abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66930532
Even een enorme schop voor dit topic, met dank aan Lois

Ik ben een babyfoon-noob, weet alleen dat sommige storen en anderen niet. Nu kwam ik toevallig deze aanbieding tegen.
En ik heb er wat vragen over dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Is het goedkoop voor zo'n babyfoon of valt dat wel mee? En in verhouding tot wat ie kan zeg maar? Hoe erg moet ik dat 100% storingsvrij geloven? Op- of aanmerkingen erop?
Wij zijn nog aan het kijken voor zo'n ding dus ik ben benieuwd of dit een goeie aanbieding is of niet.

*even topic verder doorspitten gaat
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 11 maart 2009 @ 12:27:22 #202
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_66930696
dat is zo te zien de ALecto dbx 79 en is qua prijs zelfs aan de dure kant

http://www.kieskeurig.nl/(...)jzen/278531/#prijzen

alhoewel dat wel webshop prijzen zijn natuurlijk.
  woensdag 11 maart 2009 @ 12:46:21 #203
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66931331
Hmmm ik zie dat degende die wij hebben via de webshops veel goedkoper is, maar ja we dachten dat we er geen nodig zouden hebben maar na een paar dagen toch bedacht en toen wilden we hem natuurlijk ook meteen hebben en hebben er 100 euro voor betaald... We hebben de Alecto DBX88 en zijn we zeer tevreden over.

en waarom heb ik niet eerder dit topic geraadpleegd
Make love, not war ☮
pi_66931684
Dit topic was erg oud geloof ik hoor Diaan, Lois heeft em even afgestoft voor me

Magneet bedankt voor je post trouwens! Die webshops zijn inderdaad goedkoper, maar met verzendkosten erbij scheelt het toch niet heel erg veel met de winkelprijs.

Dus die van jou is ook een Alecto Diaan? Ben je er tevreden over?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 11 maart 2009 @ 13:00:04 #205
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66931817
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:56 schreef huuphuup het volgende:
Dit topic was erg oud geloof ik hoor Diaan, Lois heeft em even afgestoft voor me

Magneet bedankt voor je post trouwens! Die webshops zijn inderdaad goedkoper, maar met verzendkosten erbij scheelt het toch niet heel erg veel met de winkelprijs.

Dus die van jou is ook een Alecto Diaan? Ben je er tevreden over?
ja zeer tevreden.... al moet ik wel bekennen dat we hem alleen nog maar thuis hebben gebruikt. Ik heb nog geen ervaring dat de ontvanger bij de buren staat ofzo... maar ik heb begrepen dat deze ook goed uit de testen is gekomen. Wij hebben hem gewoon halsoverkop gekocht, nav een foldertje hahaha
Make love, not war ☮
pi_66933302
Mn lief wil een roze haha wel schattig maar hmm... dat wordt nog even verder zoeken dus. Ik ga dit topic wel even bij mn favorieten zetten. Handig!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66933406
ik heb nog wel een teddycam voor je...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_66933478
wasda?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66935134
Ik heb ook de Alecto DBX88, bevalt me goed. Ook bij de buren goede ontvangst en totaal geen last van storing in de buurt, waar toch zeker meerdere babyfoons aanwezig zijn (en ook van Alecto)
pi_66935159
pi_66935251
zit daar een camera in Ticoo?

hmm nee ik wil gewoon een normale dinges, beeld hoeft er niet per se bij voor mij.
Ik vond het bij de ene wel handig dat je de kamertemperatuur erop kon aflezen. Ik weet niet hoe accuraat die dingen zijn daarmee maar het leek me wel handig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66935370
Ja in zn neus.
pi_66935458
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:35 schreef huuphuup het volgende:
Ik vond het bij de ene wel handig dat je de kamertemperatuur erop kon aflezen. Ik weet niet hoe accuraat die dingen zijn daarmee maar het leek me wel handig.
Dat leek mij ook wel handig..tot het zomer was en de babyfoon bleef piepen omdat hij het te warm vond op haar kamer..tja het hele huis was warm dus daar ook..
Ik heb toen de bovengrens van de ontvanger gewijzigd en een heel stuk naar boven bijgesteld, toen ging het een stuk beter gelukkig
pi_66935749

dat kan inderdaad ook nog haha.
Ja ik moet zeggen dat ik het zelf niet zo snel voel, te warm of te koud. Met name dat laatste, ik heb het niet zo snel koud dus dan is het wel handig als je een echt ijkpunt hebt zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 11 maart 2009 @ 15:22:23 #215
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_66937085
werkt wel goed hoor die temp meter dat hebben wij ook maar inderdaad als het in de zomer echt warm wordt begint dat ding te mekkeren. Warmste maximum is 32 graden meen ik en afhankelijk van waar de basisunit staat bij ons wordt het dat ook.
pi_67032787
Trouwens als je een treo (palmos) hebt dan kan je deze prima als babyfoon gebruiken.

Deze belt een telefoon als de kleine huilt en dat werk erg goed! handig als je net buiten bereik bent van de normale babyfoon. Kan je gelijk mee luisteren of het nodig is om te komen of dat ze alleen ff een hoestbui heeft

http://www.palmfreeware.m(...)or-palm-os-v1-0.html
  zaterdag 14 maart 2009 @ 11:43:13 #217
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_67034501
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:48 schreef huuphuup het volgende:

dat kan inderdaad ook nog haha.
Ja ik moet zeggen dat ik het zelf niet zo snel voel, te warm of te koud. Met name dat laatste, ik heb het niet zo snel koud dus dan is het wel handig als je een echt ijkpunt hebt zeg maar.
Als een baby slaapt is het niet snel te koud
Hier staat (en stond) altijd het raam open op alle slaapkamers (ook de babykamer). Ook in de winter

Ideale temperatuur is volgens mij toch iets van 16 a 17 graden om in te slapen? In heel koude nachten is de 15 graden wel eens geraakt, maar dat was heel zelden.

Wij hebben de babyfoon van Philips met zo'n temperatuur ding (dezelfde als de Alecto) en ik vind het wel mega-irritant dat je het gepiep bij hoge temperatuur niet uit kunt zetten. In de zomer wil het op zolder (daar slaapt Saskia en daar staat die babyfoon) nog wel eens warm worden ja, ook als de airco een tijd heeft staan draaien.. Omruilen met die vna Nienke heeft weinig zin, die slaapt op de zon-kant en daar is het ook warm.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_84952485
Schop!

Ben op zoek naar een babyfoon die vooral een groot bereik heeft. Maar ik kan niet zoveel met al die verkooppraatjes, dus ik hoop dat iemand gewoon tips uit de praktijk heeft.
Hij is voor op de tuin. Zodat we 's avonds eens een klein ommetje kunnen doen als het jochie slaapt.
Dus ook nog eens op batterijen of op zonne-energie want we hebben daar geen stroom. ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:43:03 #219
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_84952952
Werken die babyfoons ook als je (uiteraard met een ontvanger) bij de buren zit?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:44:35 #220
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_84953015
Oeke, ik heb geen idee of er babyfoons zijn met die specificaties.

Misschien kun je een setje walkie-talkies op de kop tikken waarbij je dan bij 1 de 'zend' knopt vastzet met ductape of iets dergelijks?
Die dingen hebben een groot bereik en werken op batterijen!

/MacGyver-modus uit. :@
A grand adventure has begun.
pi_84953105
Oeke, wij hebben een Alecto DBX-85. Volgens mij kan je zowel in de ontvanger als in de zender batterijen doen. Wij hebben de zender eigenlijk altijd in het stopcontact dus zonder batterijen. Maar de ontvanger gebruik ik regelmatig zonder, als hij goed is opgeladen doet hij het best lang. Dus dan zou je 'em thuis kunnen opladen en dan meenemen.
Qua bereik durf ik er niet zo heel veel over te zeggen. Ik kan bij de buren zitten, ook nog 2 huizen verderop, maar bij 3 huizen begint hij wel te storen. Als het minder bebouwd is zal het bereik vast wat meer zijn...
En hij begint te piepen als hij geen contact meer heeft, dat vind ik op zich ook wel prettig...
Weet ook niet hoe groot jullie ommetje is. Heb je anders misschien mensen in de buurt met een babyfoon zodat je het eens kan uitproberen?
Fake it till you make it...
pi_84955302
dat zou kunnen Keshet. Ik denk er even over na. :Y

Ik ga eens opzoeken wat de specs zijn van die Alecto, Nijna, dank je.

Mijn zwager heeft zo'n babyfoon met zo'n oortje wat je in kan doen. Hij werkt op de Parade en dan kon hij zijn zoon horen die in de tent sliep terwijl hij zelf op het festivalterrein rond banjerde. Een behoorlijk groot terrein. Zoiets zou handig zijn.
Ik moet het gewoon even aan hem vragen, maar hij is op vakantie. En ik heb geen geduld. :')
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_84973163
Oeke, google does the trick ;)

Cobra MT 800C portofoonset. Met babyfoonfunctie en oortjes.

Wij hebben zelf deze Die heeft ook veel bereik, maar niet als er veel betonnen muren tussen zitten :') Maar voor een tuinhuisje moet het bereik 350 meter zijn. We zijn er heel blij mee!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')