Ik zal ook weer even een update posten
![]()
morgen heb ik een 2e gesprek bij de kliniek om nog wat vragen te beantwoorden zodat ik in de goeie groep terecht kom. Ik ben bezig met een reintegratie groepje om te kijken wat ik wil gaan doen en hoe ik moet solliciteren enzo.
Daarnaast zit ik vast
![]()
ik durf dus ook niet echt met mensen af te spreken, leuke dingen te gaan doen, de veiligheid van me huis te verlaten en weer te gaan leven. Ik ben letterlijk en figuurlijk bang om te leven
![]()
De maatschappelijkwerkster kwam ook al aanzetten met dat we niet verder komen in de gesprekken en misschien er dus maar mee te stoppen.
Het slapen gaat nog steeds slecht waardoor ik ook niet echt in een fijn ritme kan komen van optijd opstaan en sjit in huis doen enzo. Denk teveel en tevaak waardoor ik me somber en futloos blijf voelen, ik zie het! krijg het alleen niet voor elkaar het te stoppen
![]()
en dat frustreert me enorm omdat ik helemaal zo niet wil zijn! Ik was vroeger een super vrolijk kind en kijk me nou eens
![]()
Stiekum hoop ik dat ik de 5 daagse therapie mag gaan volgen zodat ik gedwongen wordt dagelijks optijd eruit en bezig te zijn.
Blegh, al met al, niet echt geweldig dus