Had je moeten doen man!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:22 schreef tonks het volgende:
Ik zag het ook eens, toen wilde ik er een topic over openen
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:20 schreef Croupouque het volgende:
Klopt! En ik ben zelf al een hele tijd in menig kringloopwinkel op zoek naar dat schilderij.
Ik heb veel varianten gezien, maar net deze niet.
Het zou heel goed kunnen dat de Flodders familie van jou zijn, alleen woon jij in een iets minder riant huis...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:35 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn tante had er ook zo een.
En nee das geen grapje
Mail me maar even zodra de erfenis verdeeld moet worden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:36 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]mijn opa en oma hebben hem
Zulke dingen verbazen mij nauwelijksquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:35 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn tante had er ook zo een.
En nee das geen grapje
Met wielenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:36 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het zou heel goed kunnen dat de Flodders familie van jou zijn, alleen woon jij in een iets minder riant huis...
Whehequote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:36 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het zou heel goed kunnen dat de Flodders familie van jou zijn, alleen woon jij in een iets minder riant huis...
Kijk eens naar de avater van de 2e posterquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:38 schreef Furious het volgende:
Foto.
OMGquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:36 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het zou heel goed kunnen dat de Flodders familie van jou zijn, alleen woon jij in een iets minder riant woondebieltje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |