Sloeber... 70 euro is juist makkelijk.. kan je goed van rondkomen hoor...quote:
Met 70 euro in mn portemonne uitgaan is niet handigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:39 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Sloeber... 70 euro is juist makkelijk.. kan je goed van rondkomen hoor...
Misschien is het een gemiddelde van je laatste 10 opgenomen bedragenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:39 schreef the900 het volgende:
Ik had ook 70, maar dat heb ik nog nooit opgenomen
Want..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:41 schreef ErikT het volgende:
[..]
Met 70 euro in mn portemonne uitgaan is niet handig
Ik neem altijd 10 of 20 op.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Misschien is het een gemiddelde van je laatste 10 opgenomen bedragen![]()
...dan geef ik t uit.quote:
Dan weet ik het ook nietquote:
Dacht ik alquote:
Mensen die 20 euro opnemen (zoals ik) en niet elke dag langs de automaat gaan:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:45 schreef AtraBilis het volgende:
70 is een fijn bedrag (80 nog fijner) omdat je dan altijd een briefje van 20 erbij krijgt. Twintig euro is natuurlijk veel te weinig. Uberhaupt. Mensen die dat opnemen hebben vast een PIN-fetisj, want dan kun je elke dag wel langs de automaat.
Die wil alleen mijn liefdequote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:53 schreef HuHu het volgende:
[..]
Die meid in je user-icon is vast niet goedkoop, als ik dat hoofd zo zie.
Ik mis een essentiele stap in jouw 1,2,3 strategie weet je dat.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:33 schreef ErikT het volgende:
Wat er nou toch weer aan de hand is:
Ik ga pinnen. Meestal 20 euro, heel soms 50. Nu was het voorheen altijd zo:
Ik loop naar de blauwe magische muur en doe vervolgens
1. pas invoeren
2. achtereenvolgens rechts van het scherm de bovenste knop (geld opnemen), de 2e knop van boven (20 euro) en de 3e knop van boven (NEE GEEN BON, ook wel een topic waard).
3. pas uitnemen, geld uitnemen, klaar.
In dit nieuwe gezegende jaar 2006 gaat er bij stap 2 opeens iets gruwelijk mis. Ik voer geheel volgens het winnende 1, 2, 3 stappenplan mn pas in. Dan staat er opeens: geld opnemen, of snel geld 70 euro.Okee, kan gebeuren, dus ik druk geld opnemen. Vervolgens staat de 20 euro LINKS. WTF hee?? En de Nee knop weer rechts.
En waarom snel geld 70 euro? Wie neemt er nou 70 euro op? Dat is zeker het gemiddelde ofzo, omdat er zoveel 20, 50 en 100 wordt opgenomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |