Lees het nu pas dat het om 15.30 training isquote:Op zondag 8 januari 2006 15:23 schreef jpjedi het volgende:
Wie heeft er WIKKES in zijn lijst ergens??
Mooi, dacht dat t een Tweakert wasquote:Op zondag 8 januari 2006 12:30 schreef jpjedi het volgende:
Callabriakiller heeft hier meegelezen en zal zich aanmelden voor de war zo vertelde hij ons gisteren op de server.
Jediquote:Op zondag 8 januari 2006 16:54 schreef jpjedi het volgende:
We hebben nieuwe TS server aangezien we nu veel mensen online hebben.
Sorry voor deze last minute change![]()
Check final info topic op BOF server!
Met alle indelingen
Je staat in reserve Meld je aub gewoon op TSquote:Op zondag 8 januari 2006 17:03 schreef IkBenNieuw het volgende:
Is er nog ruimte over voor me?
Postman heeft zijn server uitgezet. Di3ki3 zal ze opnieuw hostenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:12 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Ik kan trouwens die guide van Postman niet meer openen, jullie wel?![]()
overbodig..quote:Op zondag 8 januari 2006 17:29 schreef Suikermais het volgende:
blabla
had ik net ook bijna met mn bewerkte squad listquote:Op zondag 8 januari 2006 17:34 schreef Suikermais het volgende:
al gefixt
Ik stem voor BoF!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:50 schreef Sickert het volgende:
nemen we straks de Fok! tag of de Bof!?
mij maakt t niet veel uit
Iedereen speelt met de BoF tag. Alle andere tags worden namelijk gekicked door Da Morpheus van Ird. Hij is de serveradmin vanavond. Hij gaat overal op een volwassen manier mee om en zeker een oprecht en goed persoon voor die functie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |