Ik geef het toe... ik kan het niet..quote:
-Kleutesitequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Klinkt trouwens als een meisje van tussen de 25 en 30 jaar oud die net uit een lange gebroken relatie komt, met bindingsangst die de leegte in haar leven op wil vullen met schaamteloze sex om er op haar 35 achter te komen dat ze zich toch wel wil binden aan een leuke vent omdat haar biologische klok zo hard tikt dat ze er 's nachts van wakker ligt.
Speciaal voor julliequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:05 schreef amaranta het volgende:
Eindhoven-euro-biljet-fetisjist: Blueman
Dat betekend dat alle heren hier in de rij staan om hun lul in je dingetje te mogen schuiven (excluding me natuurlijk, ik weet het, heel jammer, maar helaas). Is ideaal om je neukscore om hoog te swaffelenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:17 schreef Electrocute het volgende:
Ik wil geen Eindhoven Sweety zijn, kom nou.
Wees maar niet bang. Dat word je niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:17 schreef Electrocute het volgende:
Ik wil geen Eindhoven Sweety zijn, kom nou.
pompiedom...wie? allemaal?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:19 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat betekend dat alle heren hier in de rij staan om hun lul in je dingetje te mogen schuiven (excluding me natuurlijk, ik weet het, heel jammer, maar helaas). Is ideaal om je neukscore om hoog te swaffelen.
Waarom jij niet dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:19 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat betekend dat alle heren hier in de rij staan om hun lul in je dingetje te mogen schuiven (excluding me natuurlijk, ik weet het, heel jammer, maar helaas). Is ideaal om je neukscore om hoog te swaffelen.
IK?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:19 schreef blieblie het volgende:
[..]
ja..doe er eens wat aan...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:31 schreef LaraLove het volgende:
ah...heerlijk nieveautje om binnen te komen na een harde dag werken
Ah... We mistten je alquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:31 schreef LaraLove het volgende:
ah...heerlijk nieveautje om binnen te komen na een harde dag werken
yahooooquote:
sue himquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:40 schreef LaraLove het volgende:
tjah...ik heb het druk gehad op mijn werk
niet eens tijd om in de baas zijn tijd te internetten
Waar gaat dat toch heen tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |