Bij mij stijgt het cijfer alleen maar.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:23 schreef woutabest het volgende:
Op Paiq heb ik ineens heel erg veel matches hoor, allemaal contactgestoorde vago's.
Die foto van mij, stond eerst op 8.5, en nu, 2 dagen later, op 6.8!
Waarom?
Je moet het zelf instellen bij instellen, iets van 'fotoscore tonen' aanvinken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:45 schreef kletskop het volgende:
waa kun je dat cijfer vinden dan?
Dat zeggen ze allemaal. Je moet het goed lezen. Er staat eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:58 schreef bateend het volgende:
'Ik ben niet wanhopig op zoek, maar een relatie zou wel leuk zijn.'
'Echt?'
ZIjn alle vrouwen telepathisch met elkaar verbonden dat ze dezelfde dingen zeggen..
Die vragen, pfft 61 stuks heb ik er beantwoord (komen er nog meer??). Er staan er een aantal bij waar ik het nut niet echt van inzie. Maar goed, zal wel een doel hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Je moet het goed lezen. Er staat eigenlijk.
'Ik wil ontzettend graag weer eens lekker genomen worden, maar ik kan geen vrijwilligers vinden.'![]()
Nee even zonder dollen, dat is vrij standaard op paiq.
Ik vind overigens het idee van vragen invullen wel leuk, maar ik ben allang door die vragen heen. Komen er nieuwe vragen Jelmer?
"Jonge god zoekt gewillige ketters!'quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:06 schreef Roeji het volgende:
Wat ik rampzalig vind (en dus niet eens verder lees) is al een vent van boven de dertig zegt: "Leuke jongen zoekt....". Of iemand die iets zegt in de trant van: "ik, blonde/donkere adonis" of "jonge god". Oh help, dan klik ik meteen verder.
Mij werd laatst ook gevraagd waarom ik nou eigenlijk op Paiq zat, zei ook maar zoiets dergelijks. Direct voorgenomen om iets beters te verzinnen, maar heb nu nog niets bedachtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:06 schreef bateend het volgende:
Deze dame in kwestie zei het uit dr eigen.
En je komt het ook teveel tegen op datingsites...zeg dan niks![]()
Oh, dat heb ik zelfs met mijn leeftijdsgenoten. Lekkregurlxx soekt slime intuligente jongens!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:06 schreef Roeji het volgende:
Wat ik rampzalig vind (en dus niet eens verder lees) is al een vent van boven de dertig zegt: "Leuke jongen zoekt....". Of iemand die iets zegt in de trant van: "ik, blonde/donkere adonis" of "jonge god". Oh help, dan klik ik meteen verder.
hahaha, ik weet niet waarom sommige dat doen. Maar het is zo'n afknapper.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:13 schreef bateend het volgende:
[..]
"Jonge god zoekt gewillige ketters!'
klinkt dat beter?![]()
Ook veel voorkomend : een hele waslijst aan wensen en eisen waar iemand aan moet voldoen.
Mag ik de salaris onderhandelingen starten![]()
F5quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:07 schreef kletskop het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
hoe kies je hier in hemelsnaam tussen?![]()
Tja, als je f5't krijg je hem steeds opnieuw tot paiq een beoordeling van die foto's heeft. Waar blijven je eigen foto's eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:12 schreef Roeji het volgende:
burgermiep versus gabbertruus![]()
Tja het is waar je van houd![]()
Zo kreeg ik 2 foto's voorgezet: een met een matje tot op zn schouders en de ander was zo kaal als wat(en ik kreeg die combi dus niet 1 keer, maar totnutoe al 4 keer!!! Alsof dat mijn beste matches zijn
Dan ziet het er toch wel erg somber voor me uit.
![]()
Uitstel van executiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:13 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Tja, als je f5't krijg je hem steeds opnieuw tot paiq een beoordeling van die foto's heeft.
Dat vroeg ik me van Dutchman77 ook afquote:Waar blijven je eigen foto's eigenlijk?
Oh dat wist ik dus niet van dat f5-en. Dan ga ik maar met mn ogen dicht een keus makenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:13 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Tja, als je f5't krijg je hem steeds opnieuw tot paiq een beoordeling van die foto's heeft. Waar blijven je eigen foto's eigenlijk?
uchum!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:06 schreef Roeji het volgende:
Maar goed ik laat t daten voor vandaag even voor wat het is. Morgen weer een nieuwe dag![]()
In de lucht?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:12 schreef thabit het volgende:
Goed dat deze reeks weer in de lucht is!
zou voor mij niets uitmaken hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:35 schreef Roeji het volgende:
mmm ik heb een foto gevonden van mezelf. Ik sta er goddank een beetje normaal op.
Maarre het is een foto met een mega-tweety erbij. Aan te raden om zoiets te gebruiken? Of word dat al meteen door mannen als 'not-done' ervaren?
Nou ik lach er tenminste op en mn gezicht is te zien. En of ik do-able ben? Dat kan ik niet beoordelen, dat mogen de heren geinteresseerden doen op de sites waar ik rondhangquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:37 schreef UberPhreak het volgende:
ligt eraan of je zelf do-able bent:D:D
fotoboek aanmakenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:43 schreef Roeji het volgende:
[..]
Nou ik lach er tenminste op en mn gezicht is te zien. En of ik do-able ben? Dat kan ik niet beoordelen, dat mogen de heren geinteresseerden doen op de sites waar ik rondhang![]()
idd, fotoboek of hier posten dan hahahaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:43 schreef Roeji het volgende:
[..]
Nou ik lach er tenminste op en mn gezicht is te zien. En of ik do-able ben? Dat kan ik niet beoordelen, dat mogen de heren geinteresseerden doen op de sites waar ik rondhang![]()
nou kun je fok als datingsite gebruiken, doe je et niequote:
Leuk dat het zo goed bevallen is en dat je niet gelijk na 5 minuten hoefde weg te rennenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:19 schreef Capa het volgende:
[..]
Wel, in het kader van de laatste trends had ik vanmiddag dus een date.![]()
Het is niet eens een fiasco geworden. Eigenlijk was het best leuk.
Al met al een geslaagd experiment. Vaker doen.
Ik verwacht ook niet heel veel voor een date, zie wel hoe het gaat en als het klikt is het mooi meegenomen en als het niet klikt ben je weer een ervaring rijker. Als je er teveel van gaat verwachten dan gaat het sneller mis als het niet gaat zoals je verwacht had.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Oja, iets wat ik me afvraag he... in hoeverre hopen of verwachten jullie iemand te vinden op zo'n site? Ikzelf verwacht in principe heel weinig, maar mijn uitgangspunt is toch wel: het vinden van een serieuze en vaste relatie. Toch hoor ik dat ik daarin misschien wel een van de weinige vrouwen ben (of misschien een van de weinigen die dat toe durft te geven) dus ik vroeg me af wat jullie ervaringen daarmee zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |