quote:
hehehequote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:44 schreef Jumparound het volgende:
naja, als ik maar trots op hem kan zijn
Hoop dat ie nog wat mensen aan het huilen maakt
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:44 schreef Jumparound het volgende:
naja, als ik maar trots op hem kan zijn
Hoop dat ie nog wat mensen aan het huilen maakt
wanneer leren mensen het nou om gewoon weg te blijven uit een (BB)subforum als ze het toch niet leuk vindenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:16 schreef Varvara het volgende:
Pfffff..... wat een stoere praaten ondertussen wel in dat stomme hotel gaan zitten
![]()
Viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:50 schreef Jumparound het volgende:
Jezus, zn bakkebaarden zijn wel lang geworden zeg!
Ik kon het niet laten om een reactie te plaatsen op het interview ,sorryquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
wanneer leren mensen het nou om gewoon weg te blijven uit een (BB)subforum als ze het toch niet leuk vinden
Ik begin me ook een beetje terug te trekken: eerst kaal scherenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:50 schreef Jumparound het volgende:
Jezus, zn bakkebaarden zijn wel lang geworden zeg!
het geeft verder niet, het is alleen irritantquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:57 schreef Varvara het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten om een reactie te plaatsen op het interview ,sorryIk vind BB leuk, maar dat hotel gedoe hoeft voor mij niet zo. Ik ga inderdaad dan ook even maken dat ik hier weg kom
![]()
quote:Waarom zoekt hij dan nu toch weer bewust de spotlights op? ,,Omdat het voor het goede doel is; voor het eerst kan er dus iets positiefs mee doen. En omdat het Big Brotherhuis - of ik het nu wil of niet - toch een beetje mijn huis is geworden. Er hangt toch wel een bijzondere sfeer."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |