FOTO?????quote:
Hehe maar ik heb ski dragers..quote:Op maandag 9 januari 2006 21:29 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik vind het een prima bakkie, maar ehh... je vraagprijs ligt echt veel te hoog.
Als ik een beetje rondkijk, kom ik veel 306-jes tegen met dezelfde opties, een jonger bouwjaar en een lage kilometerstand. En BOVAG-garantie...
idd... vooral dat je op de eerste pic je nummerbord wegwerkt en dat ie vervolgens gewoon te zien is...quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:21 schreef Finch het volgende:
en inderdaad beroerde photoshop.
Bieden of mondje houden..quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:35 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
idd... vooral dat je op de eerste pic je nummerbord wegwerkt en dat ie vervolgens gewoon te zien is...
je kickt wel aardig vaak... ik denk dat niemand je auto wil....quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:25 schreef Finch het volgende:
kickje.. foto volgt nog...
Ik wil 'm wel. Maar hij vindt m'n bod te laag..quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:21 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
je kickt wel aardig vaak... ik denk dat niemand je auto wil....
Zoals ik al zei valt over de prijs te onder handelen.. de prijs die ik genoemd heb is een richtprijs meer voor mij. Als je echt 5700 euro bied, dan geef ik een tegenbod van 6700 euro...quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:58 schreef Skinnymike het volgende:
Dr moet iig nog wel bijna 2000 af in de prijs hoor. Jij zit echt veel te hoog...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |