abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36436824
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 15:40 schreef frankvn het volgende:
Hoho, ik ben zelf ook een amateur hoor - in de zin van vrijetijdsfotograaf. En al het 'baggerwerk' dat ik ook maak zet ik natuurlijk niet in mijn portfolio dus dan lijkt het al snel wat hahahaha. Maar ik ben wel kritisch op mijn eigen werk - de amateur status betekent niet dat je niet continu streeft naar een beter resultaat. Dat resultaat wordt ook mede bepaald door degenen met wie je samenwerkt. Mijn portfolio zou stukken minder zijn zonder de creativiteit en de vaardige handen van de visagiste/styliste (ja, ook voor de amateur vaak een zeer welkome aanvulling).

Aan afkraken doe ik niet - dan houd ik nog liever mijn mond. Ik zal wel proberen een kritische toon aan te slaan - daar heb ik zelf ook heel veel van geleerd. Maar vooralsnog kijk ik eerst even rond in de diverse topics en zal ik eerst zelf wat fotos plaatsen. Ook ik hoop op een kritische toon van de forumbewoners want iedereen heeft toch weer zijn eigen kijk en vaak realiseer je je dat niet als fotograaf.
Hmmm - heel verhaal........
Mijn type user Welkom hier Mooie foto's op je portfolio
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')