Zeg nou alleen positiefs nieuwsquote:Op zondag 8 januari 2006 20:16 schreef Suikermais het volgende:
Eerste ronde vet verloren....
Dat is helemaal raar, 2 man incl. mij zitten voor BoF op de reserve bank...quote:Op zondag 8 januari 2006 20:33 schreef Suikermais het volgende:
2de ook...zij wel met 5 man meer. allemaal erg vaag
Dat is overigens dubbel zo erg omdat er mensen zijn die een nieuwe account aan hebben gemaakt. Zit je dus zonder unlocks, ook zonder degene die je normaal hebtquote:Op zondag 8 januari 2006 21:06 schreef UnleashMitch het volgende:
4. Unlocks zijn blijkbaar toegestaan.
Ik ben er een keer een stukje mee wezen rijden, dat was heel kort. 5 minuten erna werd me verzocht uit te stappen.. toen was ik al 5 minuten uitgestapt....quote:Op zondag 8 januari 2006 21:31 schreef escape_nl het volgende:
Het is allemaal erg triest gegaan vanavond, even wat dingen van mij tegen onze kant,
Het is erg moeilijk om zo'n grote groep aan te spreken om een klein veld.
Het vervelende is dat je op het commander scherm niet goed kan zien welke squadleader nu waar zit.
Op Karkand was de bedoeling dat ik samen met Jedi de tank zou hebben en we zien een andere BoF-er zo met de tank wegrijden, was niet de afspraak, maar het zal wel.
- alles mag, mits je in je eigen team blijft (dus geen Fok!kers in het GoT team of omgekeerd)quote:Op zondag 8 januari 2006 21:18 schreef jpjedi het volgende:
-spawnkillen en baserapen (geen enkele regel wilde men hanteren)
-in tegenstelling tot aankondiging zijn de unlocks ineens toegestaan
Is later aangepast...quote:Op zondag 8 januari 2006 21:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
- alles mag, mits je in je eigen team blijft (dus geen Fok!kers in het GoT team of omgekeerd)
Stond in de kleine lettertjes. Heb er ook over heen gelezen. Dacht dat er ook in oorlog regels gelden maar goed
Overigens heb ik me ontzettend lopen ergeren aan gezeik van beide kanten. Dat spawnkillen en baserapen was blijkbaar toegestaan. Ondanks dat dat niet onze manier van spelen is stond het blijkbaar in het topic, hadden wij dus beter op moeten letten.
Over unlocks & spawntime kan ik nietsvinden in het topic dus ga ik er vanuit dat unlocks niet zijn toegestaan en spawntime std is. Helaas dat was niet zo. Balen voor degene die speciaal voor deze avond een account hadden aangemaakt. Over de ondertal situatie
Ook als je op deze manier verliest dan vind ik dat je je in moet houden, ook ik heb me hier zitten verbijten maar het is niet anders. Gewoon na 6 ronden afsluiten, omdraaien en weer terug gaan naar de normale avondjes BF2 waar we zoveel lol mee hebben.
Voor mij iig weer overduidelijk bewijs dat we beter niet met clanwars mee kunnen doen maar gewoon gezellig op de Fok server moeten gaan zitten.
Daar ben ik het wel mee eens ja. Als we de beste 8 van GoT tegen de beste van FoK lieten spelen, dan was het spannender geweest.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:42 schreef -Dries- het volgende:
We zeggen nu wel dat we zelfs niet hadden gewonnen, waren de omstandigheden wél normaal geweest, maar daar ben ik nog niet helemaal zeker van.
Dit was gewoon pure chaos en geen echte ''war'' 48 op een 32 map.. wtf.. Hadden we nu gewoon 8 tegen 8 op een 16 player map gedaan (dus de beste 8 van FOK en de beste 8 van GoT) hadden we zeker een goede kans gehad. Maar goed, dit was dus gewoon totaal oneerlijk, maar dat is al zovaak gezegd.
Klopt op Karkand verschilden de scores van de beste Bof-ers vs de Beste GoT-ers heel weinig...quote:Op zondag 8 januari 2006 21:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja. Als we de beste 8 van GoT tegen de beste van FoK lieten spelen, dan was het spannender geweest.
ONze teamplay was gewoon beter waarschijnlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 21:35 schreef JK het volgende:
[..]
Ik ben er een keer een stukje mee wezen rijden, dat was heel kort. 5 minuten erna werd me verzocht uit te stappen.. toen was ik al 5 minuten uitgestapt....
Maar op het commanderscherm zie je toch 1 t/m 6 ?
In elk geval doe ik niet meer mee met clanwars, m'n PC kan de hoeveelheid mensen toch niet aan. (p4 2.4ghz@533 met een gig ram en 9800pro kaartje).
We kunnen beter de GoT taktiek er op na houden : met z'n allen op de vijand af. Werkt het beste.
Maar voor mij alleen nog maar gewoon de Fok server een beetje knallen, vind het wel best zo....
Tja als als als. Als de beste 8 van Fok mee hadden mogen doen dan was wellicht het aantal BoFers zo laag geweest dat wij zoiets hadden van 'ja daar ga ik geen tijd in steken'.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:42 schreef -Dries- het volgende:
Hadden we nu gewoon 8 tegen 8 op een 16 player map gedaan (dus de beste 8 van FOK en de beste 8 van GoT) hadden we zeker een goede kans gehad. Maar goed, dit was dus gewoon totaal oneerlijk, maar dat is al zovaak gezegd.
dan had ik allang 1 vinger in me neus gestopt..quote:Op zondag 8 januari 2006 21:52 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Klopt op Karkand verschilden de scores van de beste Bof-ers vs de Beste GoT-ers heel weinig
Ja dat zei ik dus alquote:Op zondag 8 januari 2006 21:52 schreef Terroser het volgende:
[..]
ONze teamplay was gewoon beter waarschijnlijk![]()
Hmm messchien voor over 2 wekenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja. Als we de beste 8 van GoT tegen de beste van FoK lieten spelen, dan was het spannender geweest.
opzich zou ik dat nog wel willen doen maar dan wel vantevoren de regels vast zettenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Terroser het volgende:
[..]
Hmm messchien voor over 2 weken![]()
en daarna weer is een massive 25vs25 of meer!!
rustig rustigquote:Op zondag 8 januari 2006 22:04 schreef kievit19 het volgende:
fuck got, kinderachtige graflui , stiekem de mazen in een oorlogsverdrag zoeken , ,
weerzinwekkend dat soort lui ,
(sorry aan deze post kunnen geen rechten ontleent worden door volledige bezopenheid en persoonlijke problemen(maar toch is GOT alsnog kut,irritante mismaakte kleuters))
ja waarom was je er dan niet bijquote:Op zondag 8 januari 2006 22:06 schreef kievit19 het volgende:
mocht er nog eens een war zijn , dan wil ik best meespelen ., (ik ben trouwens system1983 voor de mensen die me nog niet kennen) en vooral tegen die lui , wil ik best eens mijn legerkisten nog eens uit de kast trekken
Laat me raden je ben net hard PWND door Got op een goeie manierquote:Op zondag 8 januari 2006 22:04 schreef kievit19 het volgende:
fuck got, kinderachtige graflui , stiekem de mazen in een oorlogsverdrag zoeken , ,
weerzinwekkend dat soort lui ,
(sorry aan deze post kunnen geen rechten ontleent worden door volledige bezopenheid en persoonlijke problemen(maar toch is GOT alsnog kut,irritante mismaakte kleuters))
Jij snapt ook niet wat het begrip ''clanwar'' inhoudt he..quote:Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Terroser het volgende:
[..]
en daarna weer is een massive 25vs25 of meer!!
ik was er gvd niet eens bij bananenplukkert.......quote:Op zondag 8 januari 2006 22:14 schreef Terroser het volgende:
[..]
Laat me raden je ben net hard PWND door Got op een goeie manier![]()
maat 6-0 eh![]()
En over dat spwanrape gebeuren,dat dede jullie ook mett die heli of arrtillery![]()
maakt mij geen donder uit. want stond toch lekker bijna steeds boven aan
![]()
Hoe oud ben je? En misschien is het uit met zn meissie... maarja dat gevoel kan jij vast niet en dus kun je er niet over meepratenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:14 schreef Terroser het volgende:
[..]
Laat me raden je ben net hard PWND door Got op een goeie manier![]()
maat 6-0 eh![]()
En over dat spwanrape gebeuren,dat dede jullie ook mett die heli of arrtillery![]()
maakt mij geen donder uit. want stond toch lekker bijna steeds boven aan
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? En misschien is het uit met zn meissie... maarja dat gevoel kan jij vast niet en dus kun je er niet over meepraten
Ach, JP begon er ook over maar rationeel weet je net zo goed als ik dat dat weer op een asskick uit gaat lopen. GoT zal dan de beste spelers mobiliseren en dan krijgen we les.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:04 schreef Sickert het volgende:
opzich zou ik dat nog wel willen doen maar dan wel vantevoren de regels vast zetten
Ik ga morgen weer een donatieronde starten denk ik. We hebben nml nog maar 1 maand en 4 dagen te gaanquote:en verder ben ik te vinden op de Bof! server waarvan ik hoop dat ie nog wel zn volgende periode gaat halen
Het was ook geen echte clanwar aangezien GoT niet eens een clan heeftquote:Op zondag 8 januari 2006 22:15 schreef -Dries- het volgende:
Jij snapt ook niet wat het begrip ''clanwar'' inhoudt he..
zo zie ik het graagquote:Op zondag 8 januari 2006 22:14 schreef kievit19 het volgende:
morgen ben ik er denk ik wel , heb voortaan toch niet veel zinnige dingen te doen,
kmis toch m'n meissie......
maargoed, als het slagveld roept dient men zich te melden , dus deze korp 1e klasse (ter chauf prtl) zal zich melden om zich op de voorste linies te bevinden,en met trots zal ik mijn [BoF] tag dragen
Dacht jij dat ???quote:Op zondag 8 januari 2006 22:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
en mn nieuwe pc zit er aan te komen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |