Schijnbaar/blijkbaar.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:05 schreef Dizer het volgende:
leven jullie nog?
Het zou behóórlijk kansloos zijn van Bupa als ik een kloon van hem was.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja nou... de geruchten gaan rond en zo
Bupa = kansloos als ie weer bezig is met zijn klonenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Het zou behóórlijk kansloos zijn van Bupa als ik een kloon van hem was.![]()
Stuur me dan even een mail voor die dvd...Zie profiel voor adres..quote:Op zondag 8 januari 2006 02:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Het zou behóórlijk kansloos zijn van Bupa als ik een kloon van hem was.![]()
You've got mail.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stuur me dan even een mail voor die dvd...Zie profiel voor adres..
Ik heb je mail binnen. Laat het even weten of het kan van je ouders en dan krijg je mijn gegevens via de mail terugquote:
Morgen.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb je mail binnen. Laat het even weten of het kan van je ouders en dan krijg je mijn gegevens via de mail terug
Hehe slaap lekkerquote:Op zondag 8 januari 2006 02:30 schreef Paltos het volgende:
Goedenacht, allen!![]()
Nou, alleen Dizer denk ik dan stilletjes en schrijf ik nu ook op.![]()
Je weet het toch wel... dat doen zo veel mensen. Wat is daar zo "eigen handelsmerk" aan?quote:Op zondag 8 januari 2006 10:32 schreef PeRi het volgende:
Hm?
quote:Op zondag 8 januari 2006 09:33 schreef PeRi het volgende:
Maar waar zijn nu die uitslagen van de awards?
Ja datquote:Op zondag 8 januari 2006 10:37 schreef PeRi het volgende:
Oooohhhh je hebt het over I-Jay gister?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |