Ik drink nu al senseoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:20 schreef iamredleader het volgende:
Kom anders maar hier langs, dan maak ik wel een lekker bakkie met m'n senseo...![]()
lolleromfg, onze Paris liefhebber maakt me aan het lachen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:19 schreef 2609 het volgende:
een kuttopic?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:26 schreef Revelation het volgende:
[..]
lolleromfg, onze Paris liefhebber maakt me aan het lachen.![]()
Ik heb geen apparaat meer. Ik kan ze ook nergens meer vinden, ga straks even kijken bij een antiekwinkelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kun je zelf ook geen koffie zetten?
Waar klaag je dan over?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb geen apparaat meer. Ik kan ze ook nergens meer vinden, ga straks even kijken bij een antiekwinkel
Wij hebben alleen BCC in de buurt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:30 schreef Wombcat het volgende:
Ze zijn nog gewoon te koop bij de It's, Horn en dergelijke winkels trouwens.
Die valt dus onder dergelijke winkels.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wij hebben alleen BCC in de buurt.
zijn deze week in de aanbieding bij AHquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:34 schreef SunChaser het volgende:
Maar kun je dan nog wel gewone pakken koffiepoeder kopen?
Niet bij de BCC denk ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:34 schreef SunChaser het volgende:
Je moet al die minifiltertjes openpeuteren. Of een container bonen bij de groothandel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:34 schreef SunChaser het volgende:
Je bedoelt bij Salvad0R .quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:32 schreef HenkieVdV het volgende:
Hier hebben ze een Gaggia TitantiumUbermeesterlijke koffie zoals het bedoeld is.
![]()
[afbeelding]
![]()
Oh, ok, kan dus naar de groothandel. Was al bang dat ik zelf een kistje moest halen uit Brazilië.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:38 schreef jpzegthallo het volgende:
Of een container bonen bij de groothandel.
Je kunt ook nog van die chocolaatjes kopen met koffiebonen erin. Kun je eerst de chcola eraf zuigen en dan de bonen malen. Heb je meteen iets voor bij de koffiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:38 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Je moet al die minifiltertjes openpeuteren. Of een container bonen bij de groothandel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |