Omdat jij geen playlists kan maken?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:17 schreef PeZu het volgende:
waarom speelt winamp altijd als eerst het laatste nummer af ipv het eerste, godse irritant
werkt hier niet, elaasquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
In het menu kun je het zo wijzigen hoor
Beklacht.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:20 schreef The_Terminator het volgende:
Stuur een mail naar de makers ervan en doe je beklacht![]()
Nou, dan doe je het toch lekker niet. Als je zo graag wil dat de bug verdwijnt dan kun je best wel wat moeite doen en een mail sturen. Maar ach, Winramp is toch een bagger programma, veel te commercieel ook sinds het is overgenomen door AOL.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:25 schreef PeZu het volgende:
@terminator dit is hier om te klagen toch? niet om door een te snuggere mod te worden afgezeken hoop ik
en ze hebben nu ongeveer een miljoen versies gemaakt en nog werkt het niet zoals het moet
napalm erop!!!
Bij mij doet hij het gewoon anders, als ik een bende tracks selecteer en ze enqueuequote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:25 schreef PeZu het volgende:
@terminator dit is hier om te klagen toch? niet om door een te snuggere mod te worden afgezeken hoop ik
@litpho, ja je gaat voor elke als je ff snel een cd wil luisteren een playlist maken
en ze hebben nu ongeveer een miljoen versies gemaakt en nog werkt het niet zoals het moet
napalm erop!!!
ZO, die zit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat jij geen playlists kan maken?
als de rest had gelezen dan had je gezien dat het ver naast was...quote:
dont cry !quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:35 schreef PeZu het volgende:
nou bashen vind ik het niet, ik ben gvd net nieuw hier, doe zo me best gebeurt me dit
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:35 schreef PeZu het volgende:
Maar genoeg daarover, winamp is het topic
Stel jezelf nou es de vraag, heeft Mr-Coffee wel zin om de rest van dit topic te lezen???quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
als de rest had gelezen dan had je gezien dat het ver naast was...
tis inderdaad erg veel moeite om 25 1 regelige posts doorlezen jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:25 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Stel jezelf nou es de vraag, heeft Mr-Coffee wel zin om de rest van dit topic te lezen???
Winamp heerscht.
Wsl omdat dat het laatste nummer is dat je selecteerdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:17 schreef PeZu het volgende:
waarom speelt winamp altijd als eerst het laatste nummer af ipv het eerste, godse irritant
damn lastig ook
Dunno, ik kwam em in de setup tegenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:26 schreef Crizje het volgende:
Walkthrough bedoel je? Staat die ook ergens online?
Ja hoe zit het daar eigenlijk mee??quote:Op zondag 8 januari 2006 01:11 schreef Jonathon het volgende:
Ik zou gelijk overgaan op FooBar2000 als ik jou was
ik raad je aan om de FAQ eens goed te lezen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:20 schreef The_Terminator het volgende:
Stuur een mail naar de makers ervan en doe je beklacht![]()
quote:Klaagbaak is een klaag-forum, bedoeld om je frustraties te uiten. Uitgebreide discussies over politiek, de maatschappij e.d. passen hier minder goed
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou, dan doe je het toch lekker niet. Als je zo graag wil dat de bug verdwijnt dan kun je best wel wat moeite doen en een mail sturen. Maar ach, Winramp is toch een bagger programma, veel te commercieel ook sinds het is overgenomen door AOL.
hmm ja instellen ok maar het is toch zeer vreemd dat niet standaard zo is?quote:Op zondag 8 januari 2006 11:28 schreef Natalie het volgende:
Ligt idd aan je eigen instellingen.
Beetje mee vogelen, dan kom je er wel uit.
(heb 't zelf ook wel eens gehad, maar heb geen winamp meer nu)
dat ongelovige shit ding zou toch moeten weten dat ie bij 1 moet beginnen?quote:Op zondag 8 januari 2006 11:36 schreef MIster911 het volgende:
Je moet je liedjes niet van boven naar beneden selecteren maar van beneden naar boven dan heb je dat probleem niet meer want hij begint op dat lied waar je play in winamp op drukt zeg maar.
Als dit je best doen is wil ik niet weten wat er gebeurt als je een keer níet je best doet!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:35 schreef PeZu het volgende:
nou bashen vind ik het niet, ik ben gvd net nieuw hier, doe zo me best gebeurt me dit
twas sarcastisch....quote:Op zondag 8 januari 2006 12:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als dit je best doen is wil ik niet weten wat er gebeurt als je een keer níet je best doet!
Jezelf registreren op gathering.tweakers.net en daar lol trappen?quote:Op zondag 8 januari 2006 12:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
twas sarcastisch....
en wat moet je anders als je met griep thuis zit?
neequote:Op zondag 8 januari 2006 12:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jezelf registreren op gathering.tweakers.net en daar lol trappen?
oeh een doodsverwensing....... stoere binkquote:Op zondag 8 januari 2006 12:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Maak jezelf van kant! [afbeelding]In R&P staan genoeg tips!
Zie hier de gouden tip.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:11 schreef Jonathon het volgende:
Ik zou gelijk overgaan op FooBar2000 als ik jou was
Nu 109quote:Op zondag 8 januari 2006 12:40 schreef Valid het volgende:
[..]
Aantal posts: 105 (gemiddeld 105 per dag)
verder nog wat spannends gedaan?
![]()
![]()
Vat het maar op als een soort ontgroening..!quote:Op zondag 8 januari 2006 13:04 schreef PeZu het volgende:
nee iemands post aantal checken getuigt van een nuttige bezigheid
Met je 111 postsquote:Op zondag 8 januari 2006 13:04 schreef PeZu het volgende:
nee iemands post aantal checken getuigt van een nuttige bezigheid
Veldmuis wat doe je!quote:
we dwalen in een vicieuze cirkel....quote:
Dit is m'n oude avatar!quote:Op zondag 8 januari 2006 13:09 schreef Valid het volgende:
[..]
Veldmuis wat doe je!Waar is je oude avatar en je groetjes (oke die waren er even niet vanwege de drukke server
maar nu staat het niet eens meer in je sig...) Ik herkende je bijna niet...
![]()
![]()
![]()
Nou dan bedoel ik in ieder geval de avater die je hiervoor had... die had je zeker wel een jaar... ik weet eigenlijk niet eens wat dr op stondquote:
Dat ligt trouwens niet aan Winamp maar aan de brakheid van Windows. Als je zo'n selectie maakt dan blijft er om het laatste item wat je selecteerd zo'n gestippeld lijntje staan en die wordt altijd als eerste toegevoegd.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:36 schreef MIster911 het volgende:
Je moet je liedjes niet van boven naar beneden selecteren maar van beneden naar boven dan heb je dat probleem niet meer want hij begint op dat lied waar je play in winamp op drukt zeg maar.
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 12:40 schreef Valid het volgende:
[..]
Aantal posts: 105 (gemiddeld 105 per dag)
verder nog wat spannends gedaan?
![]()
![]()
Ik moest even zoeken maar ik heb het stukje gevonden!quote:Op zondag 8 januari 2006 13:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Een stukje van dit mooie speeltje: http://www.djservice.com/(...)rie/UMX7/UMX-7_4.jpg
wmp is nog kutter. De zoekfunctie van win amp staat me wel aanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:01 schreef super-muffin het volgende:
Winamp is kut.
WMP is gewoon het kutste wat er bestaat, sommige bestanden opent ie gewoon niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:51 schreef rockstah het volgende:
windows media player is juist de meest ondergewaardeerde mediaplayer van ze allemaal. geweldig programma.
Wat ook kut is als je een nummer selecteerd dat WMP gewoon naar voren komtquote:Op maandag 9 januari 2006 19:55 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
WMP is gewoon het kutste wat er bestaat, sommige bestanden opent ie gewoon niet.
ik heb is een keer een GEKOCHTE cd met WMP geript naar m,n D schijf.
Hij verdomde het om em te opnenen.![]()
Viva La Winamp.![]()
ook een sterk punt ja.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:06 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Wat ook kut is als je een nummer selecteerd dat WMP gewoon naar voren komt![]()
Winamp heeft dat niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |