quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:27 schreef Dirktator het volgende:
Is het stoer om "kanker" te zeggen een maand nadat je de eerste haartjes op je balzak ziet verschijnen? Is dit een nieuwe hype onder de br33z@h-jeugd?![]()
OT: O ja, INHolland is inderdaad bagger.
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:28 schreef BadKeukenTegel het volgende:
De TT is snel veranderd in 'Waardeloze', hulde aan de dienstdoende modjes.![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:59 schreef Tha_T het volgende:
Ik zie niet in wat Talpa met dit topic te maken heeft. Hou het er dan ook buiten
Aan je taal- en spelfouten te zien krijg ik ook niet echt het idee dat jij aan de verwachtingen van INHOLLAND voldoet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik was een maandje geleden naar zulks een voorlichting geweest om te kijken of die baggerschool aan mijn verwachtingen deed, nou niet dus.
Vorige kreeg ik de 'aangevraagde' brochures in de bus, waar er 2 totaal niet op leken waar ik een folder van vroeg.
Nu van de week krijg ik die folders opnieuw, ende vandaag weer. Kanker nou eens snel op met me te stalken terwijl ik nog niet eens een opleiding bij jullie geniet (ende ook nooit zal doen!)
Van andere mensen die daarop zitten hoor ik ook enkel negatieve berichten, terwijl InHolland zich bij de voorlichting zo hoog mogelijk de hemel inprezen. Ze kunnen nu de administratie van me niet eens op orde houden, laat staan als ik daar op school zit.
Mijn medelijden gaat uit naar lieden die op InHolland zitten.![]()
Waar zie jij spellingsfouten klapdeurjostiquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:21 schreef Rubert het volgende:
[..]
Aan je taal- en spelfouten te zien krijg ik ook niet echt het idee dat jij aan de verwachtingen van INHOLLAND voldoet.
www.injeholland.nlquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |