Ze werken toch met hitte sensoren, hier kun je een aantal filmpjes vinden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:54 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik zou maximaal 5 á 6 planten thuis zetten voor eigen gebruik (bespaard veel geld) en een beetje verkoop oid.Ik zou iig geen schuur met 250 planten nemen.
Dan wordt het beven elke keer als er een helicopter overkomt.
5 a 6, maar 7 kan ook nog wel door de beugel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:56 schreef tha_dark het volgende:
Hoeveel planten mag je legaal thuis hebben?
Dat is juist het mooie, die connectie heb ik vandaag al gelegd. Het zou een droomleventje worden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:58 schreef LoggedIn het volgende:
ik heb er ook weleens aan gedacht, wel vanuit een hele andere invalshoek als jij hoor.. ik wil gewoon relatief veel geld verdienen op een interessante manier
het moeilijkste lijkt me trouwens het verkopen van het spul zelf..
wat heeft de bank zich te bemoeien met mijn geldquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:59 schreef Thisbe het volgende:
Doen! De bank zal zeker doen alsof er niks aan de hand is als er ineens veel geld op je rekening komt te staan! De autodealer zal zeker niet opkijken als je de auto cash komt afrekenen.
De politie en je ouders zullen zich zeker niet afvragen hoe jij ineens aan die dure auto komt!
En een strafblad zul je nooit krijgen, je bent namelijk zo'n lieverd![]()
Joh, je gaat je gang maar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:01 schreef t0y het volgende:
De bank, neem je me in de zeik ofzo. Dat geld gaat in een kluis. Autodealer? Ooit gehoord van een turks/marokaanse/iets dergelijks dealer. De politie, die bemoeit zich niet met mij. De belasting bedoel je misschien, maar ik denk dat dat reuze meevalt. Mijn ouders, give me a break. Die geven er geen fuck om wat ik doe.
En een strafblad kan ik er wel voor krijgen, maar dat heb ik er wel voor over.
Welk spreekuur, verklaar je nader.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:03 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Joh, je gaat je gang maar.Ik heb al enkele knullen zoals jij voorbij zien komen op het spreekuur, niet jammeren als het dadelijk toch misgaat he?
![]()
Gast, je moest eens weten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:03 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
maar nogmaals ik zou er geen autos van kopen.. het zla geen 100000en euro's opleveren neem ik aan
Je zit twee uur te blowen met een gozer die je van alles wijsmaakt en ineens ben je deskundig.quote:
Zo gaan die dingen nou eenmaalquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je zit twee uur te blowen met een gozer die je van alles wijsmaakt en ineens ben je deskundig.
![]()
Ik dacht er al lang over na, maar hij kwam met behoorlijk goede argumenten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je zit twee uur te blowen met een gozer die je van alles wijsmaakt en ineens ben je deskundig.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |