Waarom zou je bang voor hem moeten zijn dan? Omdat hij een bagger vet is? Omdat hij heel boos kan kijken? Iets afwijkende kleding keuze?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:56 schreef Camplo het volgende:
Maakt die gast op die brommer niks uit, dies echt niet bang van je:
[afbeelding]
boh gek!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:56 schreef Camplo het volgende:
[afbeelding]
wtf, is dat maikul?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:56 schreef Camplo het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 07:56 schreef Camplo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je moet niet zo klagen. In Afrika eten ze van armoede vaak hun eigen middelvinger op. Wees dankbaar dat jij naar een goed doorvoede kampervinger kon kijken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 06:14 schreef Tha_wrecka het volgende:
ik had vandaag iets soort gelijks, reed in uden op doorgaande weg waar je 60 mag rijden (even tussendoor, ben niet bekend in uden) komt halverwege de straat een mercedes E 400 CDI van het kamp de weg op knallen, zet hem in zijn achteruit en rijdt weg. Maargoed, ik moest toen hij de weg op knalde (dwars vanaf mijn en de doorgaande weg's visie) al zo hard als ik kon in de ankers. net niet geraakt.
nou komt het; sta ik bij het stoplicht daarna gooit die hufter zijn raam open en presenteert een dikke middelvinger (uiteraard met gouden ring behangen) en roept in nog wat onverstaanbaar brabants een paar terminale ziektes.
Wat een heerlijk land leven we toch in he!
[afbeelding]
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:42 schreef Agiath het volgende:
Ja
het is Berlusconi
Maar wie is dat dan weer?
Ik gok politicus
Wat doet Maikuuul op sbs?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:19 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Jup das Maikuuul en zn familie.
Die eerste was Sarcasme...quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:57 schreef dewd het volgende:
OndertitelsWat zou hij echt gezegd hebben.
Hun hoeven niet bang voor mijn te wezen......
Premier: Zapatero.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:56 schreef Agiath het volgende:
Die eerste was Sarcasme...
Maar die tweede, ik wist het echt niet... is dat zo erg dan? Ik bedoel, kan jij ook geestesoog de minister van Spanje voor je halen?
Buitenlandse politiek boeit me geen ene zier... Zo belangrijk vind ik het niet om dat soort mensen te herkennen...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |