Er zit een 1.000 CC motor inquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:55 schreef LaZZ het volgende:
Wat voor motor zit erin?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:59 schreef Murazor4096 het volgende:
Waar staat 'ie?
In de buurt van Tilburgquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:59 schreef Murazor4096 het volgende:
Waar staat 'ie?
13 Euro per maandquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:10 schreef spanks het volgende:
wat kost de wegenbelasting van dit ding?
Paar kleine beschadigingen maar geen grote.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zijn er beschadigingen aan de buitenkant van de auto?
Ja en hij loopt als een zonnetjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En het is een benzine?
hey, jij bent ook een mooie. Beetje topics lopen openen over users die jou irriteren maar ondertussen de meest irritante posts plaatsen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:15 schreef American_Nightmare het volgende:
Hoe vaak is de teller al rond geweest?
Dat gevoel is hier het zelfdequote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nu baal ik dus echt dat je deze auto niet een maand geleden in de verkoop hebt gedaan!![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:18 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
hey, jij bent ook een mooie. Beetje topics lopen openen over users die jou irriteren maar ondertussen de meest irritante posts plaatsen.
hypocriet.
Is de distributieriem ooit vervangen? Is de KM-stand aantoonbaar? Hoe is de staat van de banden? Wat voor onderhoud is er verder aan de auto geweest; uitlaat, remmen..?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:17 schreef Annemiek78 het volgende:
Niet, er staat echt gewoon maar 57000km op de teller.
Hij is altijd van een oude man geweest en daarna is hij gebruikt als booschappenauto.
Heeft ook wel met regelmaat zijn lange afstandsritten gehad.
dat kun je dat toch ook anders formuleren? je laat het nu lijken alsof de TS de boel oplicht.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Ik heb een Volkswagen golf die ook maar tot de 99.999 KM telt (net als deze, zie foto) en die is een onbekend aantal malen rond geweest, dus lijkt me de vraag helemaal niet zo gek.
57.000 KM leek me gewoon erg weinig voor een auto van 12 jaar oud, that's all.
Hij is het klokje niet rond geweest want dat hebben wij gecontroleerd op het moment dat wij hem kochten en we hebben er zelf niet zo veel mee gereden. was echt een auto ter overbrugging.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Ik heb een Volkswagen golf die ook maar tot de 99.999 KM telt (net als deze, zie foto) en die is een onbekend aantal malen rond geweest, dus lijkt me de vraag helemaal niet zo gek.
57.000 KM leek me gewoon erg weinig voor een auto van 12 jaar oud, that's all.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:24 schreef American_Nightmare het volgende:
Is de distributieriem ooit vervangen? Is de KM-stand aantoonbaar? Hoe is de staat van de banden? Wat voor onderhoud is er verder aan de auto geweest; uitlaat, remmen..?
De KM stand is alleen aan te tonen via een Nationale auto pas en die is als particulier niet aan te vragen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:24 schreef American_Nightmare het volgende:
Is de distributieriem ooit vervangen? Is de KM-stand aantoonbaar? Hoe is de staat van de banden? Wat voor onderhoud is er verder aan de auto geweest; uitlaat, remmen..?
Wat bedoel je daarmee precies, rijd hij binnenkort niet meer dan ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:55 schreef Annemiek78 het volgende:
Motorisch loopt het beestje nog prima
Dat hangt van de garage af waar je het laat doen maar je moet op een 150 - 200 rekenen als je het bij een dealer laat doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:00 schreef Prowl het volgende:
"De Expert" (Schoonvader) vertelde mij dat de distributieriem wel eens vervangen moet gaan worden na 12 jaar, wat gaat zoiets kosten?
Hoe heb je dat gecontroleerd?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:25 schreef Martijn_77 het volgende:
Hij is het klokje niet rond geweest want dat hebben wij gecontroleerd op het moment dat wij hem kochten en we hebben er zelf niet zo veel mee gereden. was echt een auto ter overbrugging.
Heb een bevriend automonteur er naar laten kijken. Naar de motorslijtage een andere slijtages.quote:
Nee, ben de derde eigenaar de tweede eigenaar was een kleinkind van die oude man en die heeft ook maar kort in gereden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:06 schreef Prowl het volgende:
Enne, je bent nu dus de 2de eigenaar?
Ongeveer 4.000 Kmquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:06 schreef Prowl het volgende:
Hoe heb je dat gecontroleerd?
Hoeveel heb je er zelf mee gereden?
En dat klopt ook. De pedalen zijn ook op de diverse foto's te zien.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:38 schreef dahei het volgende:
Je kunt dit soort dingen altijd goed zien door slijtage van de auto. Kijk bijvoorbeeld goed naar de gas en rempedalen. Die horen nog goed ruw rubber met veel profiel te hebben bij deze kilometerstand.
Nee mailtje heb ik zonet gestuurd na mijn post hier.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:48 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Had jij ook al een mailtje gestuurd?
We kunnen altijd even een afspraak maken namelijk!
Dan heb je al een mail terugquote:Op zondag 8 januari 2006 12:48 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Had jij ook al een mailtje gestuurd?
Dat heb ik ze al gemeld via de mail en wilde ik net hier neer gaan zetten.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:52 schreef Prowl het volgende:
Ik heb net gemaild en gisteren ook al
Misschien ook handig dan om hier neer te zetten dat er al hoger geboden is![]()
Waarom zet je dat niet gewoon hier dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 12:52 schreef Prowl het volgende:
Ik heb net gemaild en gisteren ook al
Misschien ook handig dan om hier neer te zetten dat er al hoger geboden is![]()
Er staat nu een bod van 700 Euroquote:Op zondag 8 januari 2006 13:06 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Waarom zet je dat niet gewoon hier dan?Bang dat je overboden wordt.
![]()
De rand van de bak is wel hoog om de honden zelf in en uit te laten stappen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb nog een vraagje.. weet niet of het lastig is maar is het een probleem als je een foto maakt als de kofferbak open is?
Ik heb namelijk 2 honden die erin moeten en wil even kijken of dat kan.
En is er een mogelijkheid om er een hondenrek tussen te plaatsen?
Het is een grote jachthond dus dat zal lukken, het kleintje moet ik toch overal intillen!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:57 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
De rand van de bak is wel hoog om de honden zelf in en uit te laten stappen.
Want de lampen rand die je aan de achterkant ziet loopt over de hele achterkant door.
Dank je.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Sorry, houdt het voor mij op.
Succes met de verkoop!
Nee, kom eingelijk nooit in Rotterdam helaas.quote:Op woensdag 11 januari 2006 07:16 schreef ozzyat105 het volgende:
kom je wel eens in Rotterdam.
Dan wil ik er wel eens naar kijken en bied ik meer
Nee, dat is mij al bekend maar misschien dat er andere users zijn die nog wel intresse hebben.quote:
Laat maar even weten wanneer je wil komen kijken.quote:
Check je mailquote:Op zondag 15 januari 2006 12:35 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, dat is mij al bekend maar misschien dat er andere users zijn die nog wel intresse hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |