daarom ownen we ze ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:01 schreef nlboy het volgende:
GoT....![]()
Gonna (be) owned Tomorrow
Helaas kan ik er morgen misschien er niet bij zijn, omdat ik moet werken.![]()
hoe was t vanmorgen op die server?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:22 schreef Umm-Qasr het volgende:
I love the smell of a burned GoT in the morning ...![]()
Kut om te horen man!! Kan ni meer doen dan je veel success te wensen voor de komende tijd ...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:32 schreef kievit19 het volgende:
GODVERDOMME!!! tis uit met mijn vriendin (na ruim 4 jaar)
maar iig niet met ruzie uit elkaar,
maar kvoel me wel zwaar f*cked up
sterkte man begrijp hoe je je voelt...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:32 schreef kievit19 het volgende:
GODVERDOMME!!! tis uit met mijn vriendin (na ruim 4 jaar)
maar iig niet met ruzie uit elkaar,
maar kvoel me wel zwaar f*cked up
haha lolquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:26 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ze waren zo bang dat ze niet eens kwamen opdagen ...![]()
effe geld bij elkaar voor een fruitmandje.. ???quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:08 schreef Sickert het volgende:
Dames en heren !
ik hoor net van Ferdi dat zn vriendin ziek is(griep)
en Dinsdag moet ze geopereerd worden
wens dr ff beterschap en sterkte !
want ook de vrouwen van onze mede soldaten mogen niet vergeten worden
hahaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:10 schreef Suikermais het volgende:
[..]
effe geld bij elkaar voor een fruitmandje.. ???
Wanneer ik erop zit toch altijd wel een man of 5-6 met op de piek een man of 10-12.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:52 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Tsja, dat ken gebeuren![]()
Er zijn sowieso nooit zoveel mensen op TS, maar als je meedoet tegen GoT dan wordt die wel gebruikt wss
Is het zo dat BoF nu tweede keuze is nu je afvalt bij GoT?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:55 schreef IkBenNieuw het volgende:
[..]
Special Forces..
Heb ik niet, dus nee sorry
pooier!!quote:Op zondag 8 januari 2006 01:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
Pleurt de server er nou net uit...? Gaan we morgen nog "oefenen" of is dat overbodig![]()
Dat het uit is met je vriendin is zwaar klote, ik zit ook in zo'n situatieAlleen bij mij is het dat ze meer voor mij voelt dan andersom. Bij mij is het een beetje weg enzo.
Maargoed heb er morgen zin in hopelijk word ik niet teveel gestoord door de visite etc.
zij heeft het uitgemaakt, omdat ze toch iets mist , of niet weet wat ze heeft (letterlijke woorden)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
sterkte man begrijp hoe je je voelt...
heb 3 maanden terug precies hetzelfde gehad....ook na ruim 4 jaar
liefde weg enzo...
nogmaals
sterkte ..
iig wel prettig dat het niet met ruzie is gebeurd (bij mij gelukkig ook niet)
heeft zij het uitgemaakt of jijzelf?
denk je dat het nog goed kan komen?
tip ga niet lopen forceren als zij het heeft uitgemaakt... (dat deed ik wel een beetje) daar doe je alleen jezelf pijn mee (zei Jedi al tegen me) maar dat is echt zo
doe rustig aan en kom gewoon lekker bf2'n als je ff wil ontspannen
3 mappen, 2 rondes per map. Totaal 6 potjes en ik neem aan dat we aan elkaar gewaagd zijn en het best even kan duren.quote:Op zondag 8 januari 2006 08:14 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Zeg bij mij flikkert mijn BF2 er soms zomaar uit. Mijn scherm wordt ff zwart en hij springt dan terug naar Windows. BF2 is dan ook gelijk afgesloten. Das echt zwaar irritant, weet iemand waar dat aan kan liggen en hoe je dat kan verhelpen?![]()
Het gebeurt gelukkig niet al te vaak, maar mocht ik vanavond opeens wegvallen dan weten jullie hoe het komt en dan reconnect ik een minuutje later weer![]()
Hoelang is eigenlijk de verwachting dat de pot gaat duren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |