Wat is er mis met een hardcore-freak ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:58 schreef Sloffie het volgende:
kben geen hardcore freak, af en toe luister ik het graag... maar 30% van de muziek op alle radiostations is van dieR&B
muziek.... dat komt mij egt de keel uitzetten!!! nederlands radio stations die buutnlander platen gaan uitzenden
KinkFM is voor mannen die zittend plassenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:12 schreef HeyFreak het volgende:
ik zit nog steeds te wachten op KinkFM in de ether...
even voor mijn vermaak, vertel eens wat voor muziek jij luistert?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
KinkFM is voor mannen die zittend plassen![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:21 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
even voor mijn vermaak, vertel eens wat voor muziek jij luistert?
Alles op Radio Bendeleiderquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:21 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
even voor mijn vermaak, vertel eens wat voor muziek jij luistert?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Alles op Radio Bendeleider![]()
M'n voorkeur gaat uit naar Trance![]()
Wattanquote:
Trance is volgens mij naast R&B en rap wel de meeste gehate muzieksoort, of je moet echt van progressive trance houden...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Alles op Radio Bendeleider![]()
M'n voorkeur gaat uit naar Trance![]()
Trance die je hoort op de Nederlandse radio kan je niet eens echte trance noemen maar commerciele bagger. Kenners weten wel beter wat echte trance is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:35 schreef Pracissor het volgende:
Trance is volgens mij naast R&B en rap wel de meeste gehate muzieksoort, of je moet echt van progressive trance houden...
Idd, bijvoorbeeld de nummers van tiesto die te horen zijn in de top 40 zijn bagger, maar dan luister je z'n cd en kom je tot de ontdekking dat ie echt wel goeie muziek kan makenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:37 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Trance die je hoort op de Nederlandse radio kan je niet eens echte trance noemen maar commerciele bagger. Kenners weten wel beter wat echte trance is.
Juist (14.gif)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:37 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Trance die je hoort op de Nederlandse radio kan je niet eens echte trance noemen maar commerciele bagger. Kenners weten wel beter wat echte trance is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |