quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:07 schreef Alicey het volgende:
Bij roeivereniging moet ik aa criminelen denken.
Eerder aan kragen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:07 schreef Alicey het volgende:
Amsterdam!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:08 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Balletje. Zeker een delftenaar?
"Het komt van de roeivereniging" is in sommige delen van het land synoniem voor "Het is van de vrachtwagen gevallen".quote:
Ik juist aan schreeuwende zwetende vadsige jongemannen met gestreepte truien, rode broeken en matjes die "Sjoerd", "Teun", "Tako" heten en aan schreeuwende zwetende vadsige jongedames met witte blousjes die "Annet", "Fleur" of "Heleen" heten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:07 schreef Alicey het volgende:
Dat doe ik tijdens m'n studietijd al heel de tijd. Het is nu vakantie!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:17 schreef Skaai het volgende:
Vanavond bier en Jameson zuipen met een bende Engelsen
Heleen is lief!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:18 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik juist aan schreeuwende zwetende vadsige jongemannen met gestreepte truien, rode broeken en matjes die "Sjoerd", "Teun", "Tako" heten en aan schreeuwende zwetende vadsige jongedames met witte blousjes die "Annet", "Fleur" of "Heleen" heten.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:18 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik juist aan schreeuwende zwetende vadsige jongemannen met gestreepte truien, rode broeken en matjes die "Sjoerd", "Teun", "Tako" heten en aan schreeuwende zwetende vadsige jongedames met witte blousjes die "Annet", "Fleur" of "Heleen" heten.
Maar niet met The Outridersquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:18 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dat doe ik tijdens m'n studietijd al heel de tijd. Het is nu vakantie!
[insert toffere opmerking]quote:
Nee hoor grapje, je bent wel stoer uiteraard.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
[insert toffere opmerking]
Ja hoor Zwans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |