Firefox dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou waarschijnlijk.
Of aan Firefox.
Wat denk je?quote:
Blijft de vraag wat er staat...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:47 schreef Svensational het volgende:
Ligt aan Firefox idd, want in IE zie ik 'm wel normaal.
Nu zie ik hem wel goed.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:51 schreef PeRi het volgende:
Ben ik dan de enige die mn sig wel goed kan zien, met FireFox? Ik heb er nog niemand over gehoord..
Nou nee, dat was wel duidelijk hoor.quote:
Ik zag hem zo, maar nu is 'ie goed.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:51 schreef PeRi het volgende:
Ben ik dan de enige die mn sig wel goed kan zien, met FireFox? Ik heb er nog niemand over gehoord..
Volgens mij hield Wesley Snipes er niet van dat hij als zwarte zo 'onderdrukt' werd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb de sub er even uit gehaald, toch vreemd hoor.
Ik haal sig en ondertitel altijd door elkaar, geloof ik...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou nee, dat was wel duidelijk hoor.
Weird!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik zag hem zo, maar nu is 'ie goed.
Gewoon met een bepaald lichaamsdeel een paar op het toetsenbord geslagen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik haal sig en ondertitel altijd door elkaar, geloof ik...
:µ z RGDFGGHY U bedoelde ik
Wesley moet niet zo miepen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij hield Wesley Snipes er niet van dat hij als zwarte zo 'onderdrukt' werd.
Heb ik dat verhaal al eerder verteld?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon met een bepaald lichaamsdeel een paar op het toetsenbord geslagen!
Al is het dan wel knap te noemen, dat ze de Caps Lock wist te vinden.
Nee.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heb ik dat verhaal al eerder verteld?.
Ah okay...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:58 schreef PeRi het volgende:
Cc; dat is uit een oud [ONZ]topic 'sla hier met je piemel op het toetsenbord' oid, en wat mijn vriendje als uitslag had. Niet dat ie dat echt gedaan heeft, for the record.
Maar zo kom ik dus ook aan míjn ondertitel.quote:
Vrouwen mochten ook met de borsten, volgende OP.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay...
Vrouwendiscriminatie, wat ik je brom!![]()
Jammer dat ik dat topic gemist heb...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:01 schreef PeRi het volgende:
Vrouwen mochten ook met de borsten, volgende OP.
Toch al zeker 21 topics en zo, Beav!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:16 schreef beaverhausen het volgende:
Is het echt zo lang geleden, en zo, Buup?.
Dat. Meen. Je. Niet. Buup. !.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Toch al zeker 24 topics en zo, Beav!.
Ja. En. Zo. Beav!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat. Meen. Je. Niet. Buup. !..
Ik moet me diep schamen..
.
Ik zeg 'Foei Beav!', zeg ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. En. Zo. Beav!.
Net alsof hier geen homo's zijn?!.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:21 schreef Bupatih het volgende:
Wacht, als ONZ-mod hef ik de HOMO-reeks gewoon op.
Vrouwen mochten ook best met de piemel van hun vriendje slaan als ik me goed herinner. Wie heeft het dan zwaar?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay...
Vrouwendiscriminatie, wat ik je brom!![]()
LeBeau, toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zeg 'Foei Beav!', zeg ik..
Er zijn hier homo's?!.
*van stoel val*
Is Dizer dan eindelijk uit de kast gekomen?.
.
Anderhalve homo?!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
LeBeau, toch?
en Zhenar is een halve.
De vrouwen zonder mannen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:30 schreef Litpho het volgende:
Vrouwen mochten ook best met de piemel van hun vriendje slaan als ik me goed herinner. Wie heeft het dan zwaar?
Het heet hier niet voor niets SHO.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Anderhalve homo?!.
Nooit geweten dat SC zo'n Sodom en Gomorra was!
En over mij, natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het heet hier niet voor niets SHO.
Lekker keuvelen over Brad Pitt en Jude Law.
Jezelf quoten!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:45 schreef Svensational het volgende:
En weet je wat hier ook mag, Beav?
En op jezelf geilen wordt ook gewaardeerd.quote:
Nou in dat geval...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het heet hier niet voor niets SHO.
Lekker keuvelen over Brad Pitt en Jude Law.
Geen verkeerd rijtje, dunkt mij.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
En op jezelf geilen wordt ook gewaardeerd.
Je snapt het niet, oetlul.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geen verkeerd rijtje, dunkt mij.
Ook nog!quote:
Ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou in dat geval...
Is er nog een plekje vrij?
Waar moet ik tekenen?
Mag ik hier roken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |