Omdat jij geen playlists kan maken?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:17 schreef PeZu het volgende:
waarom speelt winamp altijd als eerst het laatste nummer af ipv het eerste, godse irritant
werkt hier niet, elaasquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
In het menu kun je het zo wijzigen hoor
Beklacht.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:20 schreef The_Terminator het volgende:
Stuur een mail naar de makers ervan en doe je beklacht![]()
Nou, dan doe je het toch lekker niet. Als je zo graag wil dat de bug verdwijnt dan kun je best wel wat moeite doen en een mail sturen. Maar ach, Winramp is toch een bagger programma, veel te commercieel ook sinds het is overgenomen door AOL.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:25 schreef PeZu het volgende:
@terminator dit is hier om te klagen toch? niet om door een te snuggere mod te worden afgezeken hoop ik
en ze hebben nu ongeveer een miljoen versies gemaakt en nog werkt het niet zoals het moet
napalm erop!!!
Bij mij doet hij het gewoon anders, als ik een bende tracks selecteer en ze enqueuequote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:25 schreef PeZu het volgende:
@terminator dit is hier om te klagen toch? niet om door een te snuggere mod te worden afgezeken hoop ik
@litpho, ja je gaat voor elke als je ff snel een cd wil luisteren een playlist maken
en ze hebben nu ongeveer een miljoen versies gemaakt en nog werkt het niet zoals het moet
napalm erop!!!
ZO, die zit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat jij geen playlists kan maken?
als de rest had gelezen dan had je gezien dat het ver naast was...quote:
dont cry !quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:35 schreef PeZu het volgende:
nou bashen vind ik het niet, ik ben gvd net nieuw hier, doe zo me best gebeurt me dit
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:35 schreef PeZu het volgende:
Maar genoeg daarover, winamp is het topic
Stel jezelf nou es de vraag, heeft Mr-Coffee wel zin om de rest van dit topic te lezen???quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
als de rest had gelezen dan had je gezien dat het ver naast was...
tis inderdaad erg veel moeite om 25 1 regelige posts doorlezen jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:25 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Stel jezelf nou es de vraag, heeft Mr-Coffee wel zin om de rest van dit topic te lezen???
Winamp heerscht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |