Hij wil een rozerode anus...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:41 schreef Maikuuul het volgende:
Ey wtfvet tekentje ipv zoeen driehoekje, smilie of iets anders, wies die gast trouwens ?
Wtf hebje aan schuurpapier papier ?
krijgen jullie geen krant?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:44 schreef wobbel het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten...
Dat lekkere ouderwetse grijze schuurpapier![]()
Of schijt gewoon niet. TS, viespeuk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:45 schreef frankium het volgende:
gebruik anders de wc borstel
Ideaal.. alleen wij hebben geen stopcontact op de wc-kamerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:56 schreef frankium het volgende:
Of gebruik een automatische
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:59 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ideaal.. alleen wij hebben geen stopcontact op de wc-kamer
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:59 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ideaal.. alleen wij hebben geen stopcontact op de wc-kamer
dan ben je zeker een lekker wijf?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:15 schreef PsyCha het volgende:
Ik weet niet waar je het over hebt, want ik poep niet.
Ik wel als enige.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:27 schreef Asics het volgende:
[..]
dan ben je zeker een lekker wijf?
ohnee lekkere wijven zitten op vrijdag avond niet te FOK!ken
waarom heb jij nou weer zo'n afwijkend posticoon?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:19 schreef The_Terminator het volgende:
Bagger zooi inderdaadNet zoals dat schuurpapier van de Aldi, dat is weer veel te ruw.
Omdat de TS het ook heeft, valt wel lekker opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:52 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
waarom heb jij nou weer zo'n afwijkend posticoon?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |