abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33826922
quote:
Op zondag 8 januari 2006 10:52 schreef Suikermais het volgende:
En hoe laat komen we vanmiddag op TS om alles even door te nemen ?
Dit moet ik ook even weten
pi_33827042
quote:
Op zondag 8 januari 2006 12:05 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Dit moet ik ook even weten
Er zitten er nu een aantal op, althans escape, incolumis en ik maarre we moeten wel ff een tijdstip maken dat IEDEREEN er is.

Nog een plaatje van een vliegende Incolumis:

BF2: Diamond3d
pi_33827411
quote:
Op zondag 8 januari 2006 10:30 schreef kievit19 het volgende:

[..]

zij heeft het uitgemaakt, omdat ze toch iets mist , of niet weet wat ze heeft (letterlijke woorden)
maar de kans is er nog......
ik hoop echt dat het nog wat word
ze gaat nu ook weer bij haar ouders wonen ,
kortgezegd tis gwoon kut
zekers kut
ik woonde nog niet samen maar sliep wel heel vaak daar (eigenlijk altijd )
nou verder weet ik t ook niet, ik had zelf iets van dit is het meisje waarmee ik oud wilde worden..
en heb pas na bijna 3,5 maand alle foto's weggehaald die in mn kamer en op mn werk hingen
maargoed ik ga hier niet alles neerzetten
sterkte iig en doe rustig aan
als je er over wilt praten ofzo ik heb msn

@ Di3ki3

ik zeg een uurtje of 3/4? allemaal op ts?

neem aan dat dan de meeste toch wel weer leven
Narf!
pi_33827467
Ik gooi er even wat in: 15:30

Iedereen op TS en dan gaan we wat trainingspotjes spelen.

Alle info staat op BoF forum dus IEDEREEN moet dit lezen!!!!!!!!!!!!!! en reageren anders weet je niet hoe het allemaal gaat vanmiddag en vanavond.

Callabriakiller heeft hier meegelezen en zal zich aanmelden voor de war zo vertelde hij ons gisteren op de server.

LEES BOF FORUM!!!!
  zondag 8 januari 2006 @ 12:32:29 #55
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_33827528
Ik heb Battlefield 2 nu ook, ik zal dan ook vaak komen op jullie server. Ben hem nu aan het updaten, patch 1.12 is het toch? (Ik heb geen Special Forces btw)
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_33827569
quote:
Op zondag 8 januari 2006 12:32 schreef Egamer het volgende:
Ik heb Battlefield 2 nu ook, ik zal dan ook vaak komen op jullie server. Ben hem nu aan het updaten, patch 1.12 is het toch? (Ik heb geen Special Forces btw)
Mooi! Welkom. Onder welke naam mogen wij je verwelkomen?
  zondag 8 januari 2006 @ 12:35:20 #57
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_33827600
Gewoon Egamer. Ben benieuwd of ie het doet, denk het wel, maar patch 1.12 is het toch?
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_33827693
quote:
Op zondag 8 januari 2006 12:35 schreef Egamer het volgende:
Gewoon Egamer. Ben benieuwd of ie het doet, denk het wel, maar patch 1.12 is het toch?
yep 1.12 is de patch en daar zitten de oude patches ook in..
  zondag 8 januari 2006 @ 12:42:24 #59
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_33827766
Ok mooi, nog 47 minuten downloaden.
pi_33827935
Ik ben sinds gister ook weer begonnen, ik volgends mij verleer je het niet want sta nu al weer regelmatig in de top 3
En bijna word ik gunnery Sergeant

BoF server staat bij de favorieten dus als er volk is join ik ook wel
BaraCuda [NL] is de naam
pi_33828020
quote:
Op zondag 8 januari 2006 12:51 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ben sinds gister ook weer begonnen, ik volgends mij verleer je het niet want sta nu al weer regelmatig in de top 3
En bijna word ik gunnery Sergeant

BoF server staat bij de favorieten dus als er volk is join ik ook wel
BaraCuda [NL] is de naam
Het is vanavond war FOK-Tweakers

Fokkers mogen meedoen dus meldt jullie aan. 15:30 training-20:00 wartime (19:30 aanwezig)
pi_33828121
quote:
Op zondag 8 januari 2006 12:54 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Fokkers mogen meedoen dus meldt jullie aan. 15:30 training-20:00 wartime (19:30 aanwezig)
Ok aanwezig op de fok server? Dan doe ik wel mee..

Edit: Waar kan ik me aanmelden? En is praten via mic verplicht? want dat heb ik nog niet getest
pi_33828208
liefst nog eerder op TS als je kunt. Squads moeten ingedeeld worden en taken besproken....
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_33828309
quote:
Op zondag 8 januari 2006 13:00 schreef Suikermais het volgende:
liefst nog eerder op TS als je kunt. Squads moeten ingedeeld worden en taken besproken....
Is dat een appart programma dan? dan kan ik dat nu ff gaan instellen en testen straks.

Edit: google is je vriend
  zondag 8 januari 2006 @ 13:05:45 #65
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_33828355
quote:
Op zondag 8 januari 2006 12:54 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Mag ik dus meedoen? (Ja ik heb ervaring met Call of Duty 2, sta erg vaak hoog en heb heel vaak BF:V gespeeld. )

Ben trouwens weg om 15:00, dus kan de training missen.
  zondag 8 januari 2006 @ 13:08:46 #66
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_33828444
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 20:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
Die calabriakiller moeten we ook erbij hebben Nederlands en regelmatig tot vaak op onze server.
Calabriakiller kan heel goed in een helikopter vliegen, heb veel met 'm gevlogen bij de Dalian Plant. Zeer veel punten binnen gesleept. Ook met mr Henkie ging het goed gister bij Dragon Valley, ik sleepte al zijn punten binnen Maar Calabriakiller moeten we er idd eigenlijk bij hebben.

Wel vreemd dat ik gister Domo af en toe uit de lucht kon knallen bij Daging Oilfields. Hij vloog altijd als de beste.

En het blijft kut als je raket zn doel mist en dan net wel een teamgenoot raakt... weg punten en niet zo weinig ook !
pi_33828489
Edit:
Kut al weer opgelost
pi_33828602
quote:
Op zondag 8 januari 2006 13:09 schreef BaraCuda het volgende:
Ehm om te connecten naar teamspeak server van fok moet ik me dan eerst aanmelden op dat forum ofzo?
Nee gewoon downen en de gegevens invoeren zoals ze in de OP staan.

Mensen lees alles op BoF! Stel je vragen daar als er iets niet duidelijk is. Ik heb nu een vermoeden dat de helft niet weet wat hij moet gaan doen tijdens de war! Als je daar ook nu je voorkeur niet uitspreekt kun je ook geen commentaar leveren op de jou toegelegde taak.

Mensen die geen BoF lid zijn kunnen mij bereiken via msn aangezien we tot na de war geen nieuwe leden toelaten op het forum uit veiligheidsoverweging.

msn staat in profiel.
  zondag 8 januari 2006 @ 13:22:01 #69
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_33828923
Admin moet me toelaten.
pi_33829861
quote:
Op zondag 8 januari 2006 12:30 schreef jpjedi het volgende:
Ik gooi er even wat in: 15:30

Iedereen op TS en dan gaan we wat trainingspotjes spelen.

Alle info staat op BoF forum dus IEDEREEN moet dit lezen!!!!!!!!!!!!!! en reageren anders weet je niet hoe het allemaal gaat vanmiddag en vanavond.

Callabriakiller heeft hier meegelezen en zal zich aanmelden voor de war zo vertelde hij ons gisteren op de server.

LEES BOF FORUM!!!!
He allemaal,

Ik lees dat er vanmiddag een training is! Dat is misschien wel wat
voor mij om nog wat te trainen.
Begin het nu een heel klein beetje door te krijgen hoe het werkt op de BoF server.

Groeten,

joranh1980
pi_33829990
Ik kan er niet bij zijn met de training, zit dan op een verjaardag. Ik zorg er echter wel voor dat ik om 19:30 op TS zit.
pi_33830494
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:29 schreef Suikermais het volgende:
Zit 't hier nu zo een beetje door te lezen. Jullie zeggen dat Gotters ons eigen BoF-forum niet kunen lezen. Maar ik zie hier nu ineens mensen verschijnen die ook mee willen doen en zich registreren op ons eigen forum. Wie zegt mij dat dat geen Gotters zijn ?
Tis dus heel makkelijk om de spion te spelen. Gewoon als Gotter registreren op ons eigen forum..
NOFI Dude maar euhm... je moet wel een hele grote nerd zijn als je zo lame bent om dit te doen

En dan ben ik een o zo verschrikkelijke GoT'er nog wel
  zondag 8 januari 2006 @ 14:17:18 #73
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_33830640
Ik kan ook niet echt bij de training zijn ivm een tentamen morgen. Maar ik doe mij best wat tijd daarvan nog mee te pikken ...
Before all else, be armed.
pi_33831075
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:12 schreef nero355 het volgende:

[..]

NOFI Dude maar euhm... je moet wel een hele grote nerd zijn als je zo lame bent om dit te doen

En dan ben ik een o zo verschrikkelijke GoT'er nog wel
Zo serieus zien wij het nu..

Maar vertrouwen is de basis natuurlijk.
pi_33831158
quote:
Op zondag 8 januari 2006 13:53 schreef joranh1980 het volgende:

[..]

He allemaal,

Ik lees dat er vanmiddag een training is! Dat is misschien wel wat
voor mij om nog wat te trainen.
Begin het nu een heel klein beetje door te krijgen hoe het werkt op de BoF server.

Groeten,

joranh1980
Kijk nou wie hebben we daar!

Top dat je je meld hier jongen. We kunnen iedereen gebruiken dus we hebben je er graag bij.

Wel voortaan admin messages lezen op de server want we zijn al een week bezig contact met je te zoeken. Mensen hier vinden het leuk om te weten wie er nu eigenlijk met die boftag speelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')