quote:nee, hij moet er maandag zijn... ik kan echt niet meer wachten!!
Op zondag 25 november 2001 02:14 schreef calvobbes het volgende:
Nog een uurtje of 30 hoop ik...ben gister in de stad bij diverse cd / DVD zaken geweest en daar was de DVD nog niet te krijgen en vertelden ze me dat ze hoopte hem volgende week in huis te hebben
* calvobbes baalt als die maandag z'n langverachte dvd'tje niet kan kopen
quote:Ik heb niks gehoord over een VHS versie... maar het concert wordt binnenkort op Nederland 3 (dacht ik) uitgezonden, dus dan kan je het ook opnemen
Op maandag 26 november 2001 13:10 schreef Luni het volgende:
Komt er ook een VHS versie, heb namelijk nog geen DVD(
quote:ik stop 'um net m'n dvd speler in
Op maandag 26 november 2001 10:31 schreef Ketel_1 het volgende:
Heeft iemand 'm al?
quote:Helaas had ik vandaag echt geen tijd om 'm te halen
Op maandag 26 november 2001 18:33 schreef RJ.81 het volgende:[..]
ik stop 'um net m'n dvd speler in
Waar heb je 'm gekocht en hoe duur was het?
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=98177
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 26-11-2001 18:59]
EN HIJ IS SUPER !!!!!!!!!!
Super beeld ... Super geluid ... heb 'm nog niet helemaal kunnen kijken maar het beloofd veel goeds ...
quote:* baalt *
Op maandag 26 november 2001 19:55 schreef Holyjoe het volgende:EN HIJ IS SUPER !!!!!!!!!!
Super beeld ... Super geluid ... heb 'm nog niet helemaal kunnen kijken maar het beloofd veel goeds ...
Bij Van Leest wel ![]()
Zit nou al een tijdje te kijken, concert is echt top! ![]()
Ik had me eigenlijk wel meer voorgesteld van die verschillende cameraposities, de DirectorCam vind ik niet zo interessant eerlijk gezegd. En bij die openingmoments hadden ze Zoo Station en Mofo ook wel helemaal kunnen laten zien i.p.v. alleen de eerste minuut
Volgens mij zit er in het boekje een foto van een Gelredome concert!
quote:Is die ook al verkrijgbaar?
Op maandag 26 november 2001 18:58 schreef Sioux het volgende:
Ik heb hem gisteren gekocht op de U2 fanclubdag(78 piek). Was erg gezellig, alleen vrij kort. Het duurde namelijk van 1 tot 5 uur s'middags.
Ze hebben ook een VHS versie, alleen is dat dus alleen het concert. Niet de extra's die op de DVD staan.
Groetjes Bianca.
quote:Als het goed is wel!
Op dinsdag 27 november 2001 13:22 schreef Luni het volgende:Is die [VHS] ook al verkrijgbaar?
quote:yep....
Op dinsdag 27 november 2001 20:50 schreef Holyjoe het volgende:
Vindt alleen jammer dat mijn All time Favorite er niet op staat ... One ...
Easter Egg
Aan het eind van de "Making Of de DVD", bovenop het dreamchaser logo zie je
een bono/the fly gezicht. Klik zo snel je kunt op de bril (binnen een paar seconden verdwijnt het weer) en er verschijnt een ? teken. Doe je dit te langzaam dan krijg je een mozaiek scherm waar weer de cijfers langzaam in verschijnen. Als je het goed doet verschijnt er een nieuw scherm en als je goed naar het patroon kijkt zie je de cijfers 1,9,7,6
Als je die cijfers (1976) intoetst op de pagina met de witte en zwarte
vierkanten (dus 1 enter, 9 enter, 7 enter, 6 enter) krijg je een volledige
versie van de Bono cam (±4 minuten) te zien!
quote:Zodra ik op 1 druk en daarna enter dan opent het concert..
Op dinsdag 27 november 2001 23:48 schreef calvobbes het volgende:Als je die cijfers (1976) intoetst op de pagina met de witte en zwarte
vierkanten (dus 1 enter, 9 enter, 7 enter, 6 enter) krijg je een volledige
versie van de Bono cam (±4 minuten) te zien!
Hoe moet het nu precies dan?
quote:je moet het wel intoetsen als je ophet scherm een groot aantal witte en zwarte vierkanten ziet! Die heb je als het goed is niet eerder gezien!! Anders weet ik het ook niet!
Op woensdag 28 november 2001 00:33 schreef RJ.81 het volgende:Zodra ik op 1 druk en daarna enter dan opent het concert..
Hoe moet het nu precies dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |