Als de batterij nog goed is, dan heb ik zeker interesse... Prijs? Je kunt me ook mailen, mail in profiel!quote:Op zondag 8 januari 2006 12:41 schreef Sosa het volgende:
Heb nog een zgan 3310! Weinig gebruikt. Ophalen in Haarlem.
Overigens is het niet die gare 3310 die ik in andere V&A heb aangeboden, maar deze is van moeders, die ik met kerst een nieuwe foon heb gegeven, vandaar.
Geweldig, alvast bedankt...quote:Op zondag 8 januari 2006 12:48 schreef Sosa het volgende:
Ik controleer de accuduur voor de zekerheid en mail je vanavond!
accu is in nieuwstaat! Kun je de 3310 afhalen in Haarlem? Dan mail ik je met mijn gegevens.quote:Op maandag 9 januari 2006 07:02 schreef TeleluvR het volgende:
^
Sosa, ik heb nog interesse, kun je me nog even mailen?
Mail me maar een foto, als je wilt!quote:Op maandag 9 januari 2006 18:26 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb een SE T200 black edition met blauw lichtgevend schermpje, 15 euro, af te halen in Den Haag. Accu is nog goed. Bij interesse heb ik wel digitale foto voor je.
Prima, mail me dan gelijk even een prijs.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:54 schreef Sosa het volgende:
[..]
accu is in nieuwstaat! Kun je de 3310 afhalen in Haarlem? Dan mail ik je met mijn gegevens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |