Ik heb hem wel thuisgestuurd gekregen, maar ik was toen net een half jaar ertussenuit, dus vond ik het niet echt nuttig/nodig om hem in te vullenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:20 schreef Boomrups het volgende:
Heeft één van jullie trouwens ook Honderd over de RuG ingevuld afgelopen jaar?
TFV professor Franckenquote:Op maandag 16 januari 2006 10:51 schreef Boomrups het volgende:
Is er iemand lid van een vereniging?
Ik wist wel dat de plaatjes van naastgelegen gebouwen zijn. Het ene gebouw is het muntinggebouw, het andere het heymansgebouw. Ik vond het plaatje van de faculteit gedrags- en maatschappijwetenschappen niet echt duidelijk, daarom heb ik er een plaatje van het heymansgebouw bijgeplaatst.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:03 schreef m021 het volgende:
[..]
Nou je het zegt...
Peterselieman] heeft niet zitten opletten![]()
oh studieverenigingen, dan zit ik ook ergens bij: Paco Dupontquote:Op maandag 16 januari 2006 13:46 schreef Jurrio het volgende:
Qua studieverenigingen?
Dan is het Studiosi Mobilae hier.
Inderdaad, 6 tentamens in de komende 3 wekenquote:
Thanksquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:32 schreef Jurrio het volgende:
Je moet volgens mij gewoon mazzel hebben met je buren, ik weet er ook niet zoveel van.
Hoornse plas is volgens mij redelijk in het zuiden (daar ligt de Hoornse Plas :p ), dus redelijk van het centrum, weet niet of je dat appricieert?
Oosterparkbuurt wil je denk ik NIET wonen...Vinkhuizen inderdaad ook geen echte aanrader (een KEI-vriend van mij zit er wel en die zit er btw wel heel relaxed, zoals ik als zei: je moet gewoon mazzel hebben).
Denk trouwens dat ik daar redelijk weinig over weet, dit is wat ik je nu kan vertellen.
Veel plezier in ieder geval.
Coendersborg is hetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef MmadviewW het volgende:
Coendusborg (kan het niet goed lezen)
No problemquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:45 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Thanks, kijk echt wel uit naar Groningen
-> echt een hele leuke stad
![]()
niet uitgaan en wel fokken op dit onzalige tijdstip!?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:19 schreef Jurrio het volgende:
[..]
No problem. Grunn is ook een coole stad!
Korrewegwijk is trouwens ook een echte studentenbuurt, uitkijken dus met je fiets als je daar komt.
Mja... Dat is mij gisteravond ook overkomen...quote:Op zondag 22 januari 2006 13:50 schreef Fatality het volgende:
[..]
niet uitgaan en wel fokken op dit onzalige tijdstip!?
Ik zit eerlijk gezegd prima in Paddepoel. Welliswaar niet bijzonder veel studenten bij mij in de buurt, maar ach, het is rustig en de kamer is primaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef MmadviewW het volgende:
Btw heb andere mensen horen zeggen dat paddepoel juist wel een goede wijk is....
D'r is een verschil tussen tien over twaalf en half 5quote:Op zondag 22 januari 2006 13:50 schreef Fatality het volgende:
[..]
niet uitgaan en wel fokken op dit onzalige tijdstip!?
Yep, heb hem vandaag gemaakt. Heb hem wel redelijk gemaakt denk ik, met een beetje mazzel heb ik er weer 6 punten bijquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:22 schreef Mighty_Mouse het volgende:
S-Two, hoe gaan je tentamens? Had jij vandaag ook micro herkanst??
Sterkte.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:43 schreef Prosac het volgende:
godsamme.. om 18:30 tentamen.. krijg half uur geleden te horen dat de kanker van mijn oom niet te genezen is![]()
Ook micro.. ook ik hoop dat ik er met een beetje mazzel (voorlopig) van af ben, dit tentamen lag me nog wel aardig dacht ik zo.. Nu ben ik alleen dat extra college van wiskunde1A vergeten, maar goed, ik denk dat me dat wel redelijk afgaat vrijdag... Die 4 vakken van deze periode zie ik verder redelijk somber in, maar goed, ik moet ff kijken wat wel realistisch is om te halen en wat niet.. (Marketing lijkt me namelijk veel, en statistiek moet ik grotendeels ook nog voor de 1e keer zien...) Tentamensquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Yep, heb hem vandaag gemaakt. Heb hem wel redelijk gemaakt denk ik, met een beetje mazzel heb ik er weer 6 punten bij. Management had ik al gehaald en Wiskunde 1A vrijdag. Net naar zo'n extra werkcollege geweest, was best nuttig denk ik al wordt het wel moeilijk een voldoende te halen.
En bij jou? Welke moest jij herkansen?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef MmadviewW het volgende:
Nog even en dan... (waarschijnlijk Kunstmatige intelligentie) in Groningen.
Mijn vader heeft aan een kennis gevraagd welke wijken/straten aantrekkelijk zijn in groningen om te gaan wonen:
UMCG![]()
Coendersborg (kan het niet goed lezen)![]()
Oranjewijk![]()
Helpman![]()
Wijert![]()
Hoornse plas![]()
kraneweg![]()
R. Campersingel![]()
en welke niet:
vinkhuizen![]()
paddepoel![]()
Beijum![]()
Oosterhogebrug![]()
klopt dit lijstje een beetje?
Btw heb andere mensen horen zeggen dat paddepoel juist wel een goede wijk is...
Beijum is wel Groningen, maar daar wil je niet wonen...quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:04 schreef VrijeVal het volgende:
Beijum, niet echt groningen toch?
Ik heb, toen ik zelf nog woonruimte zocht, met een makelaar gepraat over wat wel en niet goede wijken zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:13 schreef SuperWeber het volgende:
Beijum is wel Groningen, maar daar wil je niet wonen...
Nonsens, hangt er maar net vanaf in welke heerd je zit. Er zijn goeie en minder goeie heerden langs de rand en hetzelfde geldt voor 'het centrum'.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:25 schreef m021 het volgende:
Zij wist me te vertellen dat het 'centrum' van Beijum wel een aardige buurt is. Pas als je wat meer naar buiten gaat wordt het een asobuurt, en de buitenste ring van Beijum is helemaal niks.
Ik heb er zelf 2 jaar gewoond en het is idd maar net waar je woont...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:30 schreef Cassius het volgende:
[..]
Nonsens, hangt er maar net vanaf in welke heerd je zit. Er zijn goeie en minder goeie heerden langs de rand en hetzelfde geldt voor 'het centrum'.
Ik vond wiskunde 1a eigenlijk wel goed te doen vrijdag. Van de komende 4 vakken: ICT is niet zo moeilijk, statistiek heb ik ook nog weinig aan gedaan maar is volgens mij ook makkelijk (beetje gemiddeldes berekenenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:16 schreef Mighty_Mouse het volgende:
[..]
Ook micro.. ook ik hoop dat ik er met een beetje mazzel (voorlopig) van af ben, dit tentamen lag me nog wel aardig dacht ik zo.. Nu ben ik alleen dat extra college van wiskunde1A vergeten, maar goed, ik denk dat me dat wel redelijk afgaat vrijdag... Die 4 vakken van deze periode zie ik verder redelijk somber in, maar goed, ik moet ff kijken wat wel realistisch is om te halen en wat niet.. (Marketing lijkt me namelijk veel, en statistiek moet ik grotendeels ook nog voor de 1e keer zien...) Tentamens![]()
Je avatarquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:30 schreef Cassius het volgende:
[..]
Nonsens, hangt er maar net vanaf in welke heerd je zit. Er zijn goeie en minder goeie heerden langs de rand en hetzelfde geldt voor 'het centrum'.
Mja... Ik fiets op dit moment ook elke dag van Vinkhuizen naar Harenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:52 schreef Doc__Zenith het volgende:
daarbij is Helpman natuurlijk ook niet altijd even fijn, stel je hebt elke dag op het Zernike les :\
Biologisch centrum idd....quote:Op maandag 30 januari 2006 17:05 schreef Jurrio het volgende:Dat is goed voor je conditie
Wat moet je in Haren doen dan? Biologisch centrum?
Als we dan allebei op niveau zijn, kunnen we ruilenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:49 schreef Jurrio het volgende:
Hehe misschien moet ik dan maar in Haren gaan wonen ofzodan kan ik ook heen en weer fietsen (voor mijn conditie, die kan dat ook wel gebruiken
)..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |