abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33776855
*edit*

Toch maar niet

[ Bericht 21% gewijzigd door t0y op 07-01-2006 08:21:36 ]
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_33776981
Ja, doen!
pi_33776987
Ik zou maximaal 5 á 6 planten thuis zetten voor eigen gebruik (bespaard veel geld) en een beetje verkoop oid. Ik zou iig geen schuur met 250 planten nemen. Dan wordt het beven elke keer als er een helicopter overkomt.
pi_33777039
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:54 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik zou maximaal 5 á 6 planten thuis zetten voor eigen gebruik (bespaard veel geld) en een beetje verkoop oid. Ik zou iig geen schuur met 250 planten nemen. Dan wordt het beven elke keer als er een helicopter overkomt.
Ze werken toch met hitte sensoren, hier kun je een aantal filmpjes vinden.

Nu weet ik toevallig dat je dat met speciaal materiaal af kan weren, zal het vanavond eens opzoeken. Daar hoef ik dus niet bang voor te zijn.
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_33777064
Hoeveel planten mag je legaal thuis hebben?
Koning.
pi_33777086
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:56 schreef tha_dark het volgende:
Hoeveel planten mag je legaal thuis hebben?
5 a 6, maar 7 kan ook nog wel door de beugel.
pi_33777111
ik heb er ook weleens aan gedacht, wel vanuit een hele andere invalshoek als jij hoor.. ik wil gewoon relatief veel geld verdienen op een interessante manier

het moeilijkste lijkt me trouwens het verkopen van het spul zelf..
  vrijdag 6 januari 2006 @ 19:58:26 #8
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_33777123
Kwestie van doen. Hou het enkel wel klein...
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_33777132
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:58 schreef LoggedIn het volgende:
ik heb er ook weleens aan gedacht, wel vanuit een hele andere invalshoek als jij hoor.. ik wil gewoon relatief veel geld verdienen op een interessante manier

het moeilijkste lijkt me trouwens het verkopen van het spul zelf..
Dat is juist het mooie, die connectie heb ik vandaag al gelegd. Het zou een droomleventje worden.
pi_33777166
Doen! De bank zal zeker doen alsof er niks aan de hand is als er ineens veel geld op je rekening komt te staan! De autodealer zal zeker niet opkijken als je de auto cash komt afrekenen.
De politie en je ouders zullen zich zeker niet afvragen hoe jij ineens aan die dure auto komt!
En een strafblad zul je nooit krijgen, je bent namelijk zo'n lieverd
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_33777229
De bank, neem je me in de zeik ofzo. Dat geld gaat in een kluis. Autodealer? Ooit gehoord van een turks/marokaanse/iets dergelijks dealer. De politie, die bemoeit zich niet met mij. De belasting bedoel je misschien, maar ik denk dat dat reuze meevalt. Mijn ouders, give me a break. Die geven er geen fuck om wat ik doe.
En een strafblad kan ik er wel voor krijgen, maar dat heb ik er wel voor over.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 20:02:26 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_33777264
Laat je even weten hoe het gaat?
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 20:02:39 #13
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_33777269
ja
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  vrijdag 6 januari 2006 @ 20:03:14 #14
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_33777281
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_33777295
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:59 schreef Thisbe het volgende:
Doen! De bank zal zeker doen alsof er niks aan de hand is als er ineens veel geld op je rekening komt te staan! De autodealer zal zeker niet opkijken als je de auto cash komt afrekenen.
De politie en je ouders zullen zich zeker niet afvragen hoe jij ineens aan die dure auto komt!
En een strafblad zul je nooit krijgen, je bent namelijk zo'n lieverd
wat heeft de bank zich te bemoeien met mijn geld en die autodealer? alsof er geen mensen met geld bestaan

maar nogmaals ik zou er geen autos van kopen.. het zla geen 100000en euro's opleveren neem ik aan
pi_33777298
Don't do the crime if can't do the time..
pi_33777299
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 20:01 schreef t0y het volgende:
De bank, neem je me in de zeik ofzo. Dat geld gaat in een kluis. Autodealer? Ooit gehoord van een turks/marokaanse/iets dergelijks dealer. De politie, die bemoeit zich niet met mij. De belasting bedoel je misschien, maar ik denk dat dat reuze meevalt. Mijn ouders, give me a break. Die geven er geen fuck om wat ik doe.
En een strafblad kan ik er wel voor krijgen, maar dat heb ik er wel voor over.
Joh, je gaat je gang maar. Ik heb al enkele knullen zoals jij voorbij zien komen op het spreekuur, niet jammeren als het dadelijk toch misgaat he?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_33777313
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 20:03 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Joh, je gaat je gang maar. Ik heb al enkele knullen zoals jij voorbij zien komen op het spreekuur, niet jammeren als het dadelijk toch misgaat he?
Welk spreekuur, verklaar je nader.

Ben jij een maatschappelijk werker ofzo?
pi_33777319
Nee
pi_33777359
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 20:03 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

maar nogmaals ik zou er geen autos van kopen.. het zla geen 100000en euro's opleveren neem ik aan
Gast, je moest eens weten.
pi_33777389
Ik moet mijn gedacht over TS dringend herzien

Hou er wel rekening mee dat je moet leren.
Je moet kwaliteit zien te krijgen, en verbeteren met de generaties.
Je kan te maken krijgen met ziektes of insecten.
Het lijkt soms eenvoudiger dan het is ...

Heb niet zelf ervaring hoor maar weet het via vrienden.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 20:07:06 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_33777394
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 20:06 schreef t0y het volgende:

[..]

Gast, je moest eens weten.
Je zit twee uur te blowen met een gozer die je van alles wijsmaakt en ineens ben je deskundig.

The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 20:08:03 #23
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_33777423
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 20:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je zit twee uur te blowen met een gozer die je van alles wijsmaakt en ineens ben je deskundig.

Zo gaan die dingen nou eenmaal
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_33777424
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 20:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik dacht er al lang over na, maar hij kwam met behoorlijk goede argumenten.

En zo stoned was ik niet, nu wel. Damn, als ik nuchter ben ga ik echt spijt krijgen van dit topic

pi_33777484
GHB of speed kun je veel meer aan verdienen. Alleen zorgen dat het ipv Turkse Tsjechische vrienden worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')