niet om lullig te doen, maar heb je die laatste zin wel gelezen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:49 schreef SiGNe het volgende:
17 is ook al best oud voor een kat..
persoonlijk zou ik mijn kat eerder een spuitje laten geven dan een poot laten amputeren, zeker op die leeftijd..
Hoe moeilijk het ook is natuurlijk, want zo'n beslissing maak je niet echt makkelijk..
Ik gok trouwens dat de kat ook weet wat 'm te wachten staat, die beesten hebben meer door dan je denkt, nog even flink verwennen met Gourmet Diamond of andere lekker kattenvoer, zou ik in elk geval doen.
Veel sterkte in elk geval echt makkelijk wordt het niet.
Ja, maar heb jij die zin ervoor gelezen en dan met name het 2e deel van die zin?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:54 schreef bas-beest het volgende:
[..]
niet om lullig te doen, maar heb je die laatste zin wel gelezen?
vreselijk voor je...maar de kat heeft een mooi leven gehad, en nu geen pijn meer...sterktequote:Op woensdag 11 januari 2006 18:58 schreef Dafje33 het volgende:
Vanmorgen is Poeki rustig ingeslapen bij de dierenarts.![]()
Daarna is hij weer mee naar huis gegaan en heb ik hem samen met mijn kids op een mooi plekje in de tuin begraven.
De afgelopen dagen heb ik een enorme knoop in mijn maag gehad, omdat ik dit moest doen. Maar vandaag was het goed, hij mocht gaan. Geen pijn meer.
Iedereen bedankt voor julli medeleven!![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:58 schreef Dafje33 het volgende:
Vanmorgen is Poeki rustig ingeslapen bij de dierenarts.![]()
Daarna is hij weer mee naar huis gegaan en heb ik hem samen met mijn kids op een mooi plekje in de tuin begraven.
De afgelopen dagen heb ik een enorme knoop in mijn maag gehad, omdat ik dit moest doen. Maar vandaag was het goed, hij mocht gaan. Geen pijn meer.
Iedereen bedankt voor julli medeleven!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |