abonnement Unibet Coolblue
pi_33940402
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 11 januari 2006 @ 20:12:17 #27
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_33949757
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:44 schreef ChantalC het volgende:
[afbeelding]
Bart is de schoonmaker in het huis ?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_33970607
Ik kwam hem een keer tegen bij FC Utrecht op de tribune...en nee, ik ben niet voor FC Utrecht!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33982675
Interview van vandaag met Bart in het AD:


''Big Brother zat vol met bloedzuigers"
Door MARK LANGESLAG

De allereerste Big Brother-winnaar Bart Spring in 't Veld (29) keert vanaf zaterdag terug in Het Huis met andere BN'ers.
De allereerste Big Brother-winnaar Bart Spring in 't Veld
Zijn opstandigheid is hij nog niet kwijt. ,,Big Brother zat vol met bloedzuigers."

Hoe is het Bart toch vergaan sinds hij zes jaar geleden winnaar werd van de allereerste Big Brother? Antwoord krijgen op die vraag is niet eenvoudig. Zelf gaat ’ie het in ieder geval niet vertellen. ,,Ik koester de mensen die niet weten wat ik allemaal heb gedaan de afgelopen zes jaar", klinkt het triomfantelijk. ,,Zoveel zijn dat er niet.’’

Dan maar uit de knipselmap: de opstandige Bart, die ervan doorging met de prijzenpot van 250.000 gulden, was sluipschutter in het leger, ging onder meer uitbundig op reis, was side-kick van deejay Rob Stenders, presenteerde een jongerenprogramma op de Utrechtse regionale tv en had een tijdje verkering met ex-schaatser Annamarie Thomas. Twaalf ambachten, dertien ongelukken dus.

Hoe kijkt hij terug op zijn tijd in het huis? ,,Tja, dat weet ik eigenlijk nog steeds niet. Het ene moment positief, het andere niet. Ik zat in ieder geval niet op die enorme bekendheid te wachten die daarop volgde. Na de finale was mijn leven enorm hectisch. Ik werd van hot naar her gevlogen voor fotoshoots, videoclips en weet ik veel wat.’’

Het geld is 'nog niet helemaal op' en met Sabine, met wie hij in het huis een veel besproken relatie had, liep het al snel mis. Hij heeft geen zin om er al te lang over uit te wijden. ,,Laat ik het zo zeggen: na een uur 's nachts stap ik nog steeds geen kroeg binnen. Dan is het alleen maar: He Bartje, geef eens een rond je bier, je hebt toch geld zat! En als je dat negeert ben je een arrogante klootzak. In het begin kon ik daar, uit onzekerheid, niet goed mee omgaan. Stond ik mensen stijf verrot te schelden. Nu valt er beter mee te leven.’’

Waarom zoekt hij dan nu toch weer bewust de spotlights op? ,,Omdat het voor het goede doel is; voor het eerst kan er dus iets positiefs mee doen. En omdat het Big Brotherhuis - of ik het nu wil of niet - toch een beetje mijn huis is geworden. Er hangt toch wel een bijzondere sfeer."

Met zijn mede-kandidaten in Hotel Big Brother heeft hij minder op. ,,De meesten ken ik niet. Gert Timmermans? Monique Sluyter? Nooit van gehoord. Met Viola Holt kan ik het wel vinden. Met Kelly van der Veer een stuk minder. Ze is natuurlijk niet de slimste. Maar daar komt ze wel eerlijk voor uit. Dat kan ik wel weer waarderen."

Volgens Bart is Big Brother van nu niet meer te vergelijken met het eerste seizoen. ,,Toen ik er in zat was ik omringd door mensen die meededen om het spel. Neem Ruud, een enorme debiel natuurlijk, maar wel goudeerlijk. De kandidaten van afgelopen seizoen waren natuurlijk een stel bloedzuigers die alleen maar meededen om rijk en beroemd te worden. Neem zo'n studententrutje als Lieske met haar lompe opmerkingen. Die had in het eerste seizoen het pand zeker met twee blauwe ogen verlaten. Maar vooral die Nathalie en die Dido vond ik verschrikkelijk, wat een vervelende carrièregerichte wijven waren dat, zeg. ’’

,,Maar nog erger was natuurlijk Roel, wat een idioot. Hij was voortdurend lam van de drank en dook op iedere vrouw. Nu las ik laatst dat die prutser en Dido, met wie hij een relatie had in het huis, gaan samenwonen. Dan denk ik: pardon? Hij is voor het oog van de natie, terwijl ze nota bene onder hetzelfde dak sliepen, meerdere malen vreemd gegaan. .’’

Het is duidelijk: Bart steekt zijn uitgesproken mening nog altijd niet onder stoelen of banken. Wat hij na zijn hernieuwde kennismaking met Big Brother gaat doen weet hij nog niet. ,,Twee maanden vooruit plannen vind ik al meer dan genoeg.’’
pi_33982954
Go Bart Go!!!!!!

Hoop dat hij net zo subtiel is als de BB5-bewoners het hotel zaterdag inkomen.....

Alléén met Joost en Menno zal hij goed kunnen opschieten, vermoed ik zo...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 12 januari 2006 @ 22:15:24 #31
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_33992914
Zag je Bart net hee !
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:11:38 #32
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_33998268
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:17:30 #33
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_33998534
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Wicked Angel, de juiste tekst luidt:

'Wij zijn huzaar, we zijn huzaren, we zijn huzaren van Boreel.'

Uit voor u.

Kiegie,
korporaal der huzaren b.d.
Dat verandert alles
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:28:54 #34
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_33999011
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:17 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Wicked Angel, de juiste tekst luidt:

'Wij zijn huzaar, we zijn huzaren, we zijn huzaren van Boreel.'

Uit voor u.

Kiegie,
korporaal der huzaren b.d.
Dank u beleefd.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:38:59 #35
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_33999437
Dat verandert alles
pi_34004564
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:37 schreef crazymamma het volgende:
Interview van vandaag met Bart in het AD:

,,De meesten ken ik niet. Gert Timmermans? Monique Sluyter? Nooit van gehoord. Met Viola Holt kan ik het wel vinden. Met Kelly van der Veer een stuk minder. Ze is natuurlijk niet de slimste."

...

"Neem Ruud, een enorme debiel natuurlijk, maar wel goudeerlijk. De kandidaten van afgelopen seizoen waren natuurlijk een stel bloedzuigers die alleen maar meededen om rijk en beroemd te worden. Neem zo'n studententrutje als Lieske met haar lompe opmerkingen. Die had in het eerste seizoen het pand zeker met twee blauwe ogen verlaten. Maar vooral die Nathalie en die Dido vond ik verschrikkelijk, wat een vervelende carrièregerichte wijven waren dat, zeg. ’’

,,Maar nog erger was natuurlijk Roel, wat een idioot. Hij was voortdurend lam van de drank en dook op iedere vrouw. Nu las ik laatst dat die prutser en Dido, met wie hij een relatie had in het huis, gaan samenwonen. Dan denk ik: pardon? Hij is voor het oog van de natie, terwijl ze nota bene onder hetzelfde dak sliepen, meerdere malen vreemd gegaan. .’’
Whehehehe Bart, je bent mijn held gek!! Godver, wat een rake uitspraken haha...
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
  vrijdag 13 januari 2006 @ 11:30:22 #37
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_34007332
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:45 schreef Nostalgist het volgende:
Go Bart Go!!!!!!

Hoop dat hij net zo subtiel is als de BB5-bewoners het hotel zaterdag inkomen.....

Alléén met Joost en Menno zal hij goed kunnen opschieten, vermoed ik zo...
Hoezo met Joost? Ik denk dat hij zich daar ook dood aan ergerd hoor
pi_34007417
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:37 schreef crazymamma het volgende:
Interview van vandaag met Bart in het AD:
Ik ben fan van Bart! Wat een inzicht en rake uitspraken!
The gum you like, is coming back in style.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 11:37:20 #39
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_34007518
bart
t.v.p.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 13 januari 2006 @ 11:38:21 #40
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_34007544
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:37 schreef Jumparound het volgende:
bart
t.v.p.
Klootzak is het he
pi_34007566
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:37 schreef Jumparound het volgende:
bart
t.v.p.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_34007661
Bart is Cool.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 11:44:21 #43
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_34007729
naja, als ik maar trots op hem kan zijn
Hoop dat ie nog wat mensen aan het huilen maakt
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_34007933
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:44 schreef Jumparound het volgende:
naja, als ik maar trots op hem kan zijn
Hoop dat ie nog wat mensen aan het huilen maakt
hehehe
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:40:43 #45
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_34009505
Poepoe! Wat is ie weer tegendraads hoor! Big Brother 1 was ook echt voor KERELS inderdaad, daar hadden de BB5 bewoners het geen dag uitgehouden
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_34015122
Pfffff..... wat een stoere praat en ondertussen wel in dat stomme hotel gaan zitten
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:42:21 #47
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34016157
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:44 schreef Jumparound het volgende:
naja, als ik maar trots op hem kan zijn
Hoop dat ie nog wat mensen aan het huilen maakt
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:47:18 #48
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_34016369
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:16 schreef Varvara het volgende:
Pfffff..... wat een stoere praat en ondertussen wel in dat stomme hotel gaan zitten
wanneer leren mensen het nou om gewoon weg te blijven uit een (BB)subforum als ze het toch niet leuk vinden
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_34016386
Het leven begint bij 40 toch?
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:50:09 #50
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_34016484
Jezus, zn bakkebaarden zijn wel lang geworden zeg!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')