Oh shitquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik had Roos te vroeg gefeliciteerd![]()
http://www.gamegate.com/games/patience/quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik heb zin in een spelletje ofzo maar ik weet niet wat
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
VOOR DE EERSTE KEER PRESENTEERT BUPATIH DE:
[afbeelding]
WAT NOU SAAIE AWARDS? DOE MEE MET DE BUPAWARDS ALS JE EEN KEER WAT ANDERS WIL
* NOMINATIES GELIEVE AAN TE GEVEN MIDDELS DE BOLD-TAGLeukste Sapristi-moment
Lekkerste Andijvie-babe
Grootste Bupatih-fan
Beste KD-lookalike
Een-na-beste Zoolander-imitator
Stemmen worden waarschijnlijk op 23 april 2018 geteld
Hee, jij ging toch ook wel eens naar Havana?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik stuurde haar om 3.00 ofzo heel blij een bericht. Zij lag helemaal in een deuken ik voelde me natuurlijk vrij stupide. Ik wist dat het 8 januari was, maar omdat ze zei dat ze het op zaterdag zou vieren, zat ik de hele tijd met zaterdag in mijn kop.
Nee, ben ik nog niet geweest. Why?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hee, jij ging toch ook wel eens naar Havana?
Oh, okequote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, ben ik nog niet geweest. Why?
Waar zit het? Wat kan je er eten? En hoe is de prijs?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, oke
Ik ben er met Oud en Nieuw voor het eerst geweest, was best gezellig![]()
Ik heb er niet gegetenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Waar zit het? Wat kan je er eten? En hoe is de prijs?
Ik had gehoord dat er in Utrecht auto's in de fik waren gestoken. Wat van gemerkt?
Wat schrijf je allemaal?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:47 schreef Zhenar het volgende:
Ooooooh... Topic 599 is er nog niet eens![]()
Kan ik mooi de tekst voor #600 nog afmaken.![]()
Cubaansachtige gerechten, Spare Ribs, bonenschotels, etc. en heel betaalbaar. Geen slecht zaakje, plus dat de binnenkant nog een beetje de sfeer oproept alsof er elk moment een man met sombrero binnen kan komen rennen, Viva Zapata kan roepen terwijl hij een revolver in het plafond leegt en de zaak weer kan verlaten zonder dat iemand er vreemd van opkijkt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:44 schreef Duiveltja het volgende:
Wat kan je er eten? En hoe is de prijs?
Ah, dat is me niet eens opgevallen. Maar ja het was ook al 2.00 uur toen wij er kwamen en toen waren er al wat drankjes doorheen gegaanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:49 schreef Litpho het volgende:
plus dat de binnenkant nog een beetje de sfeer oproept alsof er elk moment een man met sombrero binnen kan komen rennen, Viva Zapata kan roepen terwijl hij een revolver in het plafond leegt en de zaak weer kan verlaten zonder dat iemand er vreemd van opkijkt.
Ik vertel het je wel als het al 10 minuten is begonnen.quote:
Talpa.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:22 schreef Bupatih het volgende:
Theo Maassen: Neuk het systeem
Daar Vliegende Panters
Rooyackers, Kamps & Kamps 3
quote:
Don't take it personal!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:50 schreef Paltos het volgende:
Ik heb het even gezien. Hij deed een nerd na.
Niet grappig.![]()
Het is niet mijn humor iig. Ik kan er niet op lachen, omdat het naar mijn mening teveel "komt een meneer bij de dokter" achtig is. Flauw en ongeinspireerdquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is niet mijn humor iig. Ik kan er niet op lachen, omdat het naar mijn mening teveel "komt een meneer bij de dokter" achtig is. Flauw en ongeinspireerd
Je bent in ieder geval grappiger dan Tineke Schouten.quote:
Nee please zegquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Jij hebt zeker naar Wilko Terwijn ofzo gekeken?
Likkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval grappiger dan Tineke Schouten.!
Maar da's ook niet zo moeilijk...
Kon 'm niet voor open doel laten liggenquote:
Theo Maassen en Herman Finkers bereiken m.i. wel een mooi niveau. Over hun grappen en verhalen is tenminste goed nagedacht.quote:
Que?quote:Likken
Dat ging dus niet niet expres, hè?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Theo Maassen en Herman Finkers bereiken m.i. wel een mooi niveau. Over hun grappen en verhalen is tenminste goed nagedacht.En dus helemaal geen "komt een ban bij de dokter..."-niveau.
Hoe vordert het goed betaalde werk?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kon 'm niet voor open doel laten liggen.
Hou het voor vandaag voor gezien. Moet nog maar twee kleine stukjes, die doe ik morgen eind van de ochtend. Dan nog even printen en van papier af eventueel wat redigeren.quote:
Beterquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hou het voor vandaag voor gezien. Moet nog maar twee kleine stukjes, die doe ik morgen eind van de ochtend. Dan nog even printen en van papier af eventueel wat redigeren.
Vordert dus vlotjes.
Goed van je!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:21 schreef Copycat het volgende:
Hou het voor vandaag voor gezien. Moet nog maar twee kleine stukjes, die doe ik morgen eind van de ochtend. Dan nog even printen en van papier af eventueel wat redigeren.
Vordert dus vlotjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |