jawel man soms komen leuke films gister ook weer flodder 3quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:43 schreef slindenau het volgende:
Je kan SBS net zo goed helemaal niet in je zenderlijst zetten, er komt toch niks nuttigs op.
Die vrouw met die vuurpijl in haar permanentje onbetaalbaarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:45 schreef 2609 het volgende:
[..]
jawel man soms komen leuke films gister ook weer flodder 3
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:23 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Die vrouw met die vuurpijl in haar permanentje onbetaalbaar![]()
Als je dat triest vind, wat dacht je van het huwelijk van die veerkampjes? die gingen voor de 2e keer trouwen vorige week... who f*cking cares?? ze kregen van shownieuws een UUR om dit drama in beeld te brengen, en na afloop kregen we de hoogtepunten van de trouwerij te zien...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:31 schreef planethugo het volgende:
ik zapte laatst erlangs en toen zag ik sonja silva in een uitgebreid EXCLUSIEF verslag haar tieten vernieuwen. Hoezo triest. Kwartier later zapte ik weer langs en stond het nog steeds EXCLUSIEF (tis maar waar je trots op bent) in beeld
Niet meer klagen maar gewoon doenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:07 schreef outcast_within het volgende:
Dus sbs6 weg van zijn vertrouwde plekje en naar het verdomhoekje van alle zenders boven de 10.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |