Dit moet ik ook even wetenquote:Op zondag 8 januari 2006 10:52 schreef Suikermais het volgende:
En hoe laat komen we vanmiddag op TS om alles even door te nemen ?
Er zitten er nu een aantal op, althans escape, incolumis en ik maarre we moeten wel ff een tijdstip maken dat IEDEREEN er is.quote:
zekers kutquote:Op zondag 8 januari 2006 10:30 schreef kievit19 het volgende:
[..]
zij heeft het uitgemaakt, omdat ze toch iets mist , of niet weet wat ze heeft (letterlijke woorden)
maar de kans is er nog......
ik hoop echt dat het nog wat word
ze gaat nu ook weer bij haar ouders wonen ,
kortgezegd tis gwoon kut
Mooi! Welkom. Onder welke naam mogen wij je verwelkomen?quote:Op zondag 8 januari 2006 12:32 schreef Egamer het volgende:
Ik heb Battlefield 2 nu ook, ik zal dan ook vaak komen op jullie server.Ben hem nu aan het updaten, patch 1.12 is het toch? (Ik heb geen Special Forces btw)
yep 1.12 is de patch en daar zitten de oude patches ook in..quote:Op zondag 8 januari 2006 12:35 schreef Egamer het volgende:
Gewoon Egamer.Ben benieuwd of ie het doet, denk het wel, maar patch 1.12 is het toch?
Het is vanavond war FOK-Tweakersquote:Op zondag 8 januari 2006 12:51 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ben sinds gister ook weer begonnen, ik volgends mij verleer je het niet want sta nu al weer regelmatig in de top 3![]()
En bijna word ik gunnery Sergeant
BoF server staat bij de favorieten dus als er volk is join ik ook wel
BaraCuda [NL] is de naam
Ok aanwezig op de fok server? Dan doe ik wel mee..quote:Op zondag 8 januari 2006 12:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het is vanavond war FOK-Tweakers![]()
Fokkers mogen meedoen dus meldt jullie aan. 15:30 training-20:00 wartime (19:30 aanwezig)
Is dat een appart programma dan? dan kan ik dat nu ff gaan instellen en testen straks.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:00 schreef Suikermais het volgende:
liefst nog eerder op TS als je kunt. Squads moeten ingedeeld worden en taken besproken....
Mag ik dus meedoen? (Ja ik heb ervaring met Call of Duty 2, sta erg vaak hoog en heb heel vaak BF:V gespeeld.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het is vanavond war FOK-Tweakers![]()
Fokkers mogen meedoen dus meldt jullie aan. 15:30 training-20:00 wartime (19:30 aanwezig)
Calabriakiller kan heel goed in een helikopter vliegen, heb veel met 'm gevlogen bij de Dalian Plant. Zeer veel punten binnen gesleept. Ook met mr Henkie ging het goed gister bij Dragon Valley, ik sleepte al zijn punten binnenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
Die calabriakiller moeten we ook erbij hebbenNederlands en regelmatig tot vaak op onze server.
Nee gewoon downen en de gegevens invoeren zoals ze in de OP staan.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:09 schreef BaraCuda het volgende:
Ehm om te connecten naar teamspeak server van fok moet ik me dan eerst aanmelden op dat forum ofzo?
He allemaal,quote:Op zondag 8 januari 2006 12:30 schreef jpjedi het volgende:
Ik gooi er even wat in: 15:30
Iedereen op TS en dan gaan we wat trainingspotjes spelen.
Alle info staat op BoF forum dus IEDEREEN moet dit lezen!!!!!!!!!!!!!! en reageren anders weet je niet hoe het allemaal gaat vanmiddag en vanavond.
Callabriakiller heeft hier meegelezen en zal zich aanmelden voor de war zo vertelde hij ons gisteren op de server.
LEES BOF FORUM!!!!
NOFI Dude maar euhm... je moet wel een hele grote nerd zijn als je zo lame bent om dit te doenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:29 schreef Suikermais het volgende:
Zit 't hier nu zo een beetje door te lezen. Jullie zeggen dat Gotters ons eigen BoF-forum niet kunen lezen. Maar ik zie hier nu ineens mensen verschijnen die ook mee willen doen en zich registreren op ons eigen forum. Wie zegt mij dat dat geen Gotters zijn ?
Tis dus heel makkelijk om de spion te spelen. Gewoon als Gotter registreren op ons eigen forum..
Zo serieus zien wij het nu..quote:Op zondag 8 januari 2006 14:12 schreef nero355 het volgende:
[..]
NOFI Dude maar euhm... je moet wel een hele grote nerd zijn als je zo lame bent om dit te doen
En dan ben ik een o zo verschrikkelijke GoT'er nog wel
Kijk nou wie hebben we daar!quote:Op zondag 8 januari 2006 13:53 schreef joranh1980 het volgende:
[..]
He allemaal,
Ik lees dat er vanmiddag een training is! Dat is misschien wel wat
voor mij om nog wat te trainen.
Begin het nu een heel klein beetjedoor te krijgen hoe het werkt op de BoF server.
Groeten,
joranh1980
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |