P.S. Verbal, als de naam bekend is, wil jij dan even de titel van dit topic aanpassen? B.v.d.
quote:...doe ik...
Op dinsdag 20 november 2001 12:58 schreef Marble het volgende:
...
P.S. Verbal, als de naam bekend is, wil jij dan even de titel van dit topic aanpassen? B.v.d.
V.
bleep, bleep, bleep, fuck you buck.
titel kom ik nog wel op van leuke serie
quote:Heet die serie niet gewoon "Swing upon a star" ofzo? Ik weet exact wat je bedoelt namelijk, keek er ook naar namelijk.
Op dinsdag 20 november 2001 12:58 schreef Marble het volgende:
In de jaren '80 had je een serie die ging over een meisje dat uit de ruimte kwam en de tijd kon stilzetten als ze haar wijsvingers tegen elkaar drukte. En als ze in haar handen klapte ging de tijd dan weer verder. Verder had ze een wit, piramidevormig ding waarmee ze kon communiceren met haar ouders in de ruimte. De tune van die serie hoor je tegenwoordig nog wel eens op de radio, iets met wish upon a star o.i.d. Ik herinner me dat ik het een leuke serie vond. Weet iemand hoe deze serie heet?P.S. Verbal, als de naam bekend is, wil jij dan even de titel van dit topic aanpassen? B.v.d.
quote:volgens mij was um dit hoor.. ken het liedje nog herrinneren + de intro met die planeetjes
Op dinsdag 20 november 2001 13:09 schreef Witchfynder het volgende:Heet die serie niet gewoon "Swing upon a star" ofzo? Ik weet exact wat je bedoelt namelijk, keek er ook naar namelijk.
was een coole serie, moet terug op de buis!
quote:Maar heet de serie ook zo?
Op dinsdag 20 november 2001 13:20 schreef Marble het volgende:
Het nummer is inderdaad Swing on a star. Heb 'm net gedownload en het klopt
V.
quote:Ben nog aan het zoeken. Google vindt er niks over en Yahoo ook niet. Maar we komen er wel achter!
Op dinsdag 20 november 2001 13:21 schreef Verbal het volgende:[..]
Maar heet de serie ook zo?
V.
quote:JAAAAAA!!! Dat is 'em!!!
Op dinsdag 20 november 2001 13:24 schreef Ceased2Be het volgende:
heette die serie niet "out of this world" ?
The series revolves around Evie Garland, who is the daughter of Troy and Donna Garland. Troy, however, is an alien from the planet Anterias. As a benefit of her half-alien parentage, Evie develops three powers as the series progresses. She can pause and un-pause time, "gleep" objects into existence, and can transport herself from one place to another. Troy is living on Anterias and is never seen, but Evie talks to him via a crystal cube. Evie is thirteen at the beginning of the series and lives with her mother in Marlowe, California. Visitors to the Garland home include Donna's brother Beano; the mayor Kyle Applegate, a former actor; Lindsey, Evie's best friend; Chris, Evie's boyfriend; and Buzz, who tends to take things literally. Episodes usually revolve around Evie getting herself out of a situation that she has caused.
"en dan doe ik dit... en alles staat stil"
quote:pffffft
Op dinsdag 20 november 2001 13:27 schreef Marble het volgende:
Dat "[serie]" mag ook wel weg hoor Verbal
is het dan nooit goed?
V.
quote:Nu wel
Op dinsdag 20 november 2001 13:31 schreef Verbal het volgende:[..]
pffffft
is het dan nooit goed?
V.
quote:Slotje?
Op dinsdag 20 november 2001 13:35 schreef Ceased2Be het volgende:
Marble's dag is weer helemaal goed?
V.
Yeah
[Dit bericht is gewijzigd door Redman op 20-11-2001 13:38]
Ik zat er toch niet zo ver naast met mijn witte pyramide
quote:maar 'rode kruisjes' was pas echt goed geweest
Op dinsdag 20 november 2001 13:37 schreef Marble het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Ik zat er toch niet zo ver naast met mijn witte pyramide
V.
quote:Dit is echt jeugdsentiment
Op dinsdag 20 november 2001 13:46 schreef Elbutre het volgende:
Heb deze serie ook gevolgd. Heb toen ook een paar keer geprobeerd om zelf de tijd stil te zetten! leek me in bepaalde situaties wel handig!
Ik weet nog dat ik dit altijd naspeelde en ook de tijd ging stilzetten enzo
quote:die was vorige week bij Life & Cooking
Op dinsdag 20 november 2001 14:38 schreef SunChaser het volgende:
Tita Tovenaar, die kon ook de tijd stilzetten.
quote:Ja dat was ook erg cool
Op dinsdag 20 november 2001 14:38 schreef SunChaser het volgende:
Tita Tovenaar, die kon ook de tijd stilzetten.
quote:Leuke aflevering was dat he, met Maxima de musical
Op dinsdag 20 november 2001 14:38 schreef Herald het volgende:[..]
die was vorige week bij Life & Cooking
Carlo en Irene rule
Heb ik wel veel naar gekeken vroeger naar deze serie. Telekids toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |