Ja ga maar in Haren wonen, als jouw kamer vrij is wil ik er wel over denken in Groningen te gaan studeren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:20 schreef Jurrio het volgende:
Heheheinderdaad.
wat heb ik mezelf nu weer aangepraat![]()
![]()
Lamen... ... ...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:40 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb wel erg weinig contacturen het komend semester. Wat moet ik die hele tijd doen?
extra colleges volgen. Doe ik ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:40 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb wel erg weinig contacturen het komend semester. Wat moet ik die hele tijd doen?
Chillenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:40 schreef JimmyJames het volgende:
Nee vergeten, beetje zonde.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:20 schreef Boomrups het volgende:
Heeft één van jullie trouwens ook Honderd over de RuG ingevuld afgelopen jaar?
Het is een idee, gewoon binnenlopen? En als men je raar aankijkt, terugkijken van ik studeer hier ook hoor!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
extra colleges volgen. Doe ik ook
Ik doe de hele dag geen fuck, als ik geen verplichtingen heb. Beetje zonde van de tijd.quote:
Dat gevoel heb ik soms ook wel een beetje :') , maar goed, eerst maar eens werk zoeken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:39 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik doe de hele dag geen fuck, als ik geen verplichtingen heb. Beetje zonde van de tijd.
nee gewoon kijken wat voor vakken je interessant lijken bij andere studierichtingen/faculteiten (of zelfs andere universiteiten). Je schrijft je dan gewoon voor de colleges in en als je tijd/zin hebt maak je het tentamen nog even (of een eindopdracht) en dan heb je gewoon ook extra puntjes binnenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:38 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Het is een idee, gewoon binnenlopen? En als men je raar aankijkt, terugkijken van ik studeer hier ook hoor!![]()
Wat doe je dan in vredesnaam voor studie?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:50 schreef Jurrio het volgende:
Hier denk ik ook over, gewoon vakken erbij volgen. Qua moeilijkheidsgraad vind ik het beter te doen dan vorig jaar (vwo, ja echt), ik wil wat uitdaging denk ik of gewoon een wat breder denkbeeld...helemaal als je vanuit je eigen studie maar 12 uur per week hebt
.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:09 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik doe nu ook niet veel, maar het vwo was helemaal een lachertje...
Met die studie is niet zoveel mis hoor, bewegingswetenschappen. Zit genoeg niveau in en is ook niet makkelijk ofzo, maar het valt me wel beter (zodat ik het makkelijker vind), terwijl ik dat vorig jaar misschien wat minder had, door vakken die je minder liggen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:09 schreef S-Two het volgende:
[..]
Wat doe je dan in vredesnaam voor studie?
Ik doe nu ook niet veel, maar het vwo was helemaal een lachertje...
Nee okay, dan begreep ik je even verkeerd. Doordat het je nu meer interesseert wil je er ook wel meer voor doen, en is het daardoor vaak ook makkelijker, dat heb ik zelf ook welquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:34 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Met die studie is niet zoveel mis hoor, bewegingswetenschappen. Zit genoeg niveau in en is ook niet makkelijk ofzo, maar het valt me wel beter (zodat ik het makkelijker vind), terwijl ik dat vorig jaar misschien wat minder had, door vakken die je minder liggen.
Misschien moet ik op mijn stelling terugkomen...moeilijker was vwo ook niet inderdaad, maar ook niet veel makkelijker.
Ik zou extra lenen als je geldbehoevend bent, later betaal het met gemak terug met je riante loonquote:Op zondag 5 februari 2006 10:52 schreef S-Two het volgende:
[..]
In een eerdere post had ik het ook al over dat ik nog werk wilde, maar ik kan het hier ook wel ff vragen: Wie van jullie werken ook in de stad en wat voor werk doen jullie (is dat een beetje leuk, wat verdient het enzo). Want ik heb eigenlijk wel ff werk nodig, dus iemand die misschien tips heeft? Alvast bedankt.
Ik las er laatst ook een stukje over in het Dagblad van het Noorden, klonk best leukquote:Op zondag 5 februari 2006 17:21 schreef Lyssa het volgende:
hey ik mag hier ook postenik doe psychologie, (3e jaar) en ga heel stoer een avv vak van farmacie doen :\\\') Criminalistiek.. mja.. CSI
![]()
Dat is idd wel zo, maar ik zit nog maar in het eerste jaar. En om nou sowieso 4 jaar te gaan lenen vind ik eigenlijk wel wat veel.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:31 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik zou extra lenen als je geldbehoevend bent, later betaal het met gemak terug met je riante loon![]()
Ik ook, je leent nu niks? IMO kun je beter lenen dan studievertraging oplopen.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:02 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat is idd wel zo, maar ik zit nog maar in het eerste jaar. En om nou sowieso 4 jaar te gaan lenen vind ik eigenlijk wel wat veel.
Nee, ik leen op dit moment niets. Heb het ook nog niet nodig hoor. Heb nog een rekening met behoorlijk wat geld wat mn ouders voor me hebben gespaard. Mn ouders vinden het alleen niet zo tof als ik dat er nu allemaal doorheen jas. Maar goed, later zal ik wel redelijk gaan verdienen dus dan hoef ik niet bang te zijn voor een slecht salaris (hoop ik).quote:Op zondag 5 februari 2006 20:06 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik ook, je leent nu niks? IMO kun je beter lenen dan studievertraging oplopen.
Ik ga kijken of ik niet wat uitzendwerk kan verrichten, verdient vaak aardig en is vaak maar voor een korte periode.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:09 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nee, ik leen op dit moment niets. Heb het ook nog niet nodig hoor. Heb nog een rekening met behoorlijk wat geld wat mn ouders voor me hebben gespaard. Mn ouders vinden het alleen niet zo tof als ik dat er nu allemaal doorheen jas. Maar goed, later zal ik wel redelijk gaan verdienen dus dan hoef ik niet bang te zijn voor een slecht salaris (hoop ik).
En dat is idd zo, maar als ik zoveel werk dat ik studievertraging op loop (daardoor) dan ga ik echt niet werken hoor. Maar ik heb nu toch wel wat tijd over dus kan het m.i. best.
Verdient het goed als uitzendkracht? Volgens mij krijg je daar juist niet veel meer dan het minimumloon, toch? Zulke verhalen heb ik namelijk gehoord.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:15 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ga kijken of ik niet wat uitzendwerk kan verrichten, verdient vaak aardig en is vaak maar voor een korte periode.
De keren dat ik heb gewerkt als uitzendkracht (niet in Groningen), verdiende het meer dan aardig hoor!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:09 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Verdient het goed als uitzendkracht? Volgens mij krijg je daar juist niet veel meer dan het minimumloon, toch? Zulke verhalen heb ik namelijk gehoord.
Kan je volgens mij beter als vaste kracht bij een bedrijf werken, ikzelf werk nu nog steeds thuisthuis, 3 jaar bij een supermarkt, krijg loonsverhoging als ik er weer een jaar langer werk enzo.
Een keer 5 dagen gedaan voor 300e of zo, en een keer een dag wat rond gereden op mijn fiets voor 70equote:Op maandag 6 februari 2006 19:53 schreef Jurrio het volgende:
En hoeveel dan? Per uur? Of kreeg je het per klus ofzo?
of in natura![]()
quote:Anyway. Ik ga aan de master beginnen
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
Leuk![]()
Ik zal deze week eens met het volgen van mn avv beginnen, namelijk gender en media.
Ik studeer economie en management. Ik vond er vanochtend niets aan. Ik ga gewoon met mn groepje zo snel mogelijk het werkstuk maken, dan zijn we er maar weer vanaf.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]interessant
ik vind gezeik over gender echt slaapverwekkend
Welke studie doe je?
Als je binnenkomt moet je de gang rechts inlopen, en dan is het bijna direct aan de rechterkant. Kan niet missenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:59 schreef teigan het volgende:
ik begin morgen met statistiek voor beta's..
Iemand enig idee waar precies in het WSN gebouw de Blauwe zaal zit?
Het zou mij wat zoeken schelen..
btw, Maethor ik zag dat jij ontwerpen ook ging volgen? Dat betekend dat je je Bachelor hebt gehaald dus.. Gefeliciteerd daarmee dan..
quote:GRONINGEN - De Groninger politie heeft zaterdag drie inbrekers van 12, 13 en 14 jaar in een cel gezet.
De kinderen waren betrapt tijdens een inbraak in een studentenflat aan de Kornoeljestraat. Een student wist de 12-jarige in de kraag te vatten. De jongen had twee mobiele telefoons, twee MP3-spelers, een USBstick, een horloge, een rekenmachine en wat kleingeld in zijn zakken. De twee andere dieven, een 13-jarige jongen en een 14-jarig meisje, werden later ingerekend. Daarbij kwam nog een laptop boven water.
Zo jong al het verkeerde pad kiezenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:39 schreef teigan het volgende:
welke ingang, diegene die het dichts bij de bushaltes zit, of die ingang vlakbij de Zernikeborg?
ik kwam trouwens net dit berichtje tegen:
[quote]GRONINGEN - De Groninger politie heeft zaterdag drie inbrekers van 12, 13 en 14 jaar in een cel gezet.
De kinderen waren betrapt tijdens een inbraak in een studentenflat aan de Kornoeljestraat. Een student wist de 12-jarige in de kraag te vatten. De jongen had twee mobiele telefoons, twee MP3-spelers, een USBstick, een horloge, een rekenmachine en wat kleingeld in zijn zakken. De twee andere dieven, een 13-jarige jongen en een 14-jarig meisje, werden later ingerekend. Daarbij kwam nog een laptop boven water.
[/qoute]
Neeee doe het niet!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
Leuk![]()
Ik zal deze week eens met het volgen van mn avv beginnen, namelijk gender en media.
Die dichtbij het busstation inderdaag, tegen over het Zernike Gebouw is datquote:Op zondag 12 februari 2006 15:39 schreef teigan het volgende:
welke ingang, diegene die het dichts bij de bushaltes zit, of die ingang vlakbij de Zernikeborg?
Mja... Ik ben nog een week vakantie a/h vieren...quote:Op maandag 13 februari 2006 11:21 schreef teigan het volgende:
En dan heb ik zo de verkeerde tijd in mijn hoofd zitten dat ik opeens met het invullen van het collegerooster in mijn agenda ontdek dat het college al 20 minuten bezig is....
Ik BAAL dus een beetje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |