Ik zeg niet dat hij zwak is, maar zijn argument dat het is afgeblazen omdat er te weinig tijd was om de kaarten te verkopen wel.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:04 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Niks komt daar echt van de grond Peter, denk dat velen gewoon niet met HBB geconfronteerd willen worden en Bart heeft zich meer dan 100% ingezet tijdens zijn verblijf dus om zoiets nu zwak te noemen ? niet vergeten wat ie WEL heeft gedaan , helaas raakt zoiets altijd o de achtergrond en vinden ze wel een minpuntje om op door te zagen , heeft ie niet verdiend.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:57 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind het argument dat de kaartverkoop niet lukt gewoon erg zwak.
Dan moet je meer publiciteit zoeken.
Dit vat het wel aardig samen...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:49 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ja en nee. Talpa heeft geclaimd dat Bart de naam "Hotel Big Brother", absoluut niet mag gebruiken om bijvoorbeeld reclame te maken. Maar dat mag je niet hardop zeggen en Bart mag dat ook niet hardop zeggen want over dit soort afspraken mag je niet praten.
Neuhhh.........ik ook nie........quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:30 schreef Jumparound het volgende:
[..]
[..]
Dit vat het wel aardig samen...
niet dat ik dat uit betrouwbare bronnen heb....
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:29 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Neuhhh.........ik ook nie.................
![]()
Nee, al heb ik hem eenmaal in het Hotel gezien. Ik ken een gezamenlijke vriendin van hem. De dame die de avond zou presenteren. En hoe ik aan de info kom laat ik verder in het midden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ken jij Bart en daar heb je ons niks van verteld
![]()
Hihihihi ....Klikoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
Als Viola het had proberen te organiseren was het natuurlijk wel volledig Viola`s fout geweest.
Omdat ze zo`n kliko is (origineel hoor: dat 1000 keer herhalen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |