Toch lijkt het me een goed idee...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:28 schreef .Tarzan. het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Jezus is al voor mij gestorven.![]()
Dan kan je me vast ook wel helpen met de vraag waarom het voor sommige postbezorgers wel heel lastig blijkt te zijn om een huisnummer te lezen en dit in de betreffende brievenbus te gooien i.p.v. bij de buren?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:24 schreef Peewee het volgende:
* Peewee is planner/procesleider bij pakketpost.
Over het algemeen hebben postbodes een eigen 'wijk' waar ze hun post bestellen. maar op weekdagen zijn dat over het algemeen vaste mensen terwijl op zaterdagen 'zaterdagwerkers' deze wijk bestellen. Dus op zaterdag wijkt de bezorgtijd af van de op weekdagen.
Over het algemeen komt de besteltijd overeen met de dag ervoor.
Ik zou als ik jou was gewoon om 17:00 uur in de brievenbus kijken of er post is, zo hoef je niet de hele dag thuis te blijven.
Pakketpost heeft over hel algemeen een eigen postcodegebied waarbij elke chauffeur de route op zijn/haar wijze invult. Dus de besteltijd van 'n bepaald adres wil hierbij afwijken.
Je kunt klantenservice bellen en deze vraag stellen voor de woonplaats waar jij woont. 058 2333333
(is dit wat je wilde weten?)
Zodat de buren elkaar beter leren kennen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:48 schreef Braamhaar het volgende:
[..]
Dan kan je me vast ook wel helpen met de vraag waarom het voor sommige postbezorgers wel heel lastig blijkt te zijn om een huisnummer te lezen en dit in de betreffende brievenbus te gooien i.p.v. bij de buren?
Ik kan me namelijk niet direct iets eenvoudigers voorstellen...
morgen bezorgen ze geen post, dus voor jou word het overmorgenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:02 schreef outcast_within het volgende:
Ik vraag het omdat ik morgen post verwacht alleen niet weet hoe laat de postbode hier komt (en of dat dus een vast tijdstip is)
Jij bent slim en ik ben dom en das niet eerlijk Vandaag als het dus goed isquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:17 schreef bonke het volgende:
[..]
morgen bezorgen ze geen post, dus voor jou word het overmorgen
of je moet in de veronderstelling geweest dat je je topic op een vrijdag hebt geopend ipv op zaterdag
Ik ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:22 schreef Mabelle het volgende:
Lijkt me een best relaxte baan ... postbode.. wanneer ik nog eens een carrieremove ga maken in een mogelijke aankomende midlifecrisis dan wordt ik postbode
![]()
Let wel arbeidsvoorwaarden zijn flink verslechtert vergelijken met vroegahquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:22 schreef Mabelle het volgende:
Lijkt me een best relaxte baan ... postbode.. wanneer ik nog eens een carrieremove ga maken in een mogelijke aankomende midlifecrisis dan wordt ik postbode
![]()
U vraagt, wij draaienquote:
ach, et kan de besten overkomen hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:21 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Jij bent slim en ik ben dom en das niet eerlijk Vandaag als het dus goed is
Ik kan het proberen; (maar realiseer wel dat pakketpost een totaal andere tak is van TPG)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:48 schreef Braamhaar het volgende:
[..]
Dan kan je me vast ook wel helpen met de vraag waarom het voor sommige postbezorgers wel heel lastig blijkt te zijn om een huisnummer te lezen en dit in de betreffende brievenbus te gooien i.p.v. bij de buren?
Ik kan me namelijk niet direct iets eenvoudigers voorstellen...
Vaste tijden zijn er niet, wel bij benadering.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:02 schreef outcast_within het volgende:
Zeg postbode of wijze fokker, Hoe werkt dat met bezorgen?
Hebben jullie vaste routes met vaste tijden voor bepaalde straten, hebben jullie post voor een bepaalt tijdstip bezorgd?
Jij bent zo te lezen postbezorger en die zijn nog steeds in de minderheid.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:41 schreef es70 het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
Ik moet door de week zorgen dat de post voor 17.00 uur in de bus ligt, en ja, ik heb een vaste route. De tijd waarop je je post krijgt kan verschillen, hangt ten eerste af van wanneer ik de boel krijg aangeleverd en ten tweede van hoeveel ik verder nog te doen heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |