Die gast stottert toch niet zo? Die praat juist supersnel...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Ja-ja-ja-ja-a-a-a-a
Ik k-e-e-e-e-n hem-hem-hem wel-wel-wel-we-we-wel versta-a-a-a-an h-o-o-o-o-r.
Soms stottert hij wel eens.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:17 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die gast stottert toch niet zo? Die praat juist supersnel...
"Jahetgingdezekeerwatminderdanvoorheen. MaardezekeermoestenwehetookzonderKlaasJandoen. InhetverledenwasKlaasJanaltijdwelgoedvooreenpaargoaltjes."
o-o-o-o-o-k-k-k-k-k-k-k-k als als als als als als hij niet niet niet niet niet moe is, ver-ver-ver-ver-ver sta ik hem hem hem hem hem hem niet niet niet nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:17 schreef mcDavid het volgende:
probeer jij eens 500m te schaatsen in 35 seconden, kijken of we je dan nog kunnen verstaan
dat dat dat dat dat dat is is is is is niet niet niet waarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:20 schreef computerkiller het volgende:
Hij st-t-t-o-t-t-t-e-r-t n-ie-ie-t, hij trilt van de kou snap dat dan
dat dat dat dat dat dat snapte ik ik ik ik ik ik dus dus dus dus niet!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:23 schreef Wombcat het volgende:
Hij had vandaag er nog nog nog nog nog nog niet bij nagedacht over het WK sprint
Volgens mij mij mij mij is 'ie gewoon gewoon gewoon gewoon standaard nerveus veus veus veus. En struiklet hij hij hij hij daarom over over over over over zijn woorden den den den.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:20 schreef computerkiller het volgende:
Hij st-t-t-o-t-t-t-e-r-t n-ie-ie-t, hij trilt van de kou snap dat dan
en en en en en let-let-let-let-let tergre-gre-gre-gre-grepen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
Het is niet echt stotteren op letters, maar maar maar hij herhaalt alleen alleen alleen af en toe af en toe af en toe een paar woorden...
Ja ja ja ja ja dat is het het het het.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
Het is niet echt stotteren op letters, maar maar maar hij herhaalt alleen alleen alleen af en toe af en toe af en toe een paar woorden...
ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-haquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:33 schreef Wombcat het volgende:
Vandaag herhaalde hij trouwens meer meer meer meer woorden dan dat hij hij hij hij er nieuwe zei zei zei zei.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:13 schreef snellejelle het volgende:
wie-ie-ie-ie-ie kan kan kan kan he-he-he-he-he-mmmmm ver-ver-verstaa-staa-staa-staan?
ik-ik-ik-ik be-be-be-begrijp hem noo-noo-noo-noo-nooit!
wie hee-hee-hee-hee-heeft da-da-da-da-daar nog nog nog nog nog mee-ee-ee-ee-ee-ee-rrrrr last va-va-va-va-van?
voor de niet-niet-niet-niet-niet-nietken-ken-keners, dit dit dit dit dit is is is is 'm:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ngggggg krrrrrggg pfffffgkgg nnnnngggp
Maar hij zet wel ;'))quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:17 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die gast stottert toch niet zo? Die praat juist supersnel...
[..]
[afbeelding]
Modderfokkerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
gaa-aaa-aaa-aaa-aaa-t hij o-o-o-o-o-o-o-o-k na-na-na-na-na-naar tu-tu-tu-tu-tu-turijn da-da-da-da-danquote:Op zondag 8 januari 2006 12:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Erben WennemarsLeuke schaatser.
* Haaibaaike verheugt op de winterspelen in Turijn, vooral het schaatsen![]()
![]()
Weeeeeeeeeeeetttttttttttttttttt ikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk veeeeeeeeeeeeeellllllllllllllquote:Op zondag 8 januari 2006 14:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gaa-aaa-aaa-aaa-aaa-t hij o-o-o-o-o-o-o-o-k na-na-na-na-na-naar tu-tu-tu-tu-tu-turijn da-da-da-da-dan
Gaat dat dat re-pepe-pe-pe-pe-t-t-t-teer g-g-g-eweerrr toch niet heen?quote:Op zondag 8 januari 2006 12:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Erben WennemarsLeuke schaatser.
* Haaibaaike verheugt op de winterspelen in Turijn, vooral het schaatsen![]()
![]()
WIEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 9 januari 2006 16:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Gaat dat dat re-pepe-pe-pe-pe-t-t-t-teer g-g-g-eweerrr toch niet heen?![]()
Boeiequote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:29 schreef MOCRAM het volgende:
Wennemars heeft meer karakter en stijl dan enkele van jullie hier! De wijze waarop hij praat komt vanuit zijn gedrevenheid tot presteren! Alleen in tegenstelling dan jullie, presteert hij WEL! Hij houdt zich niet bezig met dit soort onzin.... forums die niets zeggen. Meningen van contactgestoorde figuren, die het makkelijker vinden om achter de PC kritiek te spuien op iemands wijze van praten dan zelf enige initiatief te ondernemen om uit het zieke wereldje waar zij in leven te komen en het maximale uit het leven en lichaam te halen dat er in zit, boeit werkelijk niemand! Diegene die dit forum is gestart, beseft niet dat zijn leven waarschijnlijk nu is als mislukt. Dat doet me een genoegen! Nu al zo diep gezonken... en de weg is nog zo lang! Wat zal je dan diep zinken!
Het ironische van dit forum is, dat degene die reageren op dit forum straks dezelfde figuren zullen zijn die hem op handen zullen dragen als hij straks meervoudig olympisch kampioen wordt! DAN wel! Heel sneu! Je kunt beter "kampioen" stotteren, dan vloeiend "kampioen" kunnen zeggen en toch een loser blijven!
[..]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |