 januari 2006 00:51 schreef tke het volgende:
[..]
:p ach ja, geduld is een schone zaak is het gezegde he. Ik houd me in
256MB vind ik net te weinig eigenlijk. Ik zou er graag 1GB in willen hebben namelijkquote:Op zondag 8 januari 2006 22:48 schreef LifeStyler het volgende:
[..]
Geheugen kan inderdaad in die NC6000, echter heb ik er zelf ook nog wel een waar het in kan... kan niet werken op 2 laptops tegelijk
Ik zou dan wel 2x 256 voor je over hebben.
Wat bedoel je hier precies mee?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:44 schreef LifeStyler het volgende:
- Scherm gaat niet meer aan. Het scherm doet het overigens wel maar wordt tijdens het opstarten en de POST niet aangestuurd. Het is mij nog 2x gelukt deze aan te zetten maar nu is het opgehouden helaas. Contactje zou ook kunnen aangezien het beeld wel eens knipperde, de kabeltjes intern zijn allemaal goed en hebben niet knel gezeten.
Mail mij eens, ik heb er nog wel een voor je denk ik.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:23 schreef MrWes het volgende:
Ik heb eventueel wel belangstelling voor de XP pro licensie!
Ik neem aan dat die licentie op de laptop geplakt is en je deze dus alleen mag gebruiken met deze laptop.... (De licentie is computergebonden, dat zijn helaas de regels van de Microsoft....).quote:Op maandag 9 januari 2006 16:23 schreef MrWes het volgende:
Ik heb eventueel wel belangstelling voor de XP pro licensie!
Dan is dus in ieder geval je "lamp" (inverterboard waarschijnlijk) defect. Als je met een *FELLE* lamp onder een hoek kijkt, zie je dan nog iets?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:15 schreef LifeStyler het volgende:
Er is een bod via mail van ¤ 200,- binnen.
@RemcoDelft: Er is helemaal niets meer te zien op get scherm. Ik weet vrijwel 100% zeker dat het scherm goed is, maar ik twijfel door het trillende beeld nu erg aan de hoogspanningsmodule die wel eens defect zou kunnen zijn.
Ik heb er gewerkt en weet hoe ze gekoppeld zijn... komen uit dat jaar niet echt overeen met de SN van de PC's.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:06 schreef dahei het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die licentie op de laptop geplakt is en je deze dus alleen mag gebruiken met deze laptop.... (De licentie is computergebonden, dat zijn helaas de regels van de Microsoft....).
Het boeit niet OF het werkt en OF het stickertje lelijk is.... WinXP downloaden is geen kunst! Het gaat er (neem ik aan) om dat je het koopt om daarmee legale software te bezitten. OEM's kopen is zo dus compleet zinloos.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:52 schreef LifeStyler het volgende:
[..]
Ik heb er gewerkt en weet hoe ze gekoppeld zijn... komen uit dat jaar niet echt overeen met de SN van de PC's.
Overigens hou ik er niet zo van, stickers worden er lelijk van en het geeft me niet zo'n fijn gevoel.
Ik denk dat de meeste personen denken dat OEM's toch niet gecontroleerd kunnen worden. De OEM's van HP zijn speciaal voor HP, staat er ook op.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het boeit niet OF het werkt en OF het stickertje lelijk is.... WinXP downloaden is geen kunst! Het gaat er (neem ik aan) om dat je het koopt om daarmee legale software te bezitten. OEM's kopen is zo dus compleet zinloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |