Welk vak is het?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:24 schreef WrineX-Joske het volgende:
Ik heb morgen om 9 uur college in BB 0023, maar waar zit dat in vredesnaam?
Dank uquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:02 schreef Mighty_Mouse het volgende:
S-Two, nog gefeliciteerd trouwens![]()
Morgen om 9 uur () ook van de partij bij FA?
Klopt. De grote computerruimte is rc0046. Als je daar langsloopt aan het eind van de gang de bocht omgaan. Dan zijn er aan de linkerkant 3 zaaltjes, te weten rc0013, rc0009 en rc0001.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:29 schreef S-Two het volgende:
[..]
Om 9.00 in RC0009. Dat is het rekencentrum neem ik aan?
Het enige nadeel is dat er bij ons groepen van 45 man in zo'n lokaal worden gepropt terwijl er maar iets van 30 plaatsen zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt. De grote computerruimte is rc0046. Als je daar langsloopt aan het eind van de gang de bocht omgaan. Dan zijn er aan de linkerkant 3 zaaltjes, te weten rc0013, rc0009 en rc0001.
Even tussen 2 haakjes. Ze hebben bij het zernikegebouw verdraaid snel 8 zaaltjes gebouwd. Had er vandaag college. In november zijn ze begonnen met de bouw ervan. De zaaltjes zijn al in gebruik, maar de afwerking van de gang laat nog wel te wensen over. Ik hoop dat ze dat ook snel in orde maken.
Was wel een grappig college vanochtend, of niet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:23 schreef Mighty_Mouse het volgende:
Ja volgens mij wel....
Beetje rare plek in mijn ogen, maar goed dat zien we morgen wel...
You two get a roomquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:48 schreef S-Two het volgende:
[..]
Was wel een grappig college vanochtend, of niet?
Whaha bescheidenheid siert de mensquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:35 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
You two get a room
Al m'n eerste semester vakken gehaald, zonder ook maar iets te herkansen, ik ben een levende god![]()
Ja en koffie drink je zwartquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:12 schreef Mighty_Mouse het volgende:
[..]
Whaha bescheidenheid siert de mensMaar goed gefeliciteerd ik wou dat mijn eerste semester ook zo was gelopen
![]()
Quote van de dag: '... het bekertje is wit'
Wie het lage niet eert...quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:30 schreef Mighty_Mouse het volgende:
Dahaaag, fiets!![]()
Vies fietsstelend Gronings tuig
Het zou natuurlijk leuker zijn als ik hem op tijd terug vond en hem terug kon stelenquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:36 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
![]()
Nu moet je hem terugkopen van een junk![]()
Had je hem dat niet op slot gezet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:22 schreef Mighty_Mouse het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk leuker zijn als ik hem op tijd terug vond en hem terug kon stelen![]()
Ach ja, shit happens....
Bovendien was het ook mijn eigen domme schuld...
http://66.98.214.89/~jovd/quote:Ayaan Hirsi Ali op de RUG op Maandag 27 Februari om 15.00
Neequote:Op woensdag 22 februari 2006 14:33 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Had je hem dat niet op slot gezet?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:43 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
http://66.98.214.89/~jovd/
Ze weten alleen nog niet waar, en het wordt waarschijnlijk toch afgeblazen opgeblazen![]()
Wordt vast gezellig met al die bodyguards van haarquote:
Je vat het wel treffend samenquote:
Hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:46 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Wordt vast gezellig met al die bodyguards van haar![]()
[..]
quote:Je vat het wel treffend samen(flauw sry, ik leef me je mee)
Het zal zeker denk ik drukker worden dan bij Zalm, die overigens een niet erg boeiende lezing gaf. brinkhorst daarentegen gaf een erg interessante lezing, alleen was het er niet erg druk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:43 schreef JimmyJames het volgende:
Ayaan Hirsi Ali op de RUG op Maandag 27 Februari om 15.00
Nee. Maar was het een dure fiets?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:57 schreef Mighty_Mouse het volgende:
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd
[..]
![]()
Hopelijk wordt de dief nog voordat hij/zij de fiets kan verkopen aangereden door een stadsbus...
Maare, iemand nog een fiets over?
Nee, niet heel erg volgens mij.... maar: ook al was hij tweedehands, het was ook geen afgeragd barrel...quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:52 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Maar was het een dure fiets?
Ai, dat is wel jammerquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:04 schreef Mighty_Mouse het volgende:
[..]
Nee, niet heel erg volgens mij.... maar: ook al was hij tweedehands, het was ook geen afgeragd barrel...
Waardoor als ik vragen mag?quote:Iets zegt me trouwens dat ik de komende tijd nog veel met mijn domme actie zal worden geconfronteerd![]()
Er belde net wel serieus iemand aan..helaas kreeg ik mijn fiets niet terug maar werd mij gevraagd om iets te doneren voor het goede doel...quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:01 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
D'r klopt net een junk bij hem aan![]()
Jammerquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:41 schreef Mighty_Mouse het volgende:
[..]
Er belde net wel serieus iemand aan..helaas kreeg ik mijn fiets niet terug maar werd mij gevraagd om iets te doneren voor het goede doel...![]()
En ik hoopte nog wel zo dat ik mijn fiets terug zou krijgen en dat alles een practical joke was ofzo![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ayaan Hirsi Ali idd afgeblazen. Ze schijnt ziek te zijn!
Ik zag het ja. Ik moest gelijk grinniken toen ik het las, omdat ik dacht aan hoe hier voorspeld was dat het vast om een of andere reden zou worden afgelast.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ayaan Hirsi Ali idd afgeblazen. Ze schijnt ziek te zijn!
Is ze al zo vaak naar uni's geweest dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:49 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat het "Schooltjesziek" is![]()
Niet fucken met C&C hequote:Op maandag 27 februari 2006 14:46 schreef JimmyJames het volgende:
En dat ik dit topic niet meer zo laag zie staan!![]()
Anyways, netzat er een gast te command & conqueren op zijn laptop tijdens een hoorcollege, blijf dan thuis of zo(voor zijn verdediging kan worden gezegd, dat het buitengewoon droog was).
Vrijdag is er een algemene opendag van de universiteit, dus ik denk dat het wel op alle faculteiten zo is.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:41 schreef Haushofer het volgende:
Bij ons op de natuurkundefaculteit zijn er vrijdag open dagen. Is dat op alle faculteiten zo?
Ik om 10:00 maar gelukkig niet in één van de gebouwen die bezocht zullen wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:23 schreef du_ke het volgende:
Heb vrijdagochtend om 9.00 uur college, nou zolang de rij in de kantine maar niet te lang is voor de koffie
Ik in het WSN gebouw denk ik maar voor de koffie moet ik toch naar het zernikegebouwquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:25 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik om 10:00 maar gelukkig niet in één van de gebouwen die bezocht zullen worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |