als een souterrain een kelder is zit ik al in de kelderquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:08 schreef Kaat38 het volgende:
hahahaha, zegge, je laat je toch niet wegsturen zeg, gaat manu maar ff naar de kelder zou ik zeggen
Zie Bart nou kijken in de camera Sjoerd, hij wacht op jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
lamzak, ooit van een telefoon gehoord![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:08 schreef Kaat38 het volgende:
hahahaha, zegge, je laat je toch niet wegsturen zeg, gaat manu maar ff naar de kelder zou ik zeggen
hey tannie we gaan niet bijdehand worden hequote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:12 schreef tann het volgende:
[..]
de kelder, volgens mij verwees manu laatst iemand daarheen, heb ff gekeke wat dat was veel plezier manu
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:10 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zie Bart nou kijken in de camera Sjoerd, hij wacht op je![]()
[afbeelding]
kzal mn best doen, Jos zit tijdelijk in een ander ritme en ik ben ff met wat andere dingen bezig, maar als ik er ben kom je dan ook ff langs in mn hok?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
daag, tot vanavond als je tijd hebt
zal ik doen, knuf terug alvastquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:14 schreef Kaat38 het volgende:
baaaaaaaaai tan! leuk je weer te zien, knuffel voor jos!![]()
Ik heb hem gister al gebeldquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
lamzak, ooit van een telefoon gehoord![]()
bij jou altijdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:27 schreef tann het volgende:
[..]
kzal mn best doen, Jos zit tijdelijk in een ander ritme en ik ben ff met wat andere dingen bezig, maar als ik er ben kom je dan ook ff langs in mn hok?![]()
![]()
moeten we jou nou ook al gaan sponsoren om je broer te bellenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:48 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik heb hem gister al gebeld
En totdat die vette deal met de story door gaat kan ik geen beltegoed kopen
Mooie caps Annelies!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
@!#@!%!!%^%!%%!@% Klotezooi !!!! als ik es een keer weer keek naar HBB was het alleen maar om Bart en John ..... najah , moet ik het toch maar bij FOK houden
Bye Bart, je hebt meer dan je best gedaan !!!!!!!!!!
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/Bart_Big_smile.jpg[/img
][img]http://www.filedump.nl/plaatjes/Bart_denkt.jpg]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]