Dat jij een meeloper bent geweest dat wil toch niets zeggen over TS. Als je die kleding nu draagt ben je zwaar in de minderheid. Nu staat die hele brugklas in van die verantwoorde heumeau kleding mee te mompelen met 50ct over hoeveel mensen ze hebben neergschoten dit weekend.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:34 schreef -Guppie- het volgende:
in de gabbertijd liep de halve school ermee,ik weet nog dat ik toen ik naar de 1e brugklas ging de 1e kennismakingsdag ook zo'n compleet australian pak droeg met nike air max...
en natuurlijk een bomber als jas en af en toe een lonsdale trui of een trui met dj's/hardcore namen erop
was toen nog nooit van mijn leven uit geweest,maar ik en mij klasgenootjes waren die hard gabbers natuurlijk *ahum*
same herequote:Op zondag 8 januari 2006 10:52 schreef MaLo het volgende:
Ik liep in mijn gabbertijd ook in bomberjacks en op Nike Air Maxjes. 10 jaar geleden.
Ieder zijn smaak, ik vind het nu niet meer mooi.
Maar Maxjes lopen wel heel erg fijn.
Nu wordt het nog steeds genoeg gedragen hoor...hardcore leeft nog steeds !!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:50 schreef manny het volgende:
[..]
Dat jij een meeloper bent geweest dat wil toch niets zeggen over TS. Als je die kleding nu draagt ben je zwaar in de minderheid. Nu staat die hele brugklas in van die verantwoorde heumeau kleding mee te mompelen met 50ct over hoeveel mensen ze hebben neergschoten dit weekend.
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:18 schreef LSS het volgende:
Bomberjacks zijn voor bommenwerperbemanningen, niet om gewoon zo te dragen. Nike's zijn om op te sporten, niet om gewoon zo te dragen.
1995 ruleert gewoonquote:Op maandag 9 januari 2006 13:09 schreef northernlight81 het volgende:
Nike air max is supervet natuurlijk. Een bomberjack vind ik niet zo mooi. Dat je er dan Amsterdam op hebt staan valt ook nog mee te leven. En zo'n strakke broek vind ik ook niet zo.
Tuurlijk zullen er mensen zijn die meteen denken van racist, maar dat blijf je toch houden.
en je kleed je idd wel erg 1995 ja![]()
Dan hebben ze het over het imago van de mensen die er in bomberjacks lopenquote:Op zondag 8 januari 2006 13:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ach kom op zeg. In 1995 was dit in. Iedereen die nu nog in een bomberjack rondloopt, moet op de brandstapel
Nee joh, dat kan toch niet, Maxies moeten het zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 16:35 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik heb nog Aussies in de kast hangen en heb via eBay deze schoenen besteld:
[afbeelding]
Eens kijken of ik nog in de kroeg wordt toegelaten![]()
Als een bomber niet meer kan, dan kun je verder ook niks meer dragen.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:56 schreef Black-Hole het volgende:
Kom je onder een steen vandaan ofzo?
Tjeezz, deez' vind ik heul kortzichtig...ik draag meestal wel 70-er jaren kleding...en ik vind toch wel dat ieder mag dragen waar men zich heppie in voelt!! Beetje kortzichtig gedacht...ieder zijn/haar smaak!quote:Op zondag 8 januari 2006 13:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ach kom op zeg. In 1995 was dit in. Iedereen die nu nog in een bomberjack rondloopt, moet op de brandstapel
Als je die mensen niet wil zien moet je er gewoon niet heen gaan. Punt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:08 schreef 1ofthefew het volgende:
van weekend in danspaleis in haaksbergen geweest (we kwamen voor dj korsakoff).
hele tent vol met trieste loosers waaronder lui met beschreven kleding van de TS.
Heeft Danspaleis weer hardcore ja? Net als vroeger. Palladiumquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:08 schreef 1ofthefew het volgende:
hele tent vol met trieste loosers waaronder lui met beschreven kleding van de TS.
whehe precies. mensen verwarren lonsdale gabbers vaak met hoolie's omdat ze gewoon niet weten dat hoolies doorgaans niet als een gabber of lonsdaler of wat dan ook gekleed zijn maar gewoon casual kleding (cp, si, henry lloyd etc. burberry gelukkig nauwlijks meer. walgelijk merk door al die nepzooi)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:55 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Als ie nou vroeg of we SI hip vonden...
Mûrning!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:49 schreef S-Two het volgende:
Ik vind het superlelijk.
Maar goed, ieder zijn smaak toch?
Ja dat kwam omdat ik afwezig was.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:08 schreef 1ofthefew het volgende:
Nikes mis meequote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:46 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
Hoi. Ik ben wel eens benieuw naar wat jullie van bomberjacks, nike aire max en die zooi vinden. Ikzelf draag een bomberjack met achterop in gotische letter Amsterdam. Ben ook groot AjaxfanOok draag ik nike air max en wat strakkere broeken. Londale heb ik niet. Nu ben ik wel benieuwd wat jullie daar van vinden en/of zelf dragen. Brand maar les
![]()
Fouter dan foutquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:46 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
Hoi. Ik ben wel eens benieuw naar wat jullie van bomberjacks, nike aire max en die zooi vinden. Ikzelf draag een bomberjack met achterop in gotische letter Amsterdam. Ben ook groot AjaxfanOok draag ik nike air max en wat strakkere broeken. Londale heb ik niet. Nu ben ik wel benieuwd wat jullie daar van vinden en/of zelf dragen. Brand maar les
![]()
das dan 1 ding die de kaalkopjes en negerts overeen hebbenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als er heilig schoeisel is het de Nike Air Max.
heb jij ooit wel eens op maxxies gelopen??? anders zou je wel weten dat die schoen verrukkelijk lopen en pas na 4 jaar intensief gebruik (lees elke dag) uit elkaar vallen. Same voor de bombersquote:Op zondag 8 januari 2006 17:14 schreef 1ofthefew het volgende:
Blaat...
geef dan gewoon wat meer geld uit en koop fatsoenlijke kleding die ook kwalitatief beter is
Inderdaad, eerder een mocro.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:07 schreef MarkSP2 het volgende:
Ik heb zo'n Nike Windjacket geval. Zit lekker, ziet er leuk uit... Dan ben je nog geen gabber![]()
Hier liepen alleen gabbertjes erinquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:07 schreef MarkSP2 het volgende:
Ik heb zo'n Nike Windjacket geval. Zit lekker, ziet er leuk uit... Dan ben je nog geen gabber![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |