quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]ik zie hem zo weer op die paradewagen staan in zijn oranje pak!
"it's Napalm Time!!"
Ben je vergeten dat je in het onzin forum zit?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:35 schreef Quickie_Butt het volgende:
echt, jullie zijn allemaal zo geflipt als een banaan
napalm is afschuwelijk ziek spul, wat ook een afschuwelijk ramp heeft veroorzaakt toen. Hoe kun je het in je botte hersens halen daar een grapje over te maken??
Dat is net zo iets als een topic openen met als titel "Heil Hitler" en dan daar een beetje dom over gaan blaten.
Stelletje onwetende pubers.
gelukkig ben jij lekker subtiel:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:35 schreef Quickie_Butt het volgende:
napalm is afschuwelijk ziek spul, wat ook een afschuwelijk ramp heeft veroorzaakt toen. Hoe kun je het in je botte hersens halen daar een grapje over te maken??
Dat is net zo iets als een topic openen met als titel "Heil Hitler" en dan daar een beetje dom over gaan blaten.
WRAAAAH DIE KANKERMARTIJN GAAT ACUUT OP DE BLOCKquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
gelukkig ben jij lekker subtiel:
Bonnie says:
die kankerswoosh!!
Bonnie says:
ik maak hem dood
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:35 schreef Quickie_Butt het volgende:
dat jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:36 schreef Negator het volgende:
[..]
Ben je vergeten dat je in het onzin forum zit?
hou toch je bek zwakzinnige mafkeesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:36 schreef Negator het volgende:
[..]
Ben je vergeten dat je in het onzin forum zit?
ooh, schelden uit onmacht...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:39 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
hou toch je bek zwakzinnige mafkees
Wat?!?!?! Ik ga je patsen geven jongen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:41 schreef Negator het volgende:
[..]
ooh, schelden uit onmacht...
ik moet bijna huilen... bijna...
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Wat?!?!?! Ik ga je patsen geven jongen!
waw hier heeft iemand harde pmsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:43 schreef Genjuro het volgende:
[..]
waw hier heeft iemand harde pms
kutwijf
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|