Inderdaad, 9/10 problemen met spontane reboots hebben met de voeding te maken. Jammer, TSquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:44 schreef Merkie het volgende:
Had ik je ze ook wel kunnen vertellen als je het eerst op Fok! had gevraagd.
Ja of op Tweakers, als je daar wat vraagt weet je tenminste ook meteen hoe de zoekfunctie daar werktquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:44 schreef Merkie het volgende:
Had ik je ze ook wel kunnen vertellen als je het eerst op Fok! had gevraagd.
Had die niet genoeg tijd voor om dat te posten, zijn pc was hem te snel afquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:49 schreef JeRa het volgende:
[..]
Inderdaad, 9/10 problemen met spontane reboots hebben met de voeding te maken. Jammer, TS
le-zen , een computer. Niet mijn computerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:50 schreef Devilnl het volgende:
idd.. maaruh waarom heb je een 500watt als die 300watt het makkelijk kan trekken? (schijnbaar)
Goed hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja of op Tweakers, als je daar wat vraagt weet je tenminste ook meteen hoe de zoekfunctie daar werkt![]()
Gave avatar btw, Merkie
En daarnaast is een 400 watt A-merk beter dan een 500 watt B-merk. Meer watt wil niet zeggen dat het altijd beter is. De eerder genoemde Zalman is bijvoorbeeld kwaliteitsspul.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:50 schreef Devilnl het volgende:
idd.. maaruh waarom heb je een 500watt als die 300watt het makkelijk kan trekken? (schijnbaar)
tweakersquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:34 schreef Tellorian het volgende:
Je durfde het zeker niet op Tweakers te vragen?
gleuktquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:09 schreef Paltos het volgende:
[..]
'T is toch zo! Wees blij dat het gleukt is!![]()
.
Maar wel eerst goed googlen en de FAQ lezen voordat je iets gaat vragen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:19 schreef de_puta_madre het volgende:
Een echte tweaker weet dat als je computer spontaan reboot, de meest voor de hand liggende oorzaak de voeding is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |