quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:05 schreef Zhenar het volgende:
Voor Madagascar Penguin liefhebbers: de Christmas Special!![]()
Ghéhé, met die foto erbij heb ik daarstraks 'gegokt' wie Bup was!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eensch kijken...
[afbeelding]
Nee dus!![]()
Nou, dan mag je hem ook speciaal voor mij in de shredder gooien!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Excuse me??? Ik had 'm speciaal voor jou opengegooid!
Ja hequote:
Whehe.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:07 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ghéhé, met die foto erbij heb ik daarstraks 'gegokt' wie Bup was!![]()
!
Hoe doe jij dat of ben je een kloon van een mod?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
ShowChat #591: Special Edition - 800.000!!
Wanneer word ik blauw![]()
Je mist mijn woordgrapje/woordspeling whateverquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou, dan mag je hem ook speciaal voor mij in de shredder gooien!![]()
![]()
Medium.quote:
Lees eens verder (in dat topic). Dan wordt het je waarschijnlijk wel duidelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:08 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat of ben je een kloon van een mod?![]()
Het is voorbestemdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:08 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat of ben je een kloon van een mod?![]()
Ik vond het al zo vaag dat je Mark en Dizer wist te benoemen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:08 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou, ik kon er wel geen reet van lezen, dus het was nog semi-gokken.![]()
We kunnen 'm ook naar achteren trappenquote:
Aha! Sven dus.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lees eens verder (in dat topic). Dan wordt het je waarschijnlijk wel duidelijk.
Ja, maar Buup gooide toen hier een slot opquote:
Zie mij posten na het topic al gesloten isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:11 schreef Paltos het volgende:
Ik heb weleens na een slotje gepost.Toen ik zo juist gelijkertijd postte met degene die het topic sloot.
Dat kan idd niet door de beugel!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar Buup gooide toen hier een slot op!
Neuh...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |