Hij wil een rozerode anus...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:41 schreef Maikuuul het volgende:
Ey wtfvet tekentje ipv zoeen driehoekje, smilie of iets anders, wies die gast trouwens ?
Wtf hebje aan schuurpapier papier ?
krijgen jullie geen krant?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:44 schreef wobbel het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten...
Dat lekkere ouderwetse grijze schuurpapier![]()
Of schijt gewoon niet. TS, viespeuk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:45 schreef frankium het volgende:
gebruik anders de wc borstel
Ideaal.. alleen wij hebben geen stopcontact op de wc-kamerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:56 schreef frankium het volgende:
Of gebruik een automatische
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:59 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ideaal.. alleen wij hebben geen stopcontact op de wc-kamer
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:59 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ideaal.. alleen wij hebben geen stopcontact op de wc-kamer
dan ben je zeker een lekker wijf?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:15 schreef PsyCha het volgende:
Ik weet niet waar je het over hebt, want ik poep niet.
Ik wel als enige.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:27 schreef Asics het volgende:
[..]
dan ben je zeker een lekker wijf?
ohnee lekkere wijven zitten op vrijdag avond niet te FOK!ken
waarom heb jij nou weer zo'n afwijkend posticoon?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:19 schreef The_Terminator het volgende:
Bagger zooi inderdaadNet zoals dat schuurpapier van de Aldi, dat is weer veel te ruw.
Omdat de TS het ook heeft, valt wel lekker opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:52 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
waarom heb jij nou weer zo'n afwijkend posticoon?
is dat weer diezelfde oude javascript exploit die al jaren rondhangt rond dat superman-icoon, dat er nu standaard wel in staat?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Omdat de TS het ook heeft, valt wel lekker op![]()
kuisvrouwquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:56 schreef andromeda1968 het volgende:
Laat de kuisvrouw het maar proper likken....
schoonmaaksterquote:
Heej sweetiequote:
Ik moest wel m'n refers uitzetten anders werkte het nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:54 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
is dat weer diezelfde oude javascript exploit die al jaren rondhangt rond dat superman-icoon, dat er nu standaard wel in staat?
Page klinkt inderdaad goedquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej sweetie
Ik wist wat je bedoelde, vond het een leuk woord
Alles goed daar bij jou?
Ontopic, vind page wel okay
Vooral nu ze de winterversie hebbenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:14 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Page klinkt inderdaad goed![]()
zie je fb na
Bij mij ploppen ze eruit en is het in 1 veeg schoon.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:25 schreef Hetser het volgende:
Ik poep ook alleen rozenblaadjes, lekkere vrouw zijnde.
Maar je moet de gulden middenweg vinden. Te hard irriteert de tere anushuid, te zacht werkt voor geen drol (hihi).
Maar ik ben dan ook geen vrouw.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:29 schreef Furious het volgende:
[..]
Bij mij ploppen ze eruit en is het in 1 veeg schoon.
Een geit ?quote:
Wat heb jij tegen Nikky?quote:
Die in de weg zit?quote:
Met jouw sexappeal moet je die toch zo aan de kant kunnen schuiven?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |